Exien uhkausviestit!

Uusi tyttöystävä

Täällä on puhuttu exien viestittelyistä ja puhelin häirinnästä, mutta uutena juttuna mua kummastuttaa kun miehen exät lähettelee uhkausviestejä uudelle tyttöystävälle! Siis ihmiselle joka on rakastunut ja täysin tietämätön edellisestä suhteesta joka on kuten tässä minun kohdalla loppunut jo 6kk sitten. Exät siis kyttäävät ja lähtevät sapotoimaan oikein työkseen toisten onnea. Jos itse ei miestä tarvitse niin eikö olisi kuitenkin kiva jos joku sen vielä huolii :)))))

Exä siis asuu jo uuden miehensä kanssa mutta nyt kertoo siis haluavansa entisen miehensä takaisin ja uhkailee minua luopumaan ( lopettamaan ) suhteen tähän hänen vanhaan exäänsä. Vetoaa vielä heidän pitkään yhteiseen historiaansa ( 2vuotta). Haukkuu minua mm huoraksi, rumaksi jne... En ole vastannut mitenkään hänen viesteihinsä. Mieheni on soittanut ja laittanut hänelle viestiä että lopettaa kaikki temppunsa mutta mikään ei tunnu auttavan. Exä on aivan raivona, käy rappukäytävässä kyttäämässä ja soittelemassa ovikelloa. Hänen oma nykyinen mihensäkin on aivan ymmällä, ihmettelen miten jaksaa.

59

2921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Mulla taas ikäänkuin toisin. Kakkonen lähettelee p..a viestejä, häiritsee ns. kotirauhaa. Ei tajua, että se on menneen talven lumia, yrittää vielä itseään tyrkyttää. Sanoin miehelle, että ei hyvää seuraa, jos ei saa exää kuriin.

      • ei vain exät laita

        ......... mulla oli myös kuten sinulla. Kakkonen laitteli viestejä minulle, toivoen minun jättävän puolisoni joka hänen mielestä oli narsisti.


      • ghgfgcjxzfgvxd15
        ei vain exät laita kirjoitti:

        ......... mulla oli myös kuten sinulla. Kakkonen laitteli viestejä minulle, toivoen minun jättävän puolisoni joka hänen mielestä oli narsisti.

        Kannattaa olla tarkkana ja ottaa ihan tosissaan tuollaiset viestit.
        Itsekkin varoitin entisen uutta (ei uskonut, minkäs teet).

        Jos tulee tuollainen varoitus, niin tuntosarvet pystyyn, siitä ei ole mitään haittaakaan.
        Jos hän ei ole, niin ei sieltä voi mitään paljastuakkaan ja jos hän on niin, pystyt huomaamaan varoitusmerkit, ennen kuin on liian myöhäistä.
        Oudot menot, selityksillä korjatut valheet, outoudet, aukot historiassa...


    • tsemppiii

      Joo-o nyt vain jäitä hattuun eikä kannata provosoitua!
      Olin tuollaisen häirinnän kohde pitkään...ehkä uskallan jo sanoa että tämä mieheni ex lopulta väsyi kun en lähtenyt tuohon kelkkaan mukaan. Ei kannata vastata eikä tiedostaa edes hänen olemassaoloaan. Valitettavasti vain tuo kiusaaminen voi kestää vuosia. Hae lähestymiskieltoa jos sinusta siltä tuntuu MUTTA vie käsittely loppuun asti älä usko jos tämä toinen osapuoli lupaa lopettaa häirinnän. Minä nimittäin uskoin kun hän tuomarin edessä niin vannoi mutta p..... sama peli jatkui.
      Ole siis vahva älä missään kohtaa asetu yhtä alas kuin häirikkö.
      Ja tiedätkö muuten, lopulta, hän itse kärsii tuosta kaikesta eniten...koko loppuelämänsä häpeää omaa tyhmää käytöstään.

      • Uusi tyttöystävä

        Kiitos tsemppii kyllä tarvitaan.
        Yritän kovasti olla provosoitumatta, mutta kyllä iltaisin vähän fiilis menee matalaksi kun p.... Viestä tulee puhelimeen n. 5-7 kpl per ilta!
        Viikonloppuisin tahti vaan kiihtyy :( soittaa humalassa kymmeniä kertoja siinä välissä!
        Tosin ollaan joskus jopa saatu mieheni kanssa ihan hysteerisiä naurukohtauksia :) hänen lähettämiään viestejä lukiessa sillä on ne niin uskomattomia sepustuksia siitä miten paljon parempi nainen hän olisi miehelleni, wow!
        Kun vielä miettii että hän välillä kertoo jopa rakastavansa nykyistä miestänsäkin :) ja suunnittelee perheenlisäystä ( tässä kohtaa ei aina pysy kärryillä kenen kanssa?)

        Mutta mieheni onneksi rakastaa minua :) ja meillä on yhdessä tosi nastaa!


      • usein naurettu
        Uusi tyttöystävä kirjoitti:

        Kiitos tsemppii kyllä tarvitaan.
        Yritän kovasti olla provosoitumatta, mutta kyllä iltaisin vähän fiilis menee matalaksi kun p.... Viestä tulee puhelimeen n. 5-7 kpl per ilta!
        Viikonloppuisin tahti vaan kiihtyy :( soittaa humalassa kymmeniä kertoja siinä välissä!
        Tosin ollaan joskus jopa saatu mieheni kanssa ihan hysteerisiä naurukohtauksia :) hänen lähettämiään viestejä lukiessa sillä on ne niin uskomattomia sepustuksia siitä miten paljon parempi nainen hän olisi miehelleni, wow!
        Kun vielä miettii että hän välillä kertoo jopa rakastavansa nykyistä miestänsäkin :) ja suunnittelee perheenlisäystä ( tässä kohtaa ei aina pysy kärryillä kenen kanssa?)

        Mutta mieheni onneksi rakastaa minua :) ja meillä on yhdessä tosi nastaa!

        No niin hyvä! Siis juuri noin tulee suhtautua tuollaisiin viesteihin, voitte pitää ne iltojenne ilona jos ette muuta käyttöä keksi. Ihan olen samoilla linjoilla.
        Tärkeintä on että pysytty tuon kaiken yläpuolella.


      • toisenlainen kokemus

        samanlainen kokemus vaikkakin itse petturin ja ykköstyneen taholta. Käytännön asioidenkin hoitaminsta nimiteltiin häiriköimiseksi joten olen sen jälkeen heitellyt postit takkaan. Olen näyttänyt ne uudelle ystävälleni ja sitten ovat joutuneet tulen ruuaksi, että ei tarvi syytellä. Vaikka itse eivät tuomarin kehoitusta noudattaneetkaan.


    • bluecynth

      Muista säilyttää noi viestit ja käy ihan poliisin juttusilla. Johan tuollainen häiriköinti on kotirauhan rikkomista. Taitaa olla aika vinksahtanut muija.

    • sana vastaan sana

      Puhutaan että jätetty häirikkö häpeää käytöstään vuosia,mutta miten on, eikä sen uuden puolison tarvi hävetä jätetyn elämään puuttumista ja valheiden levittelemistä?

    • pahat exät

      Niin, on kauheaa joutua ilkeilyn kohteeksi. MEillä syyllistyi itse pettäjä ja ykköstynyt kakkonen ilkeilyyn j ahäiriköintiin kun huomasivat minulla uuden ystävän. Jouduttiin kääntyyn polisiin puoleen jonka jälkeen onkin saatu rauha vaikkailkeiltä puheilta ei ole sittenkään säästytty.

    • häiriköt ne jaksaa

      Huomaatteko miten valtava tarve on häiriköllä (toisenlainen kokemus,pahat exät) puolustaa häirintäänsä? On varmaan kurjuuttavaa lukea täältä kuinka hänen kaltaisiaan halveksitaan....
      Sohaisit todellisen ampparin perään ;)) ap.

      • puhdas sydän

        jälleen kerran sana sanaa vastaan.


      • HiuHiu arkaa aihetta

        Sinäkin sohaisit sitten samaan asiaan, kun sait heti palautetta.


      • tiedetään
        HiuHiu arkaa aihetta kirjoitti:

        Sinäkin sohaisit sitten samaan asiaan, kun sait heti palautetta.

        ;))


      • puhdas sydän

        Kerropa sinä(häiriköt ne jaksaa) mitä minun uuden puolison omaiset sanoi kun sinä soitit yhdelle heistä kertoaksesi kuinka sinun puolisososi ex (minä)joka on hullu seukkaa heidän veljen kans ja toivoit että puhuisivat veljelleen järkeä että ei jatkaisi. KErroit vielä kuinka puolisosi ex (minä)on vuosia yrittänyt erottaa teidät. Tuo ihmisrukka oli jopa uskonut juttusi koska ei tuntenut minua j a oli kertonut terveisesi veljelleen joka oli nauranut asialle ja kysynyt omaiseltaan että olitko ollenkaan kertonut minun olleen naimisissa sinun nykyisen puolisosi kanssa vuosia ennen sinuun tutustumistaan ja sinä itse esittelit itsesi minulle minun miehen kakkosena ja (narsisti informaatioinesi) Joten hänen mielestä aivan normaalia jos olisnkin reagoinut jollain tavalla. Ette tyytyneet exän kanssa tuohon vaan kävitte käsiksi uuteen puolisooni ja ripititte häntä siitä kuinka huono ihminen minä olen. En viitsi ihan kaikkea puheitanne tänne paljastaa mutta tiedät että poliisi soiteli teille.
        JA soittelee varmaan uudestaan jos valheet ei lopu.


      • puhdas sydän
        puhdas sydän kirjoitti:

        Kerropa sinä(häiriköt ne jaksaa) mitä minun uuden puolison omaiset sanoi kun sinä soitit yhdelle heistä kertoaksesi kuinka sinun puolisososi ex (minä)joka on hullu seukkaa heidän veljen kans ja toivoit että puhuisivat veljelleen järkeä että ei jatkaisi. KErroit vielä kuinka puolisosi ex (minä)on vuosia yrittänyt erottaa teidät. Tuo ihmisrukka oli jopa uskonut juttusi koska ei tuntenut minua j a oli kertonut terveisesi veljelleen joka oli nauranut asialle ja kysynyt omaiseltaan että olitko ollenkaan kertonut minun olleen naimisissa sinun nykyisen puolisosi kanssa vuosia ennen sinuun tutustumistaan ja sinä itse esittelit itsesi minulle minun miehen kakkosena ja (narsisti informaatioinesi) Joten hänen mielestä aivan normaalia jos olisnkin reagoinut jollain tavalla. Ette tyytyneet exän kanssa tuohon vaan kävitte käsiksi uuteen puolisooni ja ripititte häntä siitä kuinka huono ihminen minä olen. En viitsi ihan kaikkea puheitanne tänne paljastaa mutta tiedät että poliisi soiteli teille.
        JA soittelee varmaan uudestaan jos valheet ei lopu.

        edellinen oli alias häiriköt ne jaksaa, hiuhiulle sekä tiedetään.


      • Älä unohda itseäsi
        puhdas sydän kirjoitti:

        Kerropa sinä(häiriköt ne jaksaa) mitä minun uuden puolison omaiset sanoi kun sinä soitit yhdelle heistä kertoaksesi kuinka sinun puolisososi ex (minä)joka on hullu seukkaa heidän veljen kans ja toivoit että puhuisivat veljelleen järkeä että ei jatkaisi. KErroit vielä kuinka puolisosi ex (minä)on vuosia yrittänyt erottaa teidät. Tuo ihmisrukka oli jopa uskonut juttusi koska ei tuntenut minua j a oli kertonut terveisesi veljelleen joka oli nauranut asialle ja kysynyt omaiseltaan että olitko ollenkaan kertonut minun olleen naimisissa sinun nykyisen puolisosi kanssa vuosia ennen sinuun tutustumistaan ja sinä itse esittelit itsesi minulle minun miehen kakkosena ja (narsisti informaatioinesi) Joten hänen mielestä aivan normaalia jos olisnkin reagoinut jollain tavalla. Ette tyytyneet exän kanssa tuohon vaan kävitte käsiksi uuteen puolisooni ja ripititte häntä siitä kuinka huono ihminen minä olen. En viitsi ihan kaikkea puheitanne tänne paljastaa mutta tiedät että poliisi soiteli teille.
        JA soittelee varmaan uudestaan jos valheet ei lopu.

        Puhdas sydän: Tollaset kakkoset saisi maa niellä, hyi mikä ihminen. Täällä viitsii vielä heitellä herjoja. Hyvä että olet voimakas. Annat uskoa toisillekin.


    • taidatite

      häiriköt ne jaksaa; puolustella mitä häirintää?

    • tuon koin myös

      Aloittajalle. Minä en eikä varmaan kukaan muukaan ymmärrä sitä että kun on jo jatkettu elämää uudessa suhteessa niin sitten aletaan kiusaamaan jätettyä exää kun huomataan tämän menneen myös eteenpäin ja kaikkein kauheinta mielestäni on se kun aletaan härnätä ja kiusata sitä uutta kumppania jolle ero ja siihen kuuluneet riidat ei kuulu milläänlailla.
      Ei muuta kuin poliisin puheille.

      • Uusi tyttöystävä

        Nimenomaan, kun heidän suhteensa oli pelkkää tapailua ja he (nyk mieheni ja hänen exä) eivät siis olleet kihloissa eikä naimisissa, eivätkä asuneet yhdessä, eikä ole lapsia.

        Ja tämä nainen (exä) joka nyt häiriköi meitä oli se joka jätti ja muutti yhteen heti nykyisen miehensä kanssa. Tästä oli mennyt jo aikaa useita kuukausia (6kk) kun me mieheni kanssa tapasimme ensikerran. Mieheni oli siis täysin vapaa. Hän itse otti varatun miehen, jota nyt näin kohtelee hyppimällä minun mieheni perässä. Ja todennäköisesti pilaa oman avoliittonsa.

        Voitte vain uskoa että vauhti ja häirintä viestit sekä niiden sisältö ovat koventuneet nyt kun tuo hänen uusi miehensä on kuulemma muuttamassa pois heidän kodistaan :( tämä kaikkihan onkin nyt muiden vika ja mieheni pitäisi hänen mielestään käydä ystävänä häntä lohduttamassa kun hänellä ei ole ketään kenelle puhua tästä kurjasta kohtalostaan!


    • laastariko?

      Ajattele, miltä tuntuu tuosta nykyisestä miehestä? Vai onko jo lähtenyt....
      Johan nyt erkkikin tajuaa ettei hänestä välitetä jos exän asiat on kokoajan mielessä.
      Olet saanut hyviä vastauksia ja olen monen kanssa samaa mieltä, anna exän höyrytä, mutta jos tulee iholle, ota yhteys virkavaltaan.
      Älä nosta sormeakaa tai katsettakaan hänet nähdessä, tuollaisia luusereita ei kannata noteerata.

    • yksi neuvo vain

      en ymmärrä tuota ylempänä olevaa vainoa jonkun hiuhiu:n ja häriköt ne jaksaa toimesta. Eiks täällä saakaan tukea ja jakaa kokemuksiaan ihmisen kanssa joka toivoo tukea ja neuvoja toisilta saman kokeneelta?

      Olen samaa mieltä edellisten kanssa että älä välitä exästä, eikä sinun kantsi välittää siitäkään millä motiiveilla on uudessa suhteessaan. Panosta vain omaan suhteeseesi ja jos kiusaa käy liian raskaaksi tee ilmoitus.

      • Uusi tyttöystävä

        Yritän unohtaa heidät päiväksi ja yöksi.

        Iltaisin olen jo turtunut näihin viesteihin joita varsinkin miehelleni tulee, tur, tur...

        Onneksi minulla on työni ja saan näin etäisyyttä näihin asioihin ainakin 10h/pv, mutta tää exä ja hänen äitinsä ovat ihan aivan uskomattoman mahdottomia, en kuunapäivänä tätä olisi uskonut mutta nyt exän äitikin viestittelee vanhana ihmisenä vällillä ystävällisesti neuvoen ja toivoen että hänen tyttärensä olisi sittenkin onnellisempi mieheni kanssa kuin nykyisensä. Toisena päivänä kertoo saman (vittuilemalla, syyllistämällä) ja uhkailemalla!

        Onks Suomesta loppunu jo miehet, kun vapaita ei enään löydy?
        Vain varatutko kelpaa? Vai onko katsottu liikaa Kauniita ja Rohkeita!

        Kyllä minä itse ainakin olen sitä mieltä, että jos joku mies ei mulle aikanaan kelpaa ja sen vielä haukkumalla paskaksi jättäisin ( kuten tässä tapauksessa miehelleni kävi) en kehtaisi enään ikinä lähteä häntä väkisin takaisin ruinaamaan (varsinkin kun hän on nykyään onnellinen) ja laittamaan äitiä asialle!

        Tää syyllistäminen mitä heiltä tulee tekstiviesteinä on kyllä aika syövää
        Olemme siis hänen tyttärensä onnen edessä mieheni, minä sekä hänen nykyinen miehensä ;)

        Exälle ei enään jakseta vastata, mutta on yritetty vastata ystävällisesti hänen äidilleen, (säälittää vanha ihminen) mutta ralli senkuin jatkuu...
        Mikään viesti ei mene perille tajuntaan.

        Kaikesta huolimatta olemme mieheni kanssa onnellisia ja rakastamme toisiamme!
        Vahvistaako tälläinen yhteinen vastoinkäyminen liittoamme ja saa meidät pitämään tiukemmin toisistamme ja onnestamme kiinni.
        Luulen, että näin on käynyt :) tänään olen niin rakastunut!


      • tsemppiii
        Uusi tyttöystävä kirjoitti:

        Yritän unohtaa heidät päiväksi ja yöksi.

        Iltaisin olen jo turtunut näihin viesteihin joita varsinkin miehelleni tulee, tur, tur...

        Onneksi minulla on työni ja saan näin etäisyyttä näihin asioihin ainakin 10h/pv, mutta tää exä ja hänen äitinsä ovat ihan aivan uskomattoman mahdottomia, en kuunapäivänä tätä olisi uskonut mutta nyt exän äitikin viestittelee vanhana ihmisenä vällillä ystävällisesti neuvoen ja toivoen että hänen tyttärensä olisi sittenkin onnellisempi mieheni kanssa kuin nykyisensä. Toisena päivänä kertoo saman (vittuilemalla, syyllistämällä) ja uhkailemalla!

        Onks Suomesta loppunu jo miehet, kun vapaita ei enään löydy?
        Vain varatutko kelpaa? Vai onko katsottu liikaa Kauniita ja Rohkeita!

        Kyllä minä itse ainakin olen sitä mieltä, että jos joku mies ei mulle aikanaan kelpaa ja sen vielä haukkumalla paskaksi jättäisin ( kuten tässä tapauksessa miehelleni kävi) en kehtaisi enään ikinä lähteä häntä väkisin takaisin ruinaamaan (varsinkin kun hän on nykyään onnellinen) ja laittamaan äitiä asialle!

        Tää syyllistäminen mitä heiltä tulee tekstiviesteinä on kyllä aika syövää
        Olemme siis hänen tyttärensä onnen edessä mieheni, minä sekä hänen nykyinen miehensä ;)

        Exälle ei enään jakseta vastata, mutta on yritetty vastata ystävällisesti hänen äidilleen, (säälittää vanha ihminen) mutta ralli senkuin jatkuu...
        Mikään viesti ei mene perille tajuntaan.

        Kaikesta huolimatta olemme mieheni kanssa onnellisia ja rakastamme toisiamme!
        Vahvistaako tälläinen yhteinen vastoinkäyminen liittoamme ja saa meidät pitämään tiukemmin toisistamme ja onnestamme kiinni.
        Luulen, että näin on käynyt :) tänään olen niin rakastunut!

        Muutaman rauhallisen, härintävapaan vuoden jälkeen voin sanoa sinulle, Uusi tyttöystävä, että kyllä se vahvistaa. Nyt olet siinä häirinnän keskiössä ja tottakai olet stressaantunut ja aivan syyttä joudut kärsimään. Hakekaa sitä lähestymiskieltoa ja katsokaakin että tämä ex ja miks ei äitikin todella saa sen ja että he myös noudattavat sitä. Ei ole mitään syytä alistua sekopäiden pelinappulaksi.
        Mutta teidän suhde vahvistuu se vain menee niin. Vastoinkäymiset vahvistaa liittoa jossa on paljon rakkautta, niinkuin teilläkin. Älkää koskaa missään tilanteessa menkö tuon exän tasolle. En halua pelotella mutta voi olla että ette ole vielä nähneet kaikkea. Jos hän on jo ns. menettänyt kasvonsa ei ole enää millään väliä hän lyö itsensä ihan lokaan, siksi teidän tulee toimia nyt.


      • puhdas sydän
        tsemppiii kirjoitti:

        Muutaman rauhallisen, härintävapaan vuoden jälkeen voin sanoa sinulle, Uusi tyttöystävä, että kyllä se vahvistaa. Nyt olet siinä häirinnän keskiössä ja tottakai olet stressaantunut ja aivan syyttä joudut kärsimään. Hakekaa sitä lähestymiskieltoa ja katsokaakin että tämä ex ja miks ei äitikin todella saa sen ja että he myös noudattavat sitä. Ei ole mitään syytä alistua sekopäiden pelinappulaksi.
        Mutta teidän suhde vahvistuu se vain menee niin. Vastoinkäymiset vahvistaa liittoa jossa on paljon rakkautta, niinkuin teilläkin. Älkää koskaa missään tilanteessa menkö tuon exän tasolle. En halua pelotella mutta voi olla että ette ole vielä nähneet kaikkea. Jos hän on jo ns. menettänyt kasvonsa ei ole enää millään väliä hän lyö itsensä ihan lokaan, siksi teidän tulee toimia nyt.

        MEillä myös rauha maassa ollut jo parivuotta. Ihmisten suuta ei voi edes tuomari tukkia mutta niinkauan kun eivät enää puutu elämääni niin siinä vain huudelkoot. Ei haukku haavaa tee.

        Uusi tyttöystävä. OLen todella surullinen puolestasi. Aivan hirveää tuollainen vaino ja vielä vanha ihminenkin mukana siinä. Minkälainen äiti sekaantuu, en ymmärrä?
        Miksi miehesi ei tee mitään? Hänen kuuluisi tehdä loppu vainosta. Hakea lähestysmikieltoa. Hänen kuuluu suojella sinua.


      • puhdas sydän
        puhdas sydän kirjoitti:

        MEillä myös rauha maassa ollut jo parivuotta. Ihmisten suuta ei voi edes tuomari tukkia mutta niinkauan kun eivät enää puutu elämääni niin siinä vain huudelkoot. Ei haukku haavaa tee.

        Uusi tyttöystävä. OLen todella surullinen puolestasi. Aivan hirveää tuollainen vaino ja vielä vanha ihminenkin mukana siinä. Minkälainen äiti sekaantuu, en ymmärrä?
        Miksi miehesi ei tee mitään? Hänen kuuluisi tehdä loppu vainosta. Hakea lähestysmikieltoa. Hänen kuuluu suojella sinua.

        uusi tyttäystävä kirjoitti
        "Kyllä minä itse ainakin olen sitä mieltä, että jos joku mies ei mulle aikanaan kelpaa ja sen vielä haukkumalla paskaksi jättäisin ( kuten tässä tapauksessa miehelleni kävi) en kehtaisi enään ikinä lähteä häntä väkisin takaisin ruinaamaan (varsinkin kun hän on nykyään onnellinen) ja laittamaan äitiä asialle!"

        Ne tunteet, ne tunteet. Sanotaan monesti asioita joita ei tarkoiteta. Tunnemylläkässä ei aina osaa valita sanojaan oikein. Loukkaa vaikka ei haluaisi loukata. Ja me kaikki olemme erinlaisia jotkut pystyy hillitseen itseään paremmin kuin toiset.
        Se ei tietenkään oikeuta häirintää mutta jokin syy siihenkin täytyy olla. Ehkä nainen kokee kokeneensa vääryyttä. (oli vain ajatus)Sormi pois suusta ja keskustelemaan, miehen kuuluu tehdä selväksi naiselle että jos häirintä ei lopu hyvällä niin sitten pahalla tarkoitan poliisi-ilmoitusta.


      • tsemppiii
        puhdas sydän kirjoitti:

        uusi tyttäystävä kirjoitti
        "Kyllä minä itse ainakin olen sitä mieltä, että jos joku mies ei mulle aikanaan kelpaa ja sen vielä haukkumalla paskaksi jättäisin ( kuten tässä tapauksessa miehelleni kävi) en kehtaisi enään ikinä lähteä häntä väkisin takaisin ruinaamaan (varsinkin kun hän on nykyään onnellinen) ja laittamaan äitiä asialle!"

        Ne tunteet, ne tunteet. Sanotaan monesti asioita joita ei tarkoiteta. Tunnemylläkässä ei aina osaa valita sanojaan oikein. Loukkaa vaikka ei haluaisi loukata. Ja me kaikki olemme erinlaisia jotkut pystyy hillitseen itseään paremmin kuin toiset.
        Se ei tietenkään oikeuta häirintää mutta jokin syy siihenkin täytyy olla. Ehkä nainen kokee kokeneensa vääryyttä. (oli vain ajatus)Sormi pois suusta ja keskustelemaan, miehen kuuluu tehdä selväksi naiselle että jos häirintä ei lopu hyvällä niin sitten pahalla tarkoitan poliisi-ilmoitusta.

        Olen kyllä erimieltä tuosta sinun ohjeestasi, ei kannata alentua uhkailemaan, ei mitään yhteyttä häiritsijään. Miksi vaivautua keskustelemaan henkilön kanssa joka on osoittautunut kypsymättömäksi häiriköksi. Itse ensin halunnut erota ja nyt kun miehelle uusi tyttöystävä, haluaa exän takaisin?? MIKÄÄN syy ei oikeuta häirintään.
        Heillä ei ole edes yhteistä lasta, se olisi ainoa syy jonka voisin ymmärtää.

        Lähestymiskielto on ainoa oikea ratkaisu. Ja vielä sinulle uusityttöystävä, onnea ja menestystä, kyllä se ex teidät rauhaan jättää jos ei nyt ihan heti niin ajan kanssa, elämä hoitaa :)


      • puhdas sydän
        tsemppiii kirjoitti:

        Olen kyllä erimieltä tuosta sinun ohjeestasi, ei kannata alentua uhkailemaan, ei mitään yhteyttä häiritsijään. Miksi vaivautua keskustelemaan henkilön kanssa joka on osoittautunut kypsymättömäksi häiriköksi. Itse ensin halunnut erota ja nyt kun miehelle uusi tyttöystävä, haluaa exän takaisin?? MIKÄÄN syy ei oikeuta häirintään.
        Heillä ei ole edes yhteistä lasta, se olisi ainoa syy jonka voisin ymmärtää.

        Lähestymiskielto on ainoa oikea ratkaisu. Ja vielä sinulle uusityttöystävä, onnea ja menestystä, kyllä se ex teidät rauhaan jättää jos ei nyt ihan heti niin ajan kanssa, elämä hoitaa :)

        tsemppii, olet varmaankin oikeassa oman elämäsi kokemusten pohjalta, mutta minä petettynä exvaimona pyysin aikoinaan monet kerrat mieheltä että järjestäsi tapaamisen tuon naisen kanssa koska ei jätä minua rauhaan. (Viestiteli ja soitteli minulle) mies ei suostunut kun hänen mielstään tuo nainen on niin epäluotettava ja kova valehteleen eikä hän saisi suunvuoroa. Nyt jo monta vuotta ja monen taistelun jälkeen ovat ihan oikeesti pari.
        TArkoitan sitä, että vaikka annetaan kuva että asiat ovat hyvin niin sieltä saattaa paljastua yllästys.
        Olen varma siitäkin että jatkuva kiusnateko ja uudentyttöystävän psyykkaaminen syö suhdetta muutenkin. SIksi ehotan keskustelua ja jos se ei auta niin poliisille.

        Sekin on muistttava, ja toivon, että uusityttöystävä muuistaa, että meidän neuvot täällä ovat meidän elämänkokemuksen pohjalta, eikä ehkä käy hänelle ollenkaan. Toivon vain että hän osaa hyödyntää vain ja ainoastaan sen mikä on hänelle hyväksi.
        Aurinkoista kevättä ja rehellistä suhdetta tyttöystävälle.


      • jahuu3
        Uusi tyttöystävä kirjoitti:

        Yritän unohtaa heidät päiväksi ja yöksi.

        Iltaisin olen jo turtunut näihin viesteihin joita varsinkin miehelleni tulee, tur, tur...

        Onneksi minulla on työni ja saan näin etäisyyttä näihin asioihin ainakin 10h/pv, mutta tää exä ja hänen äitinsä ovat ihan aivan uskomattoman mahdottomia, en kuunapäivänä tätä olisi uskonut mutta nyt exän äitikin viestittelee vanhana ihmisenä vällillä ystävällisesti neuvoen ja toivoen että hänen tyttärensä olisi sittenkin onnellisempi mieheni kanssa kuin nykyisensä. Toisena päivänä kertoo saman (vittuilemalla, syyllistämällä) ja uhkailemalla!

        Onks Suomesta loppunu jo miehet, kun vapaita ei enään löydy?
        Vain varatutko kelpaa? Vai onko katsottu liikaa Kauniita ja Rohkeita!

        Kyllä minä itse ainakin olen sitä mieltä, että jos joku mies ei mulle aikanaan kelpaa ja sen vielä haukkumalla paskaksi jättäisin ( kuten tässä tapauksessa miehelleni kävi) en kehtaisi enään ikinä lähteä häntä väkisin takaisin ruinaamaan (varsinkin kun hän on nykyään onnellinen) ja laittamaan äitiä asialle!

        Tää syyllistäminen mitä heiltä tulee tekstiviesteinä on kyllä aika syövää
        Olemme siis hänen tyttärensä onnen edessä mieheni, minä sekä hänen nykyinen miehensä ;)

        Exälle ei enään jakseta vastata, mutta on yritetty vastata ystävällisesti hänen äidilleen, (säälittää vanha ihminen) mutta ralli senkuin jatkuu...
        Mikään viesti ei mene perille tajuntaan.

        Kaikesta huolimatta olemme mieheni kanssa onnellisia ja rakastamme toisiamme!
        Vahvistaako tälläinen yhteinen vastoinkäyminen liittoamme ja saa meidät pitämään tiukemmin toisistamme ja onnestamme kiinni.
        Luulen, että näin on käynyt :) tänään olen niin rakastunut!

        Olikohan miehesi vapaa sillon kun aloitte hengaamaan yhdessä?! Tuskin muuten vanha ex ja äiti noin viestittelisivät. Jotain hämärää matkalla, mistä Sinä et tiedä mitään...Otappa selvää!


      • Uusi tyttöystävä
        jahuu3 kirjoitti:

        Olikohan miehesi vapaa sillon kun aloitte hengaamaan yhdessä?! Tuskin muuten vanha ex ja äiti noin viestittelisivät. Jotain hämärää matkalla, mistä Sinä et tiedä mitään...Otappa selvää!

        Jahuu3, mieheni oli täysin vapaa kun tapasimme. Hänen meitä nyt häiriköivä exänsä asui jo pidemmän aikaa yhdessä uuden miehensä kanssa, joka kuitenkin sai myöhemmin tarpeekseen vaimonsa "sairaasta" kiinnostuksesta meitä kohtaan ja jätti hänet. ( Exä ei siis varmaan kerennyt paljoa muuta tehdäkkään kuin hyppiä ympäri kaupunkia meidän perässä ja laitella noita viestejä joilla yritettiin mustamaalata minua, olin siis muka aina ollut jossain jonkun muun miehen kainalossa hah haa!). Ja hänen äitinsä näkee varmasti asiat omalta kannaltaan niin että tytär olisi terveempi ja voisi paremmin mieheni kanssa kuin nyt yksin vaikka omaa syytänsä tähän tilanteeseen on ajautunutkin. Pettänyt molempia miehiään (nykyistä exäänsä ja minun miestäni) ja haikaillut mukamas parempien ja rikkaampien miehien perään (näin oli miehelleni heidän erotessaan kertonut). Nyt tuo äiti joutuu ravaamaan hoitamassa tytärtään ja tietty on huolestunut hänen hyvinvoinnistaan.

        Mieheni ja ystävämme olemme siis kaikki jo aivan kyllästyneitä tähän hänen ja hänen äitinsä terrorisointiin.
        Kun käymme ulkona niin jos satumme olemaan esim. samassa baarissa hän tulee heti eteemme raivoamaan ja syyttelemään ihan törkeistä asioista, voin vain sanoa että mistä se noita oikein keksii! Ja kuinka kauan tätä oikein kestää... yli puolivuotta huh huh! Viestejä meille hän ei enään pysty lähettämään mutta on alkanut rappukäytävissä kyttäily, sateessa talon edessä seisoskelu ja seuraaminen kaupungilla, ravintoloissa, autolla pitää muistaa ajaa ovet lukossa jne.. Arvatkaapa miten hävettää kun on ystävien kanssa ulkona ja sitten tuo yksi "hullu" hiippailee ympärillä ja yrittää tulla siihen väliin heittämään solvauksia. Viimeksi tarttui mieheni paidan hihaan ja sotki sen huulipunallaan ja vielä koko seurueemme edessä, olimme kaikki tyrmistyneitä. Miestäni hävettää aivan mahdottomasti hän on rauhallinen mutta en tiedä pitääkö kiltille ihmiselle olla noin ilkeä. Paha on maailman palkka, näinkö se menee?

        Itse en ole koskaan suostunut hänen kanssaan puhumaan enkä enää lue hänen kirjoittamiaan viestejä, sen sanon vaan että en ole koskaan tavannut noin ilkeää ja katkeraa ihmistä joka oman itsensä lisäksi yrittää sairastuttaa koko lähipiirinsä ja rakkaimmat ihmiset. (Huom, hän itse on pettänyt molempia miehiään etsiessään sitä rikasta prinssiä ja nyt itse jätettynä ei kestä olla yksin vaan hakee lohdutusta exästänsä).

        Hänen vihansa minua kohtaan on uskomatonta ja ystäväpiirini onkin minusta huolissaan.


    • luin ajatuksella

      monasti ovat toisiaan vimmatusti haukkuneet ja nimitelleet henkilöt menneet keskenään naimisiin. Tästä todisteena niin monet petoksella alkaneet liitot joissa petturi on haukkunut hänet käräyttäneen kakkosen ja kakkonen puolestaan tehnyt kaikkensa tehdäkseen miehen elämästä helvetin. Niin vain sitten ovat hääkellot soineet.
      Ei pidä ollenkaan luottaa siihen että kun haukkuu jotain ihmistä niin todella tarkoittaa sanomaansa.
      En tarkoita että uuden tyttöystävän pitäisi epäillä puolisoaan mutta.......... jokin ei vain täsmää.

    • et ole ainoa

      Poimintoja, kun haimme vastausta miksi ex häiriköi:

      Entinen kumppani voi harrastaa häiriköintiä monin tavoin. Yölliset puhelinsoitot, herjaamiset, asunnon edustalla vaanimiset ja ilkeät tekstiviestit ovat hirviö-exän kiusaamiskeinoja. Syitä kiusaamiseen on monia. Häirikkö-ex on voinut jäädä riippuvaiseksi menetetystä suhteesta tai ei voi kestää ajatusta, että oma ex löytää uuden.



      Usein äärimmäisyyksiin menevän terrorisoinnin takana ovat ex-kumppanin psyykkiset ongelmat.

      Häiriköijä on usein jätetyksi tullut osapuoli, joka ei voi hyväksyä eroa.

      Vaikka jättäjä olisi hoitanut eron oikein mallikelpoisesti, ex-kumppani voi aloittaa häiriköinnin ja esimerkiksi yrittää herättää jättäneen osapuolen syyllisyydentunteita syyttämällä häntä elämänsä pilaamisesta, eli kaikesta mahdollisesta aina työpaikan menetyksestä alkoholiongelmiin. Jättäjän vastuulla eivät voi kuitenkaan olla jätetyn loppuelämän kaikki vastoinkäymiset.

      Häirikkö-ex saattaa vakuutella rakkauttaan, mutta entisen kumppanin piinaaminen on pikemminkin riippuvuutta. Todellisessa rakkaudessa pitäisi pystyä toivomaan kumppanilleen hyvää ja hyväksyä ero ilman, että se aiheuttaa riittämättömyyden tunteen ja itsetunnon menetyksen.

      Odottaako esimerkiksi itsemurhalla uhkaileva häirikko-ex tosiaan, että entinen kumppani palaisi hänen kanssaan yhteen, vai onko uhkailu vain vailla järkiperusteita syntyvä tunnereaktio epätoivoisessa tilanteessa?

      • Uusi tyttöystävä

        Ikäväkyllä, Tässä meidän tapauksessa juurikin näin, myös itsemurha yms. Itsetuhoista ajattelua ja syytöksiä.

        Viestit siis sisältävät syytöksiä tilanteesta joihin hän (häiriköivä exä) itse on itsensä ajanut. ( *oma mies muuttamassa pois jne...)
        Mutta näihin asioihin johtavat syyt löytyy aina muista esm. Nykyisestä hänelle väärästä miehestä, minusta kun olen hänen mielestään huora ja minun miehestäni kun hän ei käy lohduttamassa.

        Sitten vastapainoksi seuraavana päivänä tulee sodan julistuksia ja voiman näyttöjä, joissa minua kehoitetaan olemaan varuillaan.
        Viestien sisältö menee aivan laidasta laitaan, pelottaa ihan että milloin kyseisen henkilön kuorma kaatuu. Hänen äitinsä ja perheensä tietää näistä kaikista asioista, toivottavasti joku taho auttaa ja saa tämän loppumaan ja ihmisen parantumaan.


      • voi,voi,voi
        Uusi tyttöystävä kirjoitti:

        Ikäväkyllä, Tässä meidän tapauksessa juurikin näin, myös itsemurha yms. Itsetuhoista ajattelua ja syytöksiä.

        Viestit siis sisältävät syytöksiä tilanteesta joihin hän (häiriköivä exä) itse on itsensä ajanut. ( *oma mies muuttamassa pois jne...)
        Mutta näihin asioihin johtavat syyt löytyy aina muista esm. Nykyisestä hänelle väärästä miehestä, minusta kun olen hänen mielestään huora ja minun miehestäni kun hän ei käy lohduttamassa.

        Sitten vastapainoksi seuraavana päivänä tulee sodan julistuksia ja voiman näyttöjä, joissa minua kehoitetaan olemaan varuillaan.
        Viestien sisältö menee aivan laidasta laitaan, pelottaa ihan että milloin kyseisen henkilön kuorma kaatuu. Hänen äitinsä ja perheensä tietää näistä kaikista asioista, toivottavasti joku taho auttaa ja saa tämän loppumaan ja ihmisen parantumaan.

        Kummallista käytöstä exältä joka itse jättänyt. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, ehkä ymmärtänyt tilanteen jälkeenpäin. Niinhän sitä sanotaan että "lypsäjä" huomaa lehmän vasta kun parsi on tyhjä.


    • Tiedä tämä

      Eräs asia kannattaa muistaa ja tietää. Itsemurhalla uhkailu pitää ottaa vakavasti. Tilastojen mukaan itsemurhat yleistyvät juurikin avioeron jälkeen. Avioero on ihmiselle yksi elämän suurimmista kriiseistä, ja voi ajaa ihmisen tuskassaan tekoihin, joita hän ei ole koskaan aiemmin tehnyt.

      • Uusi tyttöystävä

        Alusta asti olen ollut huolestunut kaikista hänen uhkailuistaan omaan itseensä ja muihin kohdistuvista.
        ....kiitokseksi huolenkannosta saimme oikein roimasti uskomattoman rumia ja rivoja haukkumisia äidiltä ja tyttäreltä.
        Tuntuu että ovat taas "voimissaan".


        Elämä vetää välillä hiljaiseksi


      • Uusi tyttöystävä
        Uusi tyttöystävä kirjoitti:

        Alusta asti olen ollut huolestunut kaikista hänen uhkailuistaan omaan itseensä ja muihin kohdistuvista.
        ....kiitokseksi huolenkannosta saimme oikein roimasti uskomattoman rumia ja rivoja haukkumisia äidiltä ja tyttäreltä.
        Tuntuu että ovat taas "voimissaan".


        Elämä vetää välillä hiljaiseksi

        Nyt ei enään noista kahdesta numerosta tule meidän puhelimiin viestejä eikä soittoja ikinä.
        Täytyy nyt vielä katsoa nuo facebookin sähköpostiestot päälle. Naks!

        (Viisas kun olisi niin tänkin ois heti hoitanut kuntoon ja elänyt paljon onnellisimmin ilman pahaa mieltä täysin tietämättömänä maailman pahuudesta)


        Ihanaa kesää kaikille ja paljon rakkautta!
        Kiitos myös hyvistä kommenteista Suomi24 porukat!
        Tsemppiiii!


      • tsemppiii
        Uusi tyttöystävä kirjoitti:

        Nyt ei enään noista kahdesta numerosta tule meidän puhelimiin viestejä eikä soittoja ikinä.
        Täytyy nyt vielä katsoa nuo facebookin sähköpostiestot päälle. Naks!

        (Viisas kun olisi niin tänkin ois heti hoitanut kuntoon ja elänyt paljon onnellisimmin ilman pahaa mieltä täysin tietämättömänä maailman pahuudesta)


        Ihanaa kesää kaikille ja paljon rakkautta!
        Kiitos myös hyvistä kommenteista Suomi24 porukat!
        Tsemppiiii!

        Kiitos samoin, hyvää ja lämmintä kesää :) Kaikki estot vain päälle somesivuistoille ja kaikkiin mahdollisiin paikkoihin.


    • Niinpa niin

      Rakastuttuani aikoinani mieheeni sen ex soitteli mieheni perään kaikenlaisia epätoivoisia puheluita. Mies haukkui sen hulluksi, olivat eronneet jo ajat sitten ennen kuin me tavattiin. Tuin miestäni kaikin tavoin, en itse jutellut hullun ex-tyttöystävän kanssa ja sain reippailla toimillani soitotkin loppumaan, tuin miestä jämäkkyydessä.

      15v avioliiton jälkeen tuli tilanne vastaan, mies kärysi ja selvisi että oli pettänyt mua lähes koko avioliiton ajan. V**aa kun en aikoinani kuunnellut sitä "hullua" tyttöystävää, nyt on selvää miksi sen viha oli hallitsematonsa. Mieshän oli tietty pettänyt sitä , kenties tietämättäni jopa minun itseni kanssa.

      • ohikulkija2

        Mikä syy miinustaa Niinpä niin kirjoittajaa. Eikö totuus taaskaan sovi palstalle.


      • Niinpä1

        Sama kokemus.. Minä myös seurustelin juuri eronneen miehen kanssa, jonka ex häiriköi päivin ja öin.. Lähetteli haukkumaviestejä ex-miehelleen ja yritti kaikin keinoin vaikeuttaa suhdettamme. Mieheni sanoi exänsä olevan hullu ja vainoharhainen joka kannattaa jättää vain täysin huomiotta.

        Ex-vaimo lähestyi sitten myös minua viesteillä, enkä tietenkään uskonut häntä, olinhan rakastunut mieheen ja tämä ex vaikutti minunkin silmissäni hullulta..

        Joo-o, ehkä olisi kannattanut uskoa mitä hän sanoi..totta puhui koko ajan. Mieheni petti minua koko seurustelumme ajan roikkumalla deittipalstoilla ja tapailemalla näitä naisia. Samaa oli tehnyt myös avioliitossa ollessaan. Ja minä tyhmä en uskonut kun exänsä yritti sitä minulle kertoa. Minun silmissäni ex oli katkera jätetty eukko, joka ei vaan hyväksynyt eroaan..

        Kadun, etten uskonut häntä. Olen myöhemmin pyytänyt anteeksi ja nykyään olemme ihan ok väleissä hänen kanssaan. Mies jatkaa samaa pelleilyään edelleenkin, profiilit vaihtuu ja naisia riittää. Minä olen nyt se ex, mutta en edes yritä paljastaa näille uusille mitä tiedän, koska tiedän ettei siinä ihastumisen huumassa minua uskottaisi.


      • haba

        Tätähän se nykyään on...Itse seurustelin pariin otteeseen saman miehen kanssa. Ensin petti vaimoaan. Ei kertonut minulle olevansa naimisissa. Erosimme kun hän jäi kiinni. Otti toisen, josta jäi kiinni ja erosivat. Päädyimme taas yhteen, TYHMÄ MINÄ. Nyt hän soitti minulle parin vuoden seurustelun jälkeen, että petti minua. Ekalla kertaa olin sairaalassa abortissa kun suhde päättyi. Tokalla kertaa olin pitkää sairaana sairaalassa kun jätti minut toisen takia. Molemmilla kertaa hävisi kuin tuhka tuuleen. Mitä tuommoisen päässä liikkuu?


    • puhdas sydän

      Tässä muutama esimerkki exnyxäparin häirinnästä.
      Koin aivan hirveitä asioita exänyxäparin taholta. Kun vielä kuljin ystävieni kanssa tansseissa niin sattui että tarkoituksellisesti veivät meidän istuinpaikkamme josta ystäväni(nainen) tuohtui ja käski heitä häipymään jolloin nyxä aloitti shounsa käsiä heiluttaen nimitteli meitä lapakoiski, hirviöiksi huoriksi. tuohtunut ystävättäreni haukuttiin mähöksi.

      Toisella kertaa huudeltiin peräämme kuinka miehillä hyvä säkä meidän kanssa.
      Kerran tuli kaljat silmille. silloin olin joutunut erilleen ystävättäristäni väentungoksessa. Kun menin siistiytymään niin tulivat perässäni, kuin varmistaakseen että lähden kotiin mutta kun en lähtenyt niin takaisin tullessani kulkureitilleni asetuttiin että jouduin vaihtaan suuntaani.

      Selkäni takana vinoiltii ja ilkuttiin odottaen että tekisin jotain typerää. Siitäkin tilanteesta poistuin sanomatta sanaakaan.. Erös kerta ilkuivat ja vilkuttelivat toisiaan halaillen minulle.
      Iltalenkillä ollut ystävättäreni nimiteltiin heidän vakoojaksi.
      Eräs kerta minut haukuttiin vanhaksi katkaeraksi ämmäksi. Äänessä on aina ollut nyxä.
      Kun tapasin uuden miehen niin nyxä soitti hänen omaisilleen minua haukkuen. Ex kävi työpaikallani haukkumassa minut.
      Kaiklennäköistä on vuosien varrella tapahtunut. Nykyisin vilkutellaan edelleenkin ja näytellään kaikille ympärillään pyöriville ihmisille kuinka heidän mielestään hullu ex on taas vaanimassa heitä vaikka onkin uuden miehen kanssa liikkeellä. Niin heidän mielestä vaaninin heitä. Enkä välttämättä ole edes huomannut heitä mutta kuulen joltain tutulta kuinka minua taas oli syytelty.

      Sellasia ovat pahimmasta päästä olevat exät ja nyxät.

      • puhdas sydän

        Joskus todella mietin miksi hminen joka sanoi rakastavansa minua alkaa nimittelemään, hankaloittamaan elämääni ja jop ayrittään pilata uuden suhteenkin. Meidän tapauksessa äänessä on enämpi nyxä mutta ei varmaan sanoisi sanaakaan jos ex kieltäisi. Kaikki uuden ystävän ripittämiset, exsukulaisille valhetelu, heidän sekä yhteisten tuttavien suhtautumisensa minua kohtaan muuttuminen on täysin exän vastuulla ei nyxän.


    • niin se vaan on

      Vastaus: poliisi.

      • puhdas sydän

        niin se vaan on. Käräjillä oltu ja luvattu jättää toisemme rauhaan. Siellä ei vaadittu lopettaan paskan jauhantaa jota tuo pari harrastaa edelleen.


    • 17+4?

      Kukaan ei viitsi yksin viestitellä ja pitää yhteyttä ellei nyksäsi anna jotain uskoa ja viestittele salaa takaisin. Siitähän tässä ketjussakin varmasti on kysymys: olet mustasukkainen miehestäsi tämän eksälle koska he pitävät yhteyttä. Mustasukkaisuus kannattaa hoitaa.

      • heelatorstai

        Et ole selvästikään tavannut koskaan häiriköivää exää. Voin vakuuttaa että kyllä vaan, on mahdollista, täysin yksipuolinen viestitys,soittaminen, kirjeet ym.
        Ja se ei lopu ennenkuin tämä häirikkö, herää todellisuuteen, kyllästyy kun kohteet ei provosoidu, uusi kumppani vaatii lopettamaan, prepaidliittymät maksavat ;) ja mitähän vielä...


      • Uusi tyttöystävä
        heelatorstai kirjoitti:

        Et ole selvästikään tavannut koskaan häiriköivää exää. Voin vakuuttaa että kyllä vaan, on mahdollista, täysin yksipuolinen viestitys,soittaminen, kirjeet ym.
        Ja se ei lopu ennenkuin tämä häirikkö, herää todellisuuteen, kyllästyy kun kohteet ei provosoidu, uusi kumppani vaatii lopettamaan, prepaidliittymät maksavat ;) ja mitähän vielä...

        Piipahdin täällä ja pakko kertoa, tiedättekö, nyt on ollut aivan uskomattoman ihanan hiljaista, minulle ei ole tullut todellakaan enään uhkailusviestejä puhelimeen, facebookkiin... Eikä mitään muutakaan haukkumisia. Samoin ei miehellenikään :)

        Näin jälkeenpäin tuntuu aivan uskomattomalta tuo äidin ja tyttären (mieheni exän) "vaino ja huorittelu" minua kohtaan, aivan kuin pahaa painajaista, joka oli ikäväkyllä todellista ja julmaa!

        Rakkautemme kyllä vahvistui mieheni kanssa, mutta tälläistä mustamaalaamista ja vainoa en kyllä silti toivoisi kennellekkään mitä itse saimme kokea.
        Nyt nautitaan keväästä ja kesästä, suunnitelmissa oman yhteisen kodin hankinta


      • puhdas sydän
        heelatorstai kirjoitti:

        Et ole selvästikään tavannut koskaan häiriköivää exää. Voin vakuuttaa että kyllä vaan, on mahdollista, täysin yksipuolinen viestitys,soittaminen, kirjeet ym.
        Ja se ei lopu ennenkuin tämä häirikkö, herää todellisuuteen, kyllästyy kun kohteet ei provosoidu, uusi kumppani vaatii lopettamaan, prepaidliittymät maksavat ;) ja mitähän vielä...

        Niin, etkä varmaankaan ole myöskään tavannut manipuloivaa ja ilkeää exnyxäparia.
        Vaatii luonteen lujuutta olla välittämättä kaikesta mitä heidän suustaan lähtenyttä kuulee. Täytyy uskoa itseen ja luottaa siihen, että nuo edes joskus miettisivät mitä itse sanoillaan ja teoillaan aheuttavat, ei vain jätetylle vaan koko ympäristölleen,


      • hienoA
        puhdas sydän kirjoitti:

        Niin, etkä varmaankaan ole myöskään tavannut manipuloivaa ja ilkeää exnyxäparia.
        Vaatii luonteen lujuutta olla välittämättä kaikesta mitä heidän suustaan lähtenyttä kuulee. Täytyy uskoa itseen ja luottaa siihen, että nuo edes joskus miettisivät mitä itse sanoillaan ja teoillaan aheuttavat, ei vain jätetylle vaan koko ympäristölleen,

        ps miten häiritsit tuota paria? Oletko antanut itsellesi anteeksi? Miten jos kohtaat heidät hävettääkö?


      • onneksi ex
        heelatorstai kirjoitti:

        Et ole selvästikään tavannut koskaan häiriköivää exää. Voin vakuuttaa että kyllä vaan, on mahdollista, täysin yksipuolinen viestitys,soittaminen, kirjeet ym.
        Ja se ei lopu ennenkuin tämä häirikkö, herää todellisuuteen, kyllästyy kun kohteet ei provosoidu, uusi kumppani vaatii lopettamaan, prepaidliittymät maksavat ;) ja mitähän vielä...

        heelatorstai ei voi olla noin ykspuolista. Minun exällä oli kuusi eri predpaid numeroa joista soitteli, ei vain minulle, vaan monelle muulle. Itse antoi aina uuden numeron minulle. Kun kysyin että miksi taas vaihtanut niin kertoi häntä häirittävän.
        Odota, sillä sieltä taitaa paljastua yllätys sinullekin.
        Minun ukko, siis ex, haki seuraa netistä ja lehtien keskustelupalstoilta jonka vuoksi hällä noita numeroita vaihtui.
        Hänenkin olisi aika herätä todellisuuteen. Minua ei voi enää manipuloida mutta jotakuta muuta voi.
        Häpeän että olin koskaan naimisissa kanssaan. Hirvittää ajatuskin siitä mitä kaikkea minusta ja minun luottavaisuudesta puhuttiin selkäni takana. Oksettaa kun ajattelen.


      • maahinen3
        hienoA kirjoitti:

        ps miten häiritsit tuota paria? Oletko antanut itsellesi anteeksi? Miten jos kohtaat heidät hävettääkö?

        hienoA
        Miksi ei kaikikki keskustelija saa rauhassa kertoa kokemuksistaa vaan jollekin ns syljetään päin pläsiä. Olen huomannut tuon monessa ketjussa aiemminkin ja olen suuresti ihmeissäni.
        Onko täällä myös hän joka kiusaamista ja herjaaa harrastaa ja tunnistettuaan itsensä yrittää kääntää asian päälaelleen.


      • ketunhäntäkö?
        maahinen3 kirjoitti:

        hienoA
        Miksi ei kaikikki keskustelija saa rauhassa kertoa kokemuksistaa vaan jollekin ns syljetään päin pläsiä. Olen huomannut tuon monessa ketjussa aiemminkin ja olen suuresti ihmeissäni.
        Onko täällä myös hän joka kiusaamista ja herjaaa harrastaa ja tunnistettuaan itsensä yrittää kääntää asian päälaelleen.

        kun keskustelemme anonyymeinä, kuten sinäkin?, tulee tiellesi vastauksia...jotka eivät aina niin kovasti miellytä...jos haluat pelkästään sinua miellyttäviä vastauksia...jatka itsellesi vastaamista


    • puhdas sydän

      HienoA. Haha salli minun nauraa. Ei hävetä, miksi häpeäisin? En ole häirinnyt enkä levittänyt valheita heistä kuten he tekevät.

    • Miksiköhän

      niin ex se on se jättäjäkin ja vaikka hällä ykköstynyt kakkonen puolisonaan niin ilkeillä täytyy.

    • Anonyymi

      Psykopaatti ex on tosi seko.
      Kaikkea törkyä lähettää, tosin pistin bannalle.
      Yrittää soitella, mutten vastaa.

    • Anonyymi

      Kummalliselta kuulostavat nämä exien häiriköivät yhteydenotot. Tuntuu, etteivät osaa päästää irti menneestä. Mutta mennyt on mennyttä. Oli sitten kyseessä ex-puoliso tai ex-kakkonen, tai jopa nykyinen. Jokaisen pitää hankkia oma elämä.

      • Anonyymi

        Jollain tapaa jälkeenjääneitä ovat, luultavammin sekakäyttäjien ja/tai sukurutsan tulosta. Autismikirjo on laaja. Ei nimittäin kukaan normaalin älyn omaava viitsi alentua sellaiseen noloon pelletouhuun vaan jatkaa elämäänsä eteenpäin toiseen suuntaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe