Voiko seksisuhteesta päätyä seurustelusuhteeksi?

lukija

Mitä olette mieltä, voiko seksisuhteesta kehittyä seurustelusuhde? Olen havainnut että aina vain suhtaudutaan seksikumppaniin jotenkin eritavalla kuin seurustelusuhteeseen.

Joskus nuoruudessa oli periaattelinen totuus ettei yhden illan suhteesta koskaan kehity mitään vakavaa. Ikään kuin ne olisivat vähempiarvoisia ihnisiä. Kuitenkin tiedän avoliittoja jotka ovat näin saaneet alkunsa ja jatkuvat yhä vaan.

En ihan ymmärrä miksi seksisuhteessa olevaa ns kunnioitetaan vähemmän niin ettei hän kelpaa vakiseurustelusuhteeseen.

2

509

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *---*

Tottakai seksisuhteesta voi muodostua parisuhde.
      Yleensä siinä on kuitenkin ollut alunperinkin joku syy miksi se toinen ei ole ollut hyvä kumppaniehdokas ja siksi juttu on päätynyt pelkäksi seksisuhteeksi.

Oma seksikaverini viehättää minua fyysisesti erittäin paljon, mutta henkisellä tasolla emme jotenkin kohtaa ja muutenkin olemme hyvin erilaisissa elämäntilanteissa. En haluaisi parisuhdetta hänen kanssaan, koska meillä on niin ihanaa nyt; ei parisuhderiitoja tai mustasukkaisuutta. Vain laatuaikaa. Kunnioitan häntä suuresti, vaikken 'olekkaan kelpuuttanut häntä seurustelukumppaniksi'.

• ystis64

Ihmisten puheissa usein on havaittu sana "vaan" .... "se ja se on VAAN mun hoito" "meillä on VAAN seksisuhde" ....

Minunkin korvissani tuo VAAN sana saa vähempiarvoisen roolin.

Onkohan niin että varsinkin meidän naisten suhteen ollaan ronkeleita. Eli jos minun kanssani on seksisuhde ei minusta ikään kuin ole parisuhteeseen. Eihän hyvä seksi oli mitenkään irrallaan hyvästä parisuhteesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe