morticia vaateliike

pikku goottiska

hei, anteeks kun nyt tänne musiikki osastolle tulin sotkee mutta ei tääl taida mitään vaatteet- keskustelua olla.. joo..
niin onko helsingissä muitakin gootti- vaatekauppoja kuin morticia? ja onko morticiassa pitkävartisia mustia kenkiä jotka eivät kummin olisi hirveän korkeat eikä hirveän paksupohjaiset? tälläsiä mä kyselen kun oma kone reistailee ( nytkin sain tulla viideks minuutiksi, eikä tää kone edes lataa mortician sivuille..) ja pitäisi kai joskus taas helsingissä piipahtaa..
siis eli pitkä vartiset mustat " saappaat" joissa ei ole hirveän paksut pohjat ja ei kamalasti piikkiniittejä.
kiitos.

14

5419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krista

Helsingissä ei ole varsinaisesti muuta gootti vaate liikettä kun Morticia. YHDESSÄ backstreetellä on nyt jokun gootti vaate mallisto. Sieltä siis saa kaikkea hämähäkinseitti kangas vaatteita ja muutakin upeaa. Morticiaa aika vastapäätä on Nanastar jossa on myyty platformeja halvemmalla kun Morticiassa. (kannattaa siis käydä siellä) Aika paksupohjaisia ne kyllä taitaa olla.. Voi kyllä käydä katsomassa. Old raven on myös Helsingissä (www.oldraven.net) jossa on kyllä enemmän jotakin disco vaatteita toisin kun tuo nettisivu antaa ymmärtämään.. Kenkä marskissa myytiin joskus kanssa jotain platformeja saattaa kyllä olla, että ei enää.. :) Mutta siinä siis kaikki mitä tiedän.

• pimeyden_lapsi

heips..missä toi backstreete on vai miten toi nyt sit kirjotetaankaan ;) haluisin vaan tietää et missä mahtaa löytyä tuo kauppa :) ??

• Krista
        pimeyden_lapsi kirjoitti:

heips..missä toi backstreete on vai miten toi nyt sit kirjotetaankaan ;) haluisin vaan tietää et missä mahtaa löytyä tuo kauppa :) ??

Siis Helsingissä on useampi backstreet liike, mutta tiedän vaan siitä yhdestä jossa on se gootti vaate mallisto.. En muista osotetta. :D Voin kyllä katsoa sen kun käyn taas Helsingissä.

• Pimeyden_Lapsi
        Krista kirjoitti:

Siis Helsingissä on useampi backstreet liike, mutta tiedän vaan siitä yhdestä jossa on se gootti vaate mallisto.. En muista osotetta. :D Voin kyllä katsoa sen kun käyn taas Helsingissä.

kiitti:)

• Joku82
        Pimeyden_Lapsi kirjoitti:

Käys tääl www.backstreet.fi. Tuol ois niit osotteita. En vaa tiiä mikä niist myy gootti kamaa kun en ole vieraillut. Itse tilaan saksasta X-tra.de kaupast.

• Pimeyden_Lapsi
        Joku82 kirjoitti:

Käys tääl www.backstreet.fi. Tuol ois niit osotteita. En vaa tiiä mikä niist myy gootti kamaa kun en ole vieraillut. Itse tilaan saksasta X-tra.de kaupast.

• Krista
        Pimeyden_Lapsi kirjoitti:

Lönrotin katu 2

• Krista
        Krista kirjoitti:

Lönrotin katu 2

Tarkoitin Lönnrotinkatu 2 :)

• Pimeyden_Lapsi
        Krista kirjoitti:

Lönrotin katu 2

kiiitos kiiiitos ja viellä kerran kiiiitoksia kovasti:))))

• gof

Ei nanastarissa kannata käydä, myymälän koko 5m2, pari rättii rekissä

• Nipa

Vinkiksi että pääset tulevaisuudessa nettikauppoihin yms. Ei sun koeenssa vikaa ole, se on tukossa. Tyhjennä aina selaimen välimuisti kun lopetat surfailun, säilyy yksityisyyskin kun vanhemmat tai muut ei pääse katteleen missä surfailet.
      Ja tärkein ! eheytä kovalevy!!! (järjestelmätyökalut - levyneheytys). Voi kestää jonkin aikaa jollet ole tehnyt pitkään aikaan.
      Sitten toimii kone kuin uusi.

Ps:poista urkkija- ja vakoiluohjelmat koneelta esim. Ad-aware ohjelmalla, ne saa koneen tosi tukkoiseksi ja tökkiväksi ja lamaannuttavat sen lopulta kokonaan.http://www.lavasoft.de/

• Gorps

Morticia ei myy kenkiä nettikaupan kautta. Eli sieltä niitä ei saa, vaikka kone olisi viimeistä mallia...

Nettikenkäkaupaksi suosittelen

http://www.pennangalan.co.uk/

Kengillä on hintaa mutta ovat sen arvoisia.

• Carita
        Gorps kirjoitti:

Morticia ei myy kenkiä nettikaupan kautta. Eli sieltä niitä ei saa, vaikka kone olisi viimeistä mallia...

Nettikenkäkaupaksi suosittelen

http://www.pennangalan.co.uk/

Kengillä on hintaa mutta ovat sen arvoisia.

Oletko ite tilannut tuolta kenkäliikkeestä minkä osoitteen annoit? Tahtoisin tilata sieltä eräät saappaat, mutta haluaisin tietää sitä ennen, että pitääkö kokotaulukko paikkaansa? Eli jos jalkani on 37, niin tilaan sitten sieltä koon F4? ja tuleeko tuohon postikuluja? Kauanko toimitus kestää? Kiitos jo etukäteen!
        Lisäisin vielä: tiedän että vastaukset kysymyksiin löytyy varmasti kyseiseiltä sivuiltakin, mutta tahtoisin vain kuulla sen joltakin, joka on tilannut tuolta jotain!

• Helium
        Carita kirjoitti:

Oletko ite tilannut tuolta kenkäliikkeestä minkä osoitteen annoit? Tahtoisin tilata sieltä eräät saappaat, mutta haluaisin tietää sitä ennen, että pitääkö kokotaulukko paikkaansa? Eli jos jalkani on 37, niin tilaan sitten sieltä koon F4? ja tuleeko tuohon postikuluja? Kauanko toimitus kestää? Kiitos jo etukäteen!
        Lisäisin vielä: tiedän että vastaukset kysymyksiin löytyy varmasti kyseiseiltä sivuiltakin, mutta tahtoisin vain kuulla sen joltakin, joka on tilannut tuolta jotain!

Itse juuri sain muutama päivä sitten poponi tuoltas Pennangalanilta, mitkä tilasin. :)
        Erittäin hyvälaatuisia ovat. Eikä tule mitään ylimääräisiä postituskuluja, sillä kenkien hinta sisältää jo valmiiksi sen. Tehty mahdollisimman helpoksi.

Toimitusaika minulla oli viikko, sillä nuo kengät olivat varastossa. Erittäin ripeää toimintaa.

Ja noista kenkien koosta. Jos sinulla jalka on 37, niin tuo on englantilaisten kokojen mukaan F4, MUTTA!!! Lukeeko siinä "This style runs small. Please order one size larger?"
        Jos lukee, niin suosittelisin ottamaan yhden koon suuremman, ettei vain tule liian pienet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8666
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4818
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4278
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3847
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2706
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2519
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2295
    Aihe