Yamaha F310P, Thomann

justincases

Olen hankkimassa itselleni ensimmäistä kitaraa. Olen aloittelija enkä haluaisi laittaa suuria summia kun en tiedä miten pitkään tämä harrastus kestää. Olen katellut netistä edullisia teräskielisiä akustisia. Yamahaa on ainakin paljon kehuttu hinta/laatu suhteeltaan.
Löysin Thomannin verkkokaupasta edullisen Yamaha F310P jonka mukana saa kaikenlaisia tarvikkeita mm. gig bag, strap, strings. Mutta mitä tuo P tarkoittaa nimen perässä, miten F310P eroaa F310:stä? Olisi kiva kuulla jos jollain on kokemusta tuosta kitarasta, onko sillä helppo soittaa, mikä on sen action? Onko hyvä aloittelijalle ym? Vai olisko jotain muita kitaraehdotuksia?
Entä tuo Thomannin vekkokauppa, onko se luotettava? Miten nopea on toimitus ja tuoko ne tilauksen kotiovelle?

10

470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erikoko

      En kommentoi muuhun kuin thomann verkkokauppaan liittyen. Olen tilannut sieltