Minkälaisia kenkiä käytätte sauvakävelyssä tai ylipäätään kävelyssä?
Käyn päivittäin 5-10km:in lenkillä ja olen lukenut, että juoksikengät eivät ole oikeanlaiset kävelyyn, mutta en ole oikein mistään löytänyt oikein kävelyyn tarkoitettuja tossuja.
Kengät?
5
2977
Vastaukset
- s s
http://www.intersport.fi/fi/tuotteet/tr/01.01/juoksu/?type[]=01.01.01.02&pricemin=4&pricemax=2199&gender=
- MASSE
Toi homma että juoksu kenkä ei muka soveltus kävelyyn on ihan BULLSHITTIÄ kyllä muuten soveltuu se on vaan markkinointi kikka että ihmisille myydään erikseen kävely kengät
- 9+18
Itellä on salomonin kevyet vaelluskengät (nilkkuri), muuten hyvät mutta kuluvat puhki parissa vuodessa.
- Anonyymi
Mulla Reebok GTX, kevyet, leveälestiset, edulliset >: Paras kenkä alle 100€ hintaluokassa.
Ei goretex, vaan tavallinen jonka itse käsittelen kenkäkaupasta ostetulla spraylla.
- urbaaaaani
Mää oon vedelly bootseilla tai turvakengillä..
Toi homma että bootsit tai turvakengät ei muka soveltus kävelyyn on ihan BULLSHITTIÄ kyllä muuten soveltuu se on vaan markkinointikikka että ihmisille myydään erikseen kävelykengät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2010787- 408047
- 1235191
- 693518
- 1103516
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi283467- 613370
- 333137
- 502427
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak341936