Meillä menee ihan hyvin.
Paitsi että meillä on aina ollut katkos yhteisymmärryksessä siitä mitä on romantiikka.
Ja että tavalla tai toisella molempien osapuolien pitäisi osallistua siihen.(saan kyllä haleja pusuja yms. lähes joka päivä, ei siis ole niistä kyse.)
Minä tietysti naisihmisenä suhteen alkupuolella ja aika pitkään sen jälkeenkin hoitelin kaikenlaisia pikku ylläreitä.Saamatta VASTAAVAA takaisin,ei se aluksi haitannut, ajattelin että odotellaan ja tein juttuja myös siksi että halusin ilahduttaa. Mutta ei. kaikkea muuta kyllä tuli mutta ei sellaista kun toivon. edes niitä tyypillisiä.
Olemme puhuneet asiasta ja kynttiläillallinen ei kuulemma ole romantiikkaa.Näkemyksensä kullakin.
Rakastammme toisiamme ja jne.
Haluan vaan tietää että onko mitään toivoa että hän viitsisi tehdä jotain "Romanttista"?
Itseäni ei huvita enää nykyään koska se tuntuu turhauttavalta.
Kokemuksia vastaavanlaisesta?
kipinöitä suhteeseen...
6
1218
Vastaukset
- Hei!
Me ollaan oltu mieheni kanssa suunnilleen noin 4 vuotta yhdessä, eikä mieheni edelleenkään tee niitä romanttisia asioita, kuten vaikka kynttiläillallisia.. Joskus odotan tällaisia huomionosoituksia, esim. vaikka kukkia vuosipäivänä tai ystävänpäivänä tms., mutta en ole usein saanut.
Mutta ei se kuitenkaan niin paljon haittaa minua. Hyväksyn hänet sellaisena kun hän on, ja jos hänen käsityksensä romantiikasta ei kohtaa minun käsitykseni kanssa, ei sitä jaksa usein edes miettiä. :)
Olen huomannut, että mieheni tekee sellaisia pieniä huomionosoituksia, enkä aluksi huomannut niitä, kun ne olivat niin "pieniä", mutta nyt sitä tajuaa, että ne ovat rakkauden tekoja! :D
Jos miehesi on kaikinpuolin ihana, nauti hänestä täysillä, älä mieti sitä, tekeekö hän jotain romanttista joskus. Luulisin, että koska käsityksenne romantiikasta ei ole samanlainen, se tarkoittaa, ettei hän välttämättä koskaan tule järjestämään kynttiläillallista.. jotain muuta kylläkin.
Minäkin olen omassa suhteessani se, joka on järjestänyt aina ihania ylläreitä tms., ja jatkan sitä yhä, en vain ehkä niin suuressa määrin kuin ennen. Älä sinäkään lopeta niiden järkkäilyä.
Ja hei, ehkä hän järjestää joskus sinulle jotain todella ihanaa, ei tapaus ole "menetetty"! :)- mies34
Kysytäänpä nyt sitten mitä se romantiikka teidän mielestä sitten on? Itse laitan naiselleni joskus mukavia runoja kännyyn ja yritän spontaanisti piristää pienillä jutuilla suhdetta.
- JJH
mies34 kirjoitti:
Kysytäänpä nyt sitten mitä se romantiikka teidän mielestä sitten on? Itse laitan naiselleni joskus mukavia runoja kännyyn ja yritän spontaanisti piristää pienillä jutuilla suhdetta.
Vois vaikka hyvinkin olla joku tuollainen pieni runonpätkä kännykään. Uppoais muhun kun häkä :) Ja toivoisin näin 5 vuoden seurustelun jälkeen saavani edes kerran kukkia, mutta kun ei... Ne on kulemma tuhlausta. (no, onhan tuo kyllä toisaalta totta, mutta 4€ ruusuun.. vois käyttää huonomminkin). Sellaiset pienet spontaanit jutut niitä mukavimpia varmasti ovatkin. Joskus, kun mies vuokraa jonkun kivan leffan ja onnistuu pimittämään asian multa iltaan asti tms. yhtä "arkipäiväistä". Ei tarvitse mitään kynttiläillallista tai serenadia järjestää. Eletään kuitenkin ihan oikeessa maailmassa, eikä missään elokuvassa ja raha on ihan oma tekijänsä ;)
- Jessica
mies34 kirjoitti:
Vois vaikka hyvinkin olla joku tuollainen pieni runonpätkä kännykään. Uppoais muhun kun häkä :) Ja toivoisin näin monen vuoden seurustelun jälkeen saavani edes kerran kukkia, mutta kun ei... Ne on kulemma tuhlausta. (no, onhan tuo kyllä toisaalta totta, mutta 4€ ruusuun.. vois käyttää huonomminkin). Sellaiset pienet spontaanit jutut niitä mukavimpia varmasti ovatkin. Joskus, kun mies vuokraa jonkun kivan leffan ja onnistuu pimittämään asian multa iltaan asti tms. yhtä "arkipäiväistä". Ei tarvitse mitään kynttiläillallista tai serenadia järjestää. Eletään kuitenkin ihan oikeessa maailmassa, eikä missään elokuvassa ja raha on ihan oma tekijänsä ;)
- neljä vuotta....
mies34 kirjoitti:
sellaisia kaipaisin,siis juuri niitä pikku juttuja. Ne ei tarvitse olla joka päiväisiä mutta olisin myyty jos mieheni edes joskus sanoisi että "kulta, nyt vien sinut yhteen kivaan paikkaan" tai "minulla on sinulle yllätys". Nykyään tuntuu että syntymäpäivälahjan tms. ostaminen on liian hankalaa ja jää kokonaan väliin joulua lukunottamatta.
Sellainen satunnainen toisen hemmottelu ei tarvitse maksaa maltaita,tai vaihtoehtoisesti mitään. Riittää kun käyttää vähän mielikuvitusta, ja on rohkea.
Ajatus on aina tärkein,ei se onko kallista vai halpaa tai varmasti tismalleen sitä mistä toinen pitää.
Ideana on toisen huomioiminen ja pieni vaivan näkeminen toisen eteen.
- 25-v
En ole varma tiedänkö vieläkään mitä on romantiikka?
Itse teen meillä ruuat, en tiskaa enkä siivoa (johtuu kokemastani tapaturmasta).
Rakastan vaimoani ja ostan Hänelle lahjan, kun siltä tuntuu.
Hääpäivähän on "pakko" muistaa.
Ei kai se "kynttilä illallinen" ole nyt niin kauhean tärkeä?
Miehesi voi olla sellainen juro tyypiltään, joka muistaa muttei välttämättä sitä aina näytä.
Pääasiahan lienee se, että Hän sinua rakastaa ja suojelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee803223Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."362050Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1671802Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?2931340Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki341248Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin911190- 1071168
Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.1201084En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711080- 281041