Miehet: minkä ikäinen nainen kaunein?

curious lady

Kerro myös oma ikäsi.

68

2543

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        17,5 vuotias on kaunein ikä naisella

        Itse olen vasta 66 v mies.


    • No voi yhyren tähäre

      Omituinen kysymys. Ei riipu iästä. Toiset on kauneimmillaan 8-vuotiaina ja sitten on näitä iki-ihania Helena Lingrenejä joita aika hellii vielä ties miten monen vuosikymmenen jälkeen.

      Minkä värinen hedelmä on maukkain?

      • Mies22vkl

        Kyllähän noita tyttöjä on, jotka olivat todella nättejä ala- ja yläasteella ollessaan, mutta sitä perseen leviämistä ei vaan millään voinut estää ja niinpä ne kauneimmat päivät myös jäivät nuoruusvuosiin.

        Itse ottaisin 25 vuotiaana miehenä itselleni tällä hetkellä mieluiten naisen ikäluokasta 21 -1v.


      • bi-
        Mies22vkl kirjoitti:

        Kyllähän noita tyttöjä on, jotka olivat todella nättejä ala- ja yläasteella ollessaan, mutta sitä perseen leviämistä ei vaan millään voinut estää ja niinpä ne kauneimmat päivät myös jäivät nuoruusvuosiin.

        Itse ottaisin 25 vuotiaana miehenä itselleni tällä hetkellä mieluiten naisen ikäluokasta 21 -1v.

        Minäkin pidän poikamaisista vartaloista.


    • 3+8

      15-25v sanoisin

    • 33-vuotias mies

      Yksilöllistä tietenkin, mutta yleensä nainen on kauneimmillaan 17-23-vuotiaana.

    • khyyuujj

      Tykkään naisista iältään 35-45, itse olen 36.

      • Kolmekyymmbbinen

        Jumalauta. Missä tällainen mies on? Onko teitä oikeasti olemassa? Haluan tällaisen miehen joka ei läähätä teinien perään. Tämän täytyy olla satiiria.


    • Kukkomies....

      Kauniita naisia on vaikka minkäikäisiä eli ikä ei todellakaan ole määrittelevä tekijä.

    • 32,

      Se on yksilöllistä. Jotkut näyttää paremmilta vanhemmiten, esim. Jenni Vartiainen on kauniimpi nykyään kuin pullaposkisena Gimmel-tyllerönä, mutta noin yleisesti nuoruus ja kauneus kulkee käsi kädessä.

    • vaatetus vaikuttaa

      Nuoret on useimmiten kauniita, mutta tyylikkäät ja vetovoimaisen seksikkäät ovat 40 vuotiaita ja siitä ylöspäin.

      Vastaajan ikä 33 vuotta.

    • D.S.

      Kaikenikäiset ovat ihania, mutta 16–21 vuotiaat ehkä ihanimpia. Sitten seuraa vaihe, jossa naiset ovat aika ärstyttäviä. Se kestää ehkä tuonne 30–35 vuoden tienoille, josta eteenpän naiset ovat taas makeita aina jonnekin 45 tuntumaan, jonka jälkeen he oikeastaan voivat olla vain kavereita.

      Seksi on ehkä ihaninta, jos nuorella tytöllä on ollut vasta yksi poikaystävä, joka on ollut suunnilleen samanikäinen kuin tyttökin. On todella tyydyttävää avata tällaisen tytön seksuaalisuus kukkaansa. Se hämmennys ja naiseus, minkä hän kokee minun ikäisen miehen kautta on uskomatonta. Vau!

      Itse 50.

      • hyi yök

        Hanki itsesi ikäistä seuraa vaari. Etooo tuollaiset 'namu-sedät'


      • FHSDDFJGFYJITYI

        Ohhoh, papalla mielikuvitus lentää :D Ihan totta, kun tyttären kaverit tulee kylään, pysy ihan suosiolla siellä autotallissa vaan. Se on aika noloa Jenni-Irmelinkin kannalta kun isukki tekee tikusta asiaa ja kyylää punoittaen Jeminaa, Janinaa ja Töminää.


      • D.S.
        hyi yök kirjoitti:

        Hanki itsesi ikäistä seuraa vaari. Etooo tuollaiset 'namu-sedät'

        Olen mies, haluan naista. Ei minun kuulu sitä hävetä. Miehen elmäntehtävä on naisen vietteleminen.

        Kysyn itseltäni, kumpiko on tärkeämpää: Se, että nautin itse elämästäni vaiko se, että saan nuoren naisen nauttimaan elämästään häntä hämmentävällä tavalla? Tekisi äkkiseltään mieli vastata, että jälkimmäinen on erittäin tyydyttävää.

        Vastaahan tähän ja vain itsellesi: Miksi se etoo sinua, jos 50-vuotias mies saa nuoren naisen nauttimaan elämästään?

        Mitä se itseasiassa sinulle edes kuuluu?


      • mfndnojr
        hyi yök kirjoitti:

        Hanki itsesi ikäistä seuraa vaari. Etooo tuollaiset 'namu-sedät'

        Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jos kaksi omista asioistaan päättämään kykenevää päättää naida tai seurustella, niin mitä se muille kuuluu?


      • 876576478
        D.S. kirjoitti:

        Olen mies, haluan naista. Ei minun kuulu sitä hävetä. Miehen elmäntehtävä on naisen vietteleminen.

        Kysyn itseltäni, kumpiko on tärkeämpää: Se, että nautin itse elämästäni vaiko se, että saan nuoren naisen nauttimaan elämästään häntä hämmentävällä tavalla? Tekisi äkkiseltään mieli vastata, että jälkimmäinen on erittäin tyydyttävää.

        Vastaahan tähän ja vain itsellesi: Miksi se etoo sinua, jos 50-vuotias mies saa nuoren naisen nauttimaan elämästään?

        Mitä se itseasiassa sinulle edes kuuluu?

        Eipähän se kaiketi kenellekään kuulu, mutta jos tulet keskustelupalstalle kertomaan asiasta, ei pitäisi olla yllätys että saat myös kritiikkiä. Vai oletko yllättynyt?

        Kukaan ei ihan oikeasti usko juttujasi nuoren naisen hämmenvästä nautinnosta, sinä olet lukenut liikaa Lolitaa ja Jalluja. Luot mielikuvan hikisestä pervosta, joka kyttää nuoria tyttöjä uimarannoilla ja siksi olet ällöttävä.

        On normaalia että mies haluaa naista, mutta 16-vuotias ei ole nainen. Hän on tyttö. Toki voit haluta nuoria naisia, mutta ellet ole Johnny Depp, uskallan väittää että haluamisen tasolle se jääkin. Vastaapa itse ja vain itsellesi, mitä luulet niiden haluamiesi nuorten naisten sinusta ihan oikeasti ajattelevan? Luuletko tosissasi heidän näkevän sinut miehenä? Olet heidän isiensä ikäluokkaa, jopa vanhempi kuin heidän isänsä. Tiesitkö että kolmekymppinenkin on heidän silmissään fossiili?

        Hyväksy tosiasiat vaari, tytöt nauravat sinulle jo :)


      • fghgiyiuoi

        Hyi vi..u. Fantasioissa äijällä löytyy, mut mun tyttärestäin pysy pukki erossa vaan. Suhde jotain muuta aikuisil ihmisillä kuin omaksi kersaksi iältään käyvän nuoren käyttämistä panopuuna. Viel kuvittelet tekeväs jollekin nuorelle tytölle palveluksen päästessäs (unissas) häntä hässimään.

        Njoo, ja mun ihannenainen on minkä ikäinen vaan, kunha aikuinen ja on sivistyny, fiksu, mukavaa seuraa enimmäkseen, rohkee, utelias, varma itestään. Ulkonäölkin tietysti väliä sen verran, ettei se nyt ihan pahoinvointia saa aiheuttaa ensi kohtaamisella.


    • ruma roope

      Kun kysyjä ei anna omaa ikäänsä jääköön omanikin pimentoon. Ne on vain numeroita ja voin vakuuttaa että niitä ei ole vähän. Aika usein minun mielestäni kaunis nainen pukeutuu hyvin, naisellisesti. Hän osaa käyttäytyä omaan ikäänsä
      sopivalla tavalla, ei ole rietas (makuuhuoneessa sitä odotetaan) eikä tuo itseään liikaa esiin. Niin miksi naiset pukeutuvat hyvin naisellisesti vain ystävättären häihin?
      Määrätietoinen nainen on jopa seksikäs, eikä iällä ole väliä

    • Nasdaq

      Olen kertonut jo.

      Jos joku jaksaa toistaa itseään, niin se ei enää ole minun ongelmani.



      (naurua)

    • 11+4

      21. Siinä iässä nainen on puhjennut kukkaan, jos on puhjetakseen. Oma ikä 32.

    • sorii

      Jaa eikös kaikki neitoset ole kaheksantoista, kun kysytään ; )

    • kokyka

      Jaa a, siitä iästä alaspäin, mistä paljon ryppyjä alkaa tulemaan. Sillä mielestäni ulkoinen kauneus on yksinomaan kasvoista kiinni. Vartalolla ei mitään väliä, jos arvostelen kauneutta.
      21v

    • M45v

      Naisystäväni täyttää tänä vuonna 47. Hän on minulle se kaunien. Koskaan.

    • DonKomia

      28-vuotias.
      Aikuinen nainen, joka trietää mitä tekee ja tahtoo. Ei mikään oikutteleva pikkutyttö.

      21-v

    • fgrhtj

      14-20 vuotiaana nainen on kauneimmillaan.

      mies 28v

    • En vaihda.

      Ehdottomasti kaunein nainen mun mielestä on ja tulee aina olemaan mun oma ihana 6 kk vanha tytär!!

    • Paras ikä

      En tiedä miehistä, mutta näin naisena kysyntä tuntuu olevan huipussaan 35-vuotiaana. Kelpaisi nuoremmille ja vanhemmille ja kysyntää on kiusaksi asti. On itsevarmuutta, mutta parikymppisen itsekeskeisyys on karissut. Ei silti ole keski-iän kyynistämä eikä negatiivinen. Ja ulkoiset avut enemmän kuin kunnossa.

      Parikymppisenä sitä oli ihan raakile, lapsi. Nätti naama ja alhainen ikä riittävät b-luokan miehille, parempitasoiset miehet arvostavat myös itsevarmuutta, naisen tapaa kantaa itseään, tyyliä, persoonaa ja pääkopan sisältöä. Noita miehiä ei nuorena edes tavannut, pervoja setiä vaan tai muuten vaan yksinkertaisia yksilöitä. Itsestään huolehtivat, kivat miehet on parhaimmillaan siinä 40v ja vähän yli. Aikuisia ja itsevarmoja, silti edelleen heikkona kauneuteen :)

    • wanhat & warakkaat

      Kylläpäs oudon mielivaltaisesti ketjusta poistetaan vietejä. Kenen hipiä ei kestä normaalia asioiden esillenostamista?

      Muun muassa oheiset ikämiesten liitot nuorten naisten kanssa vaikuttavat olevan realiteettejä jotka ovat joillekin naisille (?) liikaa. Mikksi realiteetit eivät kestä keskustelua, tarkastelua ja nalyysiä?

      Herätin kysymyksen onko kyseessä ns. tarfoitu siuhde, mutta vain sillä erolla, että partneri vaihtuu harvakseltaan. Tämä siksi, että tuskin nuon ko. kaltaiset liitot toteutuisivat mikäli herrat olisivat vaikkapa kulpan kioskin pitäjiä.

      - http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/arkistot/f1/2010/09/1191531

      - http://www.dailymail.co.uk/news/article-2135885/Bernie-Fabiana-tie-knot-despite-vowing-remain-single-rest-life.html

      - http://www.mtv3.fi/viihde/muut.shtml/ecclestone-vei-itseaan-46-vuotta-nuoremman-fabianan-vihille/2012/09/1611066

    • M53

      No lukioiässä koulukavereissa oli tosi kauniita tyttöjä.

      Olin jotain päälle 23:n ja muistan ihastuneeni työkaveriini, joka oli pari vuotta nuorempi.

      Kolmikymmpisenä innostuin muutaman vuotta itseäni vanhemmasta naisesta, mutta samoihin aikoihin myös 10v itseäni nuoremmasta.

      Perheen perustin 5v itseäni nuoremman naisen kanssa. Hän ei ollut kaunein, mutta kylläkin seksikkäin elämäni nainen. Hänen kanssaan elin noin 20v. Seksi parani kaiken aikaa. Avioliitto kuitenkin loppui. Onko siinä kauneudella merkitystä?

      Nyt olen suhteessa suurinpiirtein ikäiseni naisen kanssa. Hän on varsin kaunis nainen.

      Ota tästä nyt sitten selvää.

    • Dino Rex

      Realiteetit on usein ikäviä, mutta eiköhän suurin osa miehistä ottaisi sellaisen 18-25 vuotiaan naisen, jos pelkän ulkonäön perusteella pitäisi valita. Miettikää nyt: 45 vuotias nainen joka ei ole ulkoisesti vanhentunut 25:een vuoteen vai 45-vuotias nainen, joka näyttää 45-vuotiaalta?

      Ei kovin vaikea kysymys useimmille miehille.

