Mistä saisin laadukkaat hyvät ja kauniit ripsienpidennykset? Helsinki,vantaa alueelta? hinnalla ei väliä kunhan hyvät! PS: KOKEMUSTA HUONOISTA LUOMIIN LIIMATUISTA!!!
HELP ME!!
RIPSIENPIDENNYKSET MISTÄ HYVÄT?
23
9711
Vastaukset
- johannazz1
Vantaalla myyrmäessä itte oon käyny sunlightilla,tekee tosi hienoja ripsienpidennyksiä. huolto vaan 55e suosittelen kyllä.
- annuka1
herttoniemi kauneushoitola luna,,,paras laittaja
- Karoliina534
Kauneushoitola Luna ehdottomasti paras paikka ja taitava tekijä.
- susannas1
Täällä tarjolla yksityisen tekemät ripset, tarjous nyt vain 45e, ripsikurssi käytynä ja MYÖS ITSELLÄ kokemusta luomiin laitetuista ripsistä :) Ilmoita jos olet kiinnostunut! Alueena Espoo, mutta ripsien laitto onnistuu myös omassa kodissasi.
- jenni871
Hei,
Itse otin pidennykset L-Beautyssa Helsingissä. Olen todella tyytyväinen. Tekijä kokenut ja myös kouluttaa ripsiä. hänen yhteystiedot saat nettisivulta www.l-beauty.fi - Ms lifeline
Mä olen kirjoittanut aiheesta blogitekstin joten asiakkaat tietäisivät mitä vaatia :) http://mslifeline.blogspot.fi/2013_02_01_archive.html Viekää nuo ohjeet ripsienlaittajillenne ni luulis tulevan hyvät :) Hyvää Kesää -Ms Lifeline
- Ihanat räpsyttimet
Malmilla on ladymoonlight, josta tykkään kovasti! Hinta uusista ripsistä vain 60€ huolto 45€ eli ei paha. Ripset ovat tuuheat ja nätit:) kannattaa käydä tsekkaamassa:)
- Anni89M
Käyn tuon MS Lifelinen kouluttamalla Harrietilla. Hän oli poissa suomesta jonkun aikaa ja pidin silloin taukoa ripsistä kokonaan. Nyt on taas takasin joten ripset ovat myös bäck. Hyvän hintaset kans. Backstage Lashes niminen paikka
- Tekijä83...
Olen koulutksen käynyt tekiä. Teen pidennyksiä Espoon Matinkylässä.
- Mia11
studio glamour Helsingissä ehdottomasti paras paikka missä olen ripsiä laittanut! erittäin ammattitaitoista porukkaa! kerran joku harjoittelija laitto huonot ja onneksi sai potkut! olin ilman 5kk laitoin uudet toisessa paikassa mikä oli virhe. nyt huollon kautta takaisin glamourin asiakkaaksi! www.studioglamour.org
- Tarkka_ripsistään
Alppilasta löytyy sellanen paikka ku Adalia Salon. Siellä on todella taitava ja nopea tekijä. Koskaan ei ole kirvellyt tai tullut mitään oireita, päinvastoin, ripset ovat niin luonnolliset ettei niitä edes tunne :) eli ei mitään kamalia liimakökköjä mitä joistain paikoista saa!! Huolto maksaa 60e ja kyllä on rahan väärti, suosittelen!
- 0401244553
R. Lashes Mannerheimintie 120, Helsinki
https://scontent-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/1604520_10203818138997524_1066161110909122879_n.jpg?oh=031ea416dd7797472e55e59b031398a8&oe=557BC2F3
Laitto hetkellä 45€
Huolto alk 40€ - Alby
Ripsienpidennykset Vantaalla . Tavalliset 45€ huolto 3vk 35€ , volyymiripset uudet 55€ ja huolto 45€ . Myyrmäki . Sähköposti lit_vitalia@ hotmail.com
- RemppuJa91
Salon Duessa ja Harriet
- Kaisa122
Itse olen käynyt nyt uudet ottamassa ja pari kertaa huollossa Katajanokan Kauneusklinikalla, siellä on useampi tekijä käsittääkseni, tai ainakin parilla tekijällä olen käynyt ja aina tullut hyvät ja kestävät. Ei liimaklimppejä tai vinoon liimattuja ripsiä. Ei myöskään ole veloittanut ekstraa vaikka olisi mennyt yli tunnin välillä huolto! *peukku*
- kolmaslinja
Helsingin Kolmaslinja 3 tehdään ripsipidennyksiä tekijä on ennen ollut Fredalla Za_Za studio. Osaan tehdä kauniita, kestäviä pidennyksiä. Terveisin Hana puh:0445550306 sopimus aika kun käynyn koulua myös. Edulliset hinnat.
- vakkariasiakas
- dios
Valentines Nails on hyvä,Porvoonkatu 14,3:sen pysäkin kohdalla,50€,olen laittattanut ,ja kestävät hyvin,.
- Liisa33s
Itse olen ottanut ripsienpidennykset täältä ja hyvä on ollut: http://www.saaralaitala.fi/
Sijaitsee tosin Hyvinkäällä mutta silti.. - Suvi12345976
Oon ite käyny nyt Studio Glamour nimisessä paikassa Tilkankadulla. Jälki on ollu tosi hyvää ja laittaja tosi kiva.. :) Aikasemmin oon käyny muutamassa paikassa eikä ripset pysyny yhtään niin hyvin. www.studioglamour.org
- TampereenParas
Kannattaa testata Kauneushoitola Kahdeksas Aisti, www.8aisti.com. Aivan huikea laatu ja kosmetologit.
- Vältä
http://www.sunlight.fi/fi/nail-a-lashes
Kiertäkää tuo paikka kaukaa! Ripset liimattu vinoon ja pysyvyys surkea, lisäksi palvelu ylimielistä. Ärsyttää, että tuli mentyä... - Anonyymi
Parhaat ripset olen saanut Miina Varjoselta, Ei kylän halvin, mutta laatu on todella kohdallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832