En nyt tiie mille osastolle tää kuuluu, niin pistän sen nyt tänne.
Tapasin toissa viikonloppuna baarissa ihanan 4 vuotta vanhemman miehen.Minä siis 18(vuoden lopussa 19)ja mies 23. Päädyimme hänen luokseen jatkoille ja minä hänen viereensä yöksi. Halilimme ja pusuttelimme, emme muuta. Tein hänelle hyvin selväksi, etten halua yhden illan juttuja ja hänkin vakuutteli, että haluaa vain nukkua vieressäni ja tutustua myöhemmin paremmin.
Viime viikolla viestittelimme jonkin verran ja kerran jopa puhuimme puhelimessa.
Perjantaina mies sitten päätyi luokseni yöksi. Emme olleet yhdynnässä, mutta menimme pitemmälle kuin edellisellä kerralla.
Vielä aamulla hän hali, pusutteli ja kiusoitteli minua, mutta tämän jälkeen en ole hänestä mitään kuullut.
Halusiko hän sittenkin minulta vain seksiä ja kyllästyi kun ei sitä heti saanut? Toisaalta olen koko ajan ollut hänen suhteensa hiukan varautunut ja pideättyväinen, joten jos hän ei uskalla ottaa yhteyttä, koska luulee etten ole kiinnostunut?
Itse en uskalla hänelle viestiä pistää. en edes tiedä mitä siihen kirjottaisin, ilman että tekisin itsestäni pelleä, jos hän vain leikki kanssani.
Kannattaako mun edes elätellä toivoeita, että hän olisi minusta kiinnostunut vai menenkö samantien syömään suklaata ja lääkitsemään särkynyttä sydäntäni?
tällänen ongelma...
5
2275
Vastaukset
- m1975
Voi olla, että mies miettii juuri samoja asioita, eli ei tiedä, mitä sinä haluat hänestä. Moni lupaava orastava suhde on katkennut siihen, kun kumpikin miettii liikaa juuri tuota, eikä sen takia uskalla ottaa toiseen yhteyttä. Pistä ihmeessä viestiä, ja ehdota vaikkapa päivätreffejä! Jospa treffien aikana kumpikin uskaltaisi kertoa toiselle, mitä tuntee, haluaa ja ajattelee toisesta...?
- ilona
kiitos neuvosta =).
Oon täs yrittäny miettiä jotain mukavaa viestiä, mutta en keksi muut kuin "mitä kuuluu" tms.
Haluaisin laittaa jotain muutakin, ettei viesti olisi niin lyhyt ja tylyhkö.- m1975
Ota nyt se puhelin kauniiseen käteen, Ilona, ja kirjoita vaikkapa: "Hei, mitä kuuluu? Ois kiva nähdä taas ja jutella, kelpaisko kahvi tai leffa? :)". Jos vastapuoli ei ole kiinnostunut tai ei vastaa ollenkaan, asia on selvä. Ja jos on kiinnostunut, ja päätätte lähteä treffeille, voitte sitten (tavalla tai toisella; suoraan tai kiertäen) keskustella siitä, mitä kumpikin oikein haluaa.
Toivottavasti kaikki menee hyvin, kerrohan meille, miten tilanne kehittyy! :) - ilona
m1975 kirjoitti:
Ota nyt se puhelin kauniiseen käteen, Ilona, ja kirjoita vaikkapa: "Hei, mitä kuuluu? Ois kiva nähdä taas ja jutella, kelpaisko kahvi tai leffa? :)". Jos vastapuoli ei ole kiinnostunut tai ei vastaa ollenkaan, asia on selvä. Ja jos on kiinnostunut, ja päätätte lähteä treffeille, voitte sitten (tavalla tai toisella; suoraan tai kiertäen) keskustella siitä, mitä kumpikin oikein haluaa.
Toivottavasti kaikki menee hyvin, kerrohan meille, miten tilanne kehittyy! :)Ilona ottaa puhelimen käteensä ja jää sydän syrjällään odottamaan vastausta..kiitos sulle!=)
- m1975
ilona kirjoitti:
Ilona ottaa puhelimen käteensä ja jää sydän syrjällään odottamaan vastausta..kiitos sulle!=)
Tuttu tunne, minäkin odottelin tänään samantyyppistä vastausta eräältä mukavalta naishenkilöltä. Onneksi positiivinen vastaus tuli pian :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437