Sanokaa hyvät miehet mikä voi miestäni vaivata koska hän ei halua läheisyyttä. Suudelmaa en ole saanut ainakaan 15 vuoteen jos en itse mene sitä antamaan, (ottamaan)Silloinkin suu on viivasuorana eikä vasta -suudelmaa tule. Jos mene illalla sohvalle lähelle siirtyy hän vaivihkaa etemmäksi. Ettei vahingossakaan hipaisisi minua.Sängyssä olemme tosi harvoin, silloinkin minun aloitteestani. Ikää ei ole kummallakkaan kun 45. Olen omasta mielestäni ihan sopusuhtaisen näköinen, enkä nalkuta enkä natkuta asioista. Yhdessä oloa on kestänyt yli 20 vuotta. Ainoat suukot joita saan on koiralta ja lastenlapsilta.Osaaako kukaan vastata?
Muumiomies
7
1128
Vastaukset
- maija
että teillä on erilainen läheisyyden tarve. Se voi johtua erilaisesta hormoonitoiminnasta. Se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, että miehesi kaipaisi jotain muuta ihmistä enemmän. Jos ei kiinnosta seksi niin se voi tuntua rasittavalta, jopa epämiellyttävältä.
- maija
kielletty on paljon parempaa, joten jos todella kaipaat vauhtia niin kieltäytymällä voisi saada jotain tlosta.
- Minttu
Meilläpäin sanotaan, että ei tupata, jos ei tykätä. Sinä vaan tuppaat. Ronskimpi olisi lähtenyt jo ajat sitten.
- muumionainen
se mies mun muija. Suunnilleen saman verran ollaan oltu kans!
- onneton
no onneks en ole ainoa. :)
- ....
Olisko toinen nainen syynä?
- onneton
sitäpä itsekkin ajattelin. mutta kun hän ei käy missään kodin ulkopuolella kun töissä. eli aika epätodennäköistä tuo olisi.tai mistäs sitä tietää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39630
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446