    • fasfasfafasfsdasdssd

      Nainen on kauneimmillaan siinä vaiheessa kun sille on ilmestyneet hiuksenhienot naururypyt silmäkulmiin eli noin 35 vuotiaana.


      47v.

    • TheOtus

      Sanoisin sellaisen haarukan että 18 - 25, ehkä jopa 30. Riippuu henkilöstä paljon. Joitain miellyttäviä piirteitä tulee, joitain voi mennä.

    • Kulinaristi

      18-35 harvoin näkee yli 35 kenen perään pää enään kääntyy..on tullut ylipainoa ja hymy kadonnut. Surullista mutta totta;( olen itse 45

    • vanhaukkonen

      Viattomuus ja neitsyys on kaunista....

    • 12_40

      Nainen on kauneimmillaan 27–40 v.
      Nuori tyttö on kauneimmillaan 16–18 v.
      Tyttölapsi on kauneimmillaan n. 12 v.

    • keskikokoinen

      mina ottaisin 65-75 vuotiaan ne ova hyvia rakastelemaan

    • 23-33 V
      33-35 V
      21-32 V
      EI ALAIKÄISIÄ
      MIES 32 V

    • 02matti

      35-45v

    • vanha_pukki

      27 - 35v.

    • olen 48v ja 45-65v nainen on kaunis

    • the.truth

      Miehen iästä riippumatta 16-25v nainen on aina viehättävin.

    • Milffirakastaja

      35-45v ja ite olen 26v.

    • Micce52__

      Miehen ikä jaettuna kahdella 10 vuotta taitaa olla vanha sääntö. Minun tapauksessani mieltäisin noin 35v naiset parhaimmiksi. Jos ajatellaan, että kauniin pitää samalla olla omasta mielestä haluttava.

      Parikymppiset ovat söpöjä, kiinteäkroppaisia jne, mutta omien lasten ikäluokkaa. Pitää olla vähän pervo namusetä, jos omasta näkökulmasta ihan lapsista kiinnostuu.

      • aino_100

        Voi teitä, ai että minä olisin kaunis 80-vuotiaan papan silmissä? Kunhan luin sieltä täältä, ihan lapsellinen ketju. Sen verran iän myötäaikuistunut, että ei enää tällaisia juuri koskaan lue. Ei jaksa kiinnostaa. Elämä itsessään on kiinnostavaa. olkaa kiitollisia että saatte elää. olette elossa. Jokainen ihminen saa lisää vuosia ellei kuole. Voi jestas.


    • Neronero

      50-55 kypsiä ihania naisia ,isolla ännällä t ukkeli 58

    • näinhän

      50-55
      Mies 52

    • Teknodonna

      Tämmönen ois kiva. Voi myös esiintyä aivotoimintaa, jos jaksaa.

      Kuva ois kiva.

      (Reps)

      https://urly.fi/JHp

      • Teknodonna

        Löysin elämäni naisen hakusanalla "milf".

        En ole koskaan oikein käsittänyt tämän sanan merkitystä. Tuloskin oli hieman yllättävä.

        (Reps)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Löysin elämäni naisen hakusanalla "milf".

        En ole koskaan oikein käsittänyt tämän sanan merkitystä. Tuloskin oli hieman yllättävä.

        (Reps)

        😁

        Kuva on aika hyvä. Siinä on selittämätöntä feikkiblondiutta, kissamaista vaarallisuutta ja alastonta maastoutumista taustaa vasten. Tissit näyttävät oikein mukavilta ja pehmeiltä. Muutenkin olemus on lyyrinen, notkea ja häiritsevän tuttu. Tuollainen nainen takuulla saa olla rauhassa perussössöttäjiltä ja muilta runkkareilta, sillä hänellä on tappajan katse.

        Ei äitityyppiä. Ei jää jalkoihin. Ei myöskään pidä hameista tai mekoista, pitsistä eikä kääretortuista. Raju vasen suora.

        (Hihitystä)

        😁


      • Teknodonna
        Teknodonna kirjoitti:

        Kuva on aika hyvä. Siinä on selittämätöntä feikkiblondiutta, kissamaista vaarallisuutta ja alastonta maastoutumista taustaa vasten. Tissit näyttävät oikein mukavilta ja pehmeiltä. Muutenkin olemus on lyyrinen, notkea ja häiritsevän tuttu. Tuollainen nainen takuulla saa olla rauhassa perussössöttäjiltä ja muilta runkkareilta, sillä hänellä on tappajan katse.

        Ei äitityyppiä. Ei jää jalkoihin. Ei myöskään pidä hameista tai mekoista, pitsistä eikä kääretortuista. Raju vasen suora.

        (Hihitystä)

        😁

        Lisäksi olen pinnallisissa tutkimuksissani havainnut, että nainen saattaa olla kotoisin jostain pellonkulmalta, mutta kaupunkilaistunut. Selvästi on myös havaittavissa, että vaikka ulkonäköä ja raameja riittää, niin asenne pn jätkämäinen. Tämä luultavasti johtuu siitä että hän on monilapsisen perheen ainoa naaras. Elämä on miehistänyt häntä, ja hän suhteensa omaan naiseuteensa on lähes koominen. Toisinaan hän tuntee olevansa kuin avaruusolento tyttöjen jutuissa.

        (Reps)

        😁


    • rakkausmittari

      Nainen jota rakastaa on kaikista kaunein. Muut ei herätä tuntoja aivoissa, eikä rakkausmittarissa tapahdu liikehdintää.

    • enolehobitti

      Samanikäinen on viehättävin

    • Bang_me_a_Big_Bang

      Olen 27v ja etsin kumppaniehdokkaita ensisijaisesti ihmisistä, jotka ovat osapuilleen (ehkä n. kolmen vuoden haarukalla suuntaan ja toiseen) saman ikäisiä.

    • ikäinen

      Ikä ei paljon merkitse kauneudessa, mutta nainen on kauneimmillaan 27 v alkaen.

    • perskutarallaa66

      Kauneus on katsojan silmissä... ei sillä iällä niin väliä...jos taajuudet kohtaa.. kutakuinkin samat mekahertsit...kemiat kolahtaa.... 47 vanha käppänä....

    • Olen 104 vuotta ja pidän 17-21-vuotias naista ulkoisesti kaikkein kauneimpana. Harmittaa tällä hetkellä se, että en ottanut viikko sitten keskiviikkona abi-tytön puhelinnumeroa, vaikka hän kuinka sitä tyrkytti. Annoin vain hänelle sähköpostiosoitteeni, mihin hän ei ole ottanut yhteyttä. Tapasin tämän nuoren naisen syksyllä 2015, kun hän oli 17-vuotias. Ihastuttiin toisiimme marraskuussa 2016, kun hän oli 18-vuotias. Nyt töppäsin ja en ottanut hänen puhelinumeroaan. Minusta tämä abi on nuori ja kaunis. Olen ihastunut häneen, vaikka olen paljon vanhempi miesyliopisto-opiskelija, jonka olisi pitänyt jo valmistua yliopistosta.

      Onneksi reilusti alle 104-vuotiaalla on mahdollisuus tai mahdollisuuksia naisten suhteen, vaikka jostain syystä ulkonäön ulkopuolella tuttavapiirissäni on paljon ihmisinä kauniita noin 29-vuotiaita naisia. Pidän noin 29-vuotiasta naista noin kokonaisuutena kaikkein hurmaavimpana, mutta ehkä yli 60-vuotiaata naiset ovat sielultaan kaikkein kauneimpia.

    • Anonyymi

      30 - 35 -vuotais nainen on kaunein.

      Itse olen 51, mutta pidin kolemkymppisiä naisia kauneimpina jo yläasteikäisenä... :)

    • Anonyymi

      30-vuotias on kaunein, koska hän on sen ikäinen. Jos hän olisi 40, niin sitten sen ikäisenä.

    • Ei se ole iästä kiinni vaan geeneistä. Mutta toki nuorena on kauneimmillaan ne hyvät geenit. 17-30 jotain.

    • Anonyymi

      17-20. Oma ikäni 31.

    • Anonyymi

      Noin yleisesti keskimäärin jos pelkästään puhutaan ulkonäöstä niin ihan biologisestikin varmaan 17-21 on optimi. Sitten jos huomioi kaiken muun niin vastaus voi muuttua

    • Anonyymi

      Tykkään sekä nuorista että vanhenmista naisista. Nuoret (n. 20v) on viehättäviä, mutta toisaalta hienossa kunnossa olevat, tyylikkäät ja vähän kiusoittelevat tai muotojaan korostavat 45-60v naiset on aivan vastustamattomia.

      • Anonyymi

        Ja siis 38 v ikää itselläni.


    • Anonyymi

      Siiri 109 v. Mä oon Jani. Sil o rahaa. Ja se o koko aja valmitteeks sängys.

    • Anonyymi

      50 ja vähän yli😘😊

    • Anonyymi

      16 vuotias, edellytyksellä ettei puhu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe