Minkälaisia kenkiä käytätte sauvakävelyssä tai ylipäätään kävelyssä?
Käyn päivittäin 5-10km:in lenkillä ja olen lukenut, että juoksikengät eivät ole oikeanlaiset kävelyyn, mutta en ole oikein mistään löytänyt oikein kävelyyn tarkoitettuja tossuja.
Kengät?
5
3127
Vastaukset
- s s
http://www.intersport.fi/fi/tuotteet/tr/01.01/juoksu/?type[]=01.01.01.02&pricemin=4&pricemax=2199&gender=
- MASSE
Toi homma että juoksu kenkä ei muka soveltus kävelyyn on ihan BULLSHITTIÄ kyllä muuten soveltuu se on vaan markkinointi kikka että ihmisille myydään erikseen kävely kengät
- 9+18
Itellä on salomonin kevyet vaelluskengät (nilkkuri), muuten hyvät mutta kuluvat puhki parissa vuodessa.
- Anonyymi
Mulla Reebok GTX, kevyet, leveälestiset, edulliset >: Paras kenkä alle 100€ hintaluokassa.
Ei goretex, vaan tavallinen jonka itse käsittelen kenkäkaupasta ostetulla spraylla.
- urbaaaaani
Mää oon vedelly bootseilla tai turvakengillä..
Toi homma että bootsit tai turvakengät ei muka soveltus kävelyyn on ihan BULLSHITTIÄ kyllä muuten soveltuu se on vaan markkinointikikka että ihmisille myydään erikseen kävelykengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt394558Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532454Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391004Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161975- 107816
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70804- 48750
- 135749
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48686- 52680