Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mies ei enää suutele

pusuhuulet

Turhauttaa todella paljon. Seksielämä on lähes täysin hiipunut ja nyt en saa enää suudelmiakaan. Mies ei oma-alotteisesti pussaa/suutele ollenkaan. Kun mä olen suukkoa tarjonnut niin mies antaa pikapusun ja thats it. :( Tätä suukottomuutta jatkunut nyt parisen kuukautta. Alan olemaan niin tyhjä sisältä, olo on ruma ja epähaluttava. Yhdessä oltu 6v.

Tuntuu kuin mies vihaisi minua. Kohtalontovereita?

12

3522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu tää oli tässä

      No 16 vuotta ollut yhdessä Asperger-ihmisen kanssa ja nyt viimeiset 5 vuotta ollut vähän what the fuck-fiilis itellä.

      Ei mulla ole ketään muutakaan tässä maailmassa, enkä usko että enää ketään löydän. Siis sellaista jonka kanssa viitsisin mitään rakentaa.

    • hyhhhhhhhh

      no ollaan oltu vasta 2 vuotta yhdessä ja silti seksielämämme on jo hiipumassa eikä mies enää koske tai suutele kuten ennen...

    • ajattelin vaan

      Jollei pussaa niin ei rakasta. Teidän suhde taitaa olla loppu. Kysyppä haluuko erota. Kyllä se vaan niin on et jos ei halaa eikä pussaa niin rakkaus on loppu. Ei kannata väkisin olla tollasessa suhteessa.

    • -nea-

      Mitä ihmeen vinkkei tääl anneta? "jos se ei pussaa sua, se ei rakasta sua, ero on tulossa!" Siis ei, viel ei oo peli menetetty!

      Kysy silt suoraan mist kiikastaa. Alota keskustelu vaikka "Olen huomannut ettet enään suutele minua, onko siihen jokin syy? Painaako mieltäsi jokin?" tms. Keskustelemalla asiat yleensä selviää.

    • sitkeäluovuttaja

      Totta on että rakkaus on ainakin tilapäisesti hukassa. Tai sitten on potenssiongelmia ja pelkää rakastelua. On tosin paljon muutakin kuin suutelu. Hodin lapset isommaksi ja sitten lähdin, kun olin aina hellyyden ja rakastelunkin puutteessa. Sitten mies kyllä kertoi rakastavansa ja haluavansa jatkaa. Yritin keskustella ennen lähtöä, mutta pisti aina vitsiksi. Ei ilmeisesti uskonut lähtööni. Nyt on molemmilla oma kumppani ja kaikki hyvin niin että ilmeisesti eropäätös oli oikea. Silti olen iloinen että jaksoin vatvoa ja kärttää keskustelua, ei ole mitään kaduttavaa. Parisuhdekurssille vaan!

    • gbgfn

      MInä lopetin miehen suutelun, koska hänen hengityksensä haisee. Kyse on selvästi jostain kunnon tulehduksesta suun alueella, ja olen siitä monesti hänelle sanonut ja koehhotanut lääkäriin. Ei ole uskonut vaan luulee, että joku purkka tai suuvesi ratkaisisi ongelman. Joten en enää pysty suutelemaan, vaikka haluaisin. Olisiko jostian tämänpyyppisestä kyse teilläkin? Asiasta ei ole helppoa mainita, koska se loukkaa, mutta itsestäänkään se ei hoidu kuntoon.

      • Naikkonen29vee

        Selkeästi miehella jo toinen kuvioissa ollut pidemmän aikaa. Itsellekin kävi noin, kunnes sain rohkeutta kertoa eropäätöksestä. Oli helppoa muuttaa uuden luon vain omat tavarat mukana. Exä jäi perään ihmettelemään, kun en eron syytä kertonut. Oli on toinen,muttei viitsi/uskalla mainita asiasta.


    • Yhdessä tekeminen

      Ja höpön, höpön. Suutelut ja muutkin läheisyyden osoitukset vain ajansaatossa vähenevät.
      Aivan turhan lapsellisia, kun kuvittelette että rakkaus loppuu kun pusut vähenee.

      Mietipä, jutteletteko yhteisistä asioista, suunnittelettteko yhteisiä juttuja, kodin hankintoja ja unelmoitteko edes yhteisistä matkoista.
      Sillä tällöin todella välitetään toisesta, kun suunnitellaan yhteistä.
      Suomalainen mies vain on sellainen, että ei pussaile yhtenään.

      Nämä puheet erosta tuon vuoksi ovat todella miten sanoisin, ajattelemattomia. Kysynkin onko ajatus saatu median kautta kirjoistuksista, joissa toisille annetaan näitä järjettömiä ohjeita.
      Kukaan ei saa ketään kehoittaa eroamaan, se on jakaisen tehtävä ihan omin ajauksin ja toivottavasti koskaan emme elä kuin kloonit, että marssimme aina samalla tavalla, teemme kaiken samalla tavalla.

      Eli nyt ihmiset järki päähän, jokainen perhe elää omalla tavallaan, toisissa pussataan ja toisissa ei, kukaan ei saa sanella mikä on väärin tai mikä on oikein.
      Aina on olemassa asioita, joissa puolison jokin tekemä tai sanoma asia ottaa päähän, mutta se ei voi olla eron syy.
      Sekin auttaa perhettä tekemään asioita yhdessä, kun ruokakauppaan mennään yhdessä perheenä, kyllä ne pienet lapset mielellään isuvat kauppojen autokärreissä ja perhe on yhdessä, samoin mahdollisimmaan monen paikkaan koko perhe yhdessä, silloin kertyy niitä yhdessä tehtyjä asioita suunnitelmia.

    • Yhdessä eläminen

      Itselläni oli sama tilanne, mies ei pussannut eikä pussa edelleenkään, mitään vierasta hänellä ei ole ollut, se vain ei enää vain vuosien jälkeen ja monien vaikeuden asioiden vuoksi onnistunut, yksi oli puolison äidin vakava sairaus, joka vei halut kaikkeen mieheltä.
      Tiedän, että moni nainen olisi lähtenyt, mutta eihän mieheni minua pettänyt tai muutoinkaan pahoinpidellyt, vaan itse koki elämässään isoja ja vaikeita asioita.

      Tietysti kaipasin suudelmia, niitä vain ei tullut, mutta muu läheisyys palasi ja olen saanut elää ihan hyvää elämää hänen kanssaan.
      Olen aina ajatellut, että elän omaa elämääni ja omalla tavallani, en katso keitiösuunnitelmia ja sisustussuunnitelmia niin, että minulla pitäisi olla lehtien mukainen koti, vaan ajattelen mikä minulle on hyvä.

      Tässä juuri sattui, että eräs tuttava arvosteli huonekalujamme, oli kuulemma liian monta erilaista puuta näkyvissä.
      Eivät ne nyt niin kovin paljon toisistaan eroa, mutta eri aikoina hankittuina ei ihan samaakaan sävyä saa ja minun pitää elää varojeni mukaan ei sen mukaan mitä milloinkin on muodissa.
      Sanoinkin tälle henkilöllee, että kotini ei olisi minun näköiseni jos se olisi lehden sivulta otettu jonkin toisen ajatus. Tämä vain esimerkki, että kenenkään ei tarvitse olla jonkun kaavan mukainen vaan tärkeintä on perheessä elää ja suunnitella asioita yhdessa ja tehdä yhdessä mahdollismman paljon.

      Voin vain sanoa, että olen saanut elää onnellisten tähtien alla, mutta se on onnistunut vain puolin ja toisin joustamalla ja yhteisisti ajatelluilla kodin asioilla.

    • vetopois

      Miksi ette puhu asiasta? Syyhän ei siis selviä jos et kysy. Itse en ole halunut suudella miestäni moneen kuukauteen, syynä ihan yksinkertaisesti se, että suuteleminen ällöttää. Ja tämä sai taas itseni heräämään siihen todellisuuten, etten voi rakastaa ihmistä ketä en halua suudella, seksistä puhumattakaan.

      Me puhuimme, ja samalla tajusimme mikä suhteemme tila on. Ei siinä sen kummempaa...

    • 22+2

      Exäni lopetti suutelun ja kertoi syyksi että "haisen pahalta"... No, loppujen lopuksi selvisi, että hänellä oli kierroksessa jopa kaksi naista minun selkäni takana. Molemmat tytöistä polttavat kuin korsteenit ja juovat kuin sienet (kuten exäni eromme alkuajoista lähtien tähän päivään saakka)...

      Kyllä tuo suutelusta kieltäytyminen minulla ainakin pisti hälytyskellot soimaan ja ontuvat selityksetkin kuulostivat hiukan pikkumaisilta vuosia kestäneen suhteen jälkeen.

      Nykyisen miesystäväni kanssa suudelleen ronskisti ja usein. Ilman suutelua suhde ei ole mitään. Kyllä silloin kun toista rakastaa unohtuu hajut, maut ja kotkotukset. Ne on sivuseikkoja siinä tilanteessa, kun kiihko iskee. Eipä sitä kukaan ruusunnupulle tuoksu joka hetki jokaisella on se ominaistuoksunsa. Minulle riittää se, että nykyinen mieheni haistaa minusta esim. "kiiman" kun alamme päästä sänkyhommissa vauhtiin :D Siinä on aistit herkillä :)

      Kysy mieheltäsi suoraan, miksei pussaa. Kyllä se parisuhteeseen kuuluu!

    • joku mies-

      Mulla seisoo muna jo heti suudellessa.Ei tarvii kun 10 sekuntia pussailla niin seisoo kunnolla. Taidan olla liian seksuaalinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2005
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1624
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1420
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      60
      1327
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      13
      1285
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1221
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1201
    Aihe