Esikuvat

Listatkaa ajan kuluksi ja huvin vuoksi ne henkilö, jotka ovat tehneet teihin vaikutuksen tavalla tai toisella.

Tässä omat idolini;

-Adolf Hitler

-Karl Marx

-Väinö Linna

-Paavo Rintala

-Jouko Turkka

-Reijo Kuusisto

-Keith Richards

-Albert Järvinen

-Muddy Waters

-Timo K. Mukka


http://www.youtube.com/watch?v=qFPYpwztorI


"Ajattelin lisätä listaani myös MarttyyriMallari-TTt:n, mutta sehän olen minä"


MarttyyriMallari-TTt

48

328

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paskalisko

      Valitsen itsellenikin Adolf Hitlerin, koska kolmas valtakunta on kiinnostava, ja albert järvinen, koska olen jälleen aloittanut kitaran soiton (olenhan genio)

      • Kolmannen valtakunnan toimintamallit on tai oli hyvä esimerkki siitä mitä ei kuulu tehdä jos haluaa saada jotain aikaan.

        "Siis siinä mielessä huono esimerkki, että ei pidä aliarvioida vastustajaa niin räikeällä tavalla ja taisi siinä olla jotain muutakin johon he kompastuivat"


        MarttyyriMallari-TTt


    • No siis joulupukki ja pappi. Kaksi ammattia joista saa höpöttelystä höpöjä rahaa.

      • Aivan niin, mutta ellei ole kysyntää niin ei ole tarjontaakaan.


        "Amen"

        MarttyriiMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Aivan niin, mutta ellei ole kysyntää niin ei ole tarjontaakaan.


        "Amen"

        MarttyriiMallari-TTt

        Näinhän se juuri menee. Todellakin. Jos kysyt, että kuka olisi minulle esikuva niin mitä tässä nyt olen aamutuimaan miettinyt tovin. Ei mulle tule sellaisia henkilöitä mieleen joita voisin sanoa esikuvaksi tyyliin idoli tms. jota jäljittelisin ja jonka kaltainen haluaisin olla. Paitsi omat leimaa aika hyvin jotain mun persoonastani ja vaikutteita on varmasti tullut myös ihmisiltä joita olen elämäni aikana tuntenut.

        Mulla ei taida olla sellaisia henkilöitä joista ammentaisin itselleni niin paljon, että voisin esikuvaksi kutsua. Jokaiselta ihmiseltä oppii yleenä jotain, joko hyvää tai huonoa joka loppujen lopuksi on aina hyvää. Koska kaikki kokemukset jalostaa, ne ikävätkin ja ne varsinkin.


      • himatuikku kirjoitti:

        Näinhän se juuri menee. Todellakin. Jos kysyt, että kuka olisi minulle esikuva niin mitä tässä nyt olen aamutuimaan miettinyt tovin. Ei mulle tule sellaisia henkilöitä mieleen joita voisin sanoa esikuvaksi tyyliin idoli tms. jota jäljittelisin ja jonka kaltainen haluaisin olla. Paitsi omat leimaa aika hyvin jotain mun persoonastani ja vaikutteita on varmasti tullut myös ihmisiltä joita olen elämäni aikana tuntenut.

        Mulla ei taida olla sellaisia henkilöitä joista ammentaisin itselleni niin paljon, että voisin esikuvaksi kutsua. Jokaiselta ihmiseltä oppii yleenä jotain, joko hyvää tai huonoa joka loppujen lopuksi on aina hyvää. Koska kaikki kokemukset jalostaa, ne ikävätkin ja ne varsinkin.

        Paitsi omat vanhemmat tuossa piti lukea. :)


    • call 911

      Genio.Mente

    • Mies Tampereelta

      Ei missään järjestyksessä

      -Malcolm X
      -Tolstoi
      -Dostojevski
      -Nosm Chomsky

      • ...

        Siis Noam Chomsky...


      • Aika ulkomaalaispainoitteinen listaus, mutta sieltähän ne vaikutteet yleensä tulevat.


        "White power"


        MartyyriMallari-TTt


    • Ortoperspekta:.!1#%?
      • Tuo on jo niin monimutkainen aihe, että tyydyn toteamaan vain , että aika mielenkiintoista.

        "Olen kerrankin sanaton"

        MarttyyriMallari-TTt


    • Voi hyvänen aika... Aloin tehdä listaa ja totesin, että taidan olla kaiken aikaa hyvin vaikuttunut, koska lista näistä henkilöistä on aivan loputon :)
      Rajasin listaa julkisuuden henkilöihin, jotka ilmeisesti ovat olleet elinaikanani myös itse elossa ja suuri osa on sitä vieläkin. Rajasin siis pois kaikki läheiseni, kuten perhe, opettajat, rippipappi, työkaverit jne. jne. ja listasin lähinnä henkilöitä, jotka ovat tehneet minuun vaikutuksen työnsä kautta. - Eikä tässäkään ole vielä kaikki, mutta muutama:

      Presidentti Kekkonen
      Presidentti Ahtisaari
      Elvis Presley
      George Michael
      Topi Sorsakoski
      Patricia Kaas
      Christina Aguilera
      Prinsessa Diana
      Barack Obama
      Angela Merkel
      Sari Baldauf
      Aung San Suu Kyi
      J.K. Rowling
      Julia Roberts
      Robert Downey Jr.
      Meryl Streep
      Dustin Hoffman
      Tom Hanks
      Mel Gibson
      Colin Firth
      Katharine Hepburn
      Anni Polva
      Astrid Lindgren
      Tove Jansson
      Dan Brown
      Arvo Ylppö
      Bill Gates
      Stephen Hawking

      • toinen mummu

        Muistat nuo elinajaltasi? Olet sitten jo 50 v, aiemmin annoit ymmärtää 40 v ?


      • beeve
        toinen mummu kirjoitti:

        Muistat nuo elinajaltasi? Olet sitten jo 50 v, aiemmin annoit ymmärtää 40 v ?

        Hei haloo. Miten joku palstapelle voi kuvitella kaikkien naisten olevan häntä varten ja ainoastaan? Onko joku muka tilivelovollinen sinulle iästään?

        Kuvittele rauhassa mitä kuvittelet kirjoittajista, mut pitäisit tyhmän suusi kiinni.


    • määmy

      Vanhempain

      • Onnellinen sinä:.!1#

        .

        "Onnellinen sinä"

        Har!

        .


    • Hmmm...

      Mietin tätä... Mä oon aina tykännyt fiktiivisistä antisankareista. Kolmen muskettisoturin Athos on ollut ensimmäinen jonkinlaisen esikuvan tapainen. Sit vaikkapa vielä Philip Marlowe, C.W. Sughrue, Hank Chinaski on ollut aika epeli...

      Kun tässä toisaalla mettis kyseli vittuilusta, niin on pakko mainita yksi Mestari vittuilussa. Se on kyllä ollut aika todellinen ja oikea ihminen. Oscar Wilde.

      Tässä nyt muutama...

    • Vastataas tähän ja sit äkkiä pois, on aika angstinen ja pahanhajuinen tunnelma täällä:

      Tove Jansson,Margurite Duras,Wassily Kandinsky,Edward Hopper,Teemu Brunila,Kauko Röyhkä,Björk,Astrid Lindgren,Remu Aaltonen, Tom Waits,Carola,Seija Simola,Mike Monroe,James Dean, Iggy Pop,Marlon Brando, Prince,Jeremy Irons,Sade, Marilyn Monroe,Lauren Bacall, Helene Schjerfbeck ,Claude Monet, Mikko Niskanen, Matti Ijäs, Vladimir Nabokov, Timo K. Mukka,Raymond Chandler,Pentti Linkola, Serge Gainsbourg, Jane Birkin,Aki Kaurismäki,Matti Pellonpää,Jouko Turkka,Claude Debussy, Ingmar Bergman,David Linch,Igor Stravinsky, David Bowie,Charles Chaplin,Ingmar Bergman,Woody Allen, Patti Smith, Michelangelo Antonioni, Frederico Fellini,Panu Kaila, Jan Saudek, Pentti Jarla, Martti Joenpolvi, Andrei Tarkovski, Andy Warhol.. Ei pysty, liian hapokasta,niitä on ihan liikaa ..

      Öitsyt..

      • O_O

        Gentsu on mestari pilaamaan koko palstan yksinään :(


      • paskalisko
        O_O kirjoitti:

        Gentsu on mestari pilaamaan koko palstan yksinään :(

        Kyllä siihen aina tämmöinen kakkosgentsu myös tarvitaan.


      • O_O kirjoitti:

        Gentsu on mestari pilaamaan koko palstan yksinään :(

        Lähinnä sen kaltainen angsti huvittaa. Se menee niin överiksi ettei sille voi enää kun nauraa. :)

        Tiedätkö kun joku oikein liioittelee ja ampuu yli...juuri silleen.


    • timanttia ei kirj.

      Mulla on 2: Nelson Mandela ja Äiti Teresa

      • nyyhh..

        Liikuttavaa. Olet melkein kuin he.


      • ZIISÖS:.!1#%?+
        nyyhh.. kirjoitti:

        Liikuttavaa. Olet melkein kuin he.

        .

        "Oliks Äiti teresallakin rämä bemari??????"

        Har!

        .


      • nyyhh.. kirjoitti:

        Liikuttavaa. Olet melkein kuin he.

        En lähellekään. Mistä niin päättelit?


    • cs~~

      Siis haetaanko esikuvaa, vai vaan vaikutuksen tehneitä? Monikin tekee vaikutuksen, harvasta on esikuvaksi.

      • Miten jonkun elämä voi olla noin vaikeaa?! Ota vaikka esikuvaksesi Minna Chant vaikuttajaksesi Jenna Jameson.....siis lopettaakko kirjoittelu vai ollakko kirjoittamatta: /


      • cs~~
        modelli kirjoitti:

        Miten jonkun elämä voi olla noin vaikeaa?! Ota vaikka esikuvaksesi Minna Chant vaikuttajaksesi Jenna Jameson.....siis lopettaakko kirjoittelu vai ollakko kirjoittamatta: /

        Sano joskus jotain järkevää, tai edes jotain josta saa tolkkua. Myös dosetti kannattaa tarkistaa.


      • cs~~
        modelli kirjoitti:

        Miten jonkun elämä voi olla noin vaikeaa?! Ota vaikka esikuvaksesi Minna Chant vaikuttajaksesi Jenna Jameson.....siis lopettaakko kirjoittelu vai ollakko kirjoittamatta: /

        Minna Cunt on ok.


      • cs~~ kirjoitti:

        Sano joskus jotain järkevää, tai edes jotain josta saa tolkkua. Myös dosetti kannattaa tarkistaa.

        LOL


    • nopeita kuskeja

      Rosbergin Keke ja Häkkisen Mika

      • mopo-Jazuli

        Mä ja, naiskiintiön vaatimus


    • Nasdaq
    • vili.

      Lenin ja MMies.

      Hähä! :D

    • kylä kyllä!

      Malja marttyyreille!!

    • hän.

      Eva Biaudet.

    • ...

      Giordano Bruno

    • Esikuvia on turha kumartaa, kannattaa kerätä rusinat pullasta.

    • tarkkislainen

      Opettajat ovat esikuvia nuorille.

      Mikäli ope on oikeudenmukainen ja reilu niin häntä kunnioitetaan.

    • kirpeIa

      Genio.Mente

      *nauraa poskihampaat maitohapoil*

    • almameedio

      Pekka on ihan ykkönen!

      Sitten on Titin ja sit varmaan Sirpa, joka oli ensikodin emona.
      Joenvarrella varhaisteininä rakastuin Vysotskiin.

      Elisabet Rehn on yli-ihana esikuva. Enoni, tyyni ja karu kalastaja ja toi tyllerö. Sit Jonne Aaron ja Carlos Santana tietty, mut ne oonkin jo sanonu sadasti (sori)

      Oikeestaan ei mulla oo muita esikuvia, kuin Jane.

    • manalisa

      Kohtasin hänet kauan kaivattuani viisi päivää ja viisi yötä sitten.

    • Hansu Hanhi, Nelson Mandela, Yrjö Kallinen.

    • niin!

      Esikuvia löytyy myös palstalta.

      dazu hurmaa naisia älykkyydellään ja voiko kukaan olla kadehtimatta Ratikkakuskin menestystarinaa?

      Äijä on naimisissa rikkaan japanilaisen naisen kanssa, on yksikönjohtaja ja asuu miljoonan euron asunnossa.

      Myös Genio.Mente on hyvä esikuva, koska on älykkö ja naistehurmaaja.

      • kiltti mies

        Varmaan joku voisi olla heille kateellinen jos tuo olisi totta, mutta nuo kolme ovat samanlaisia sinkkupojuja kuten minäkin :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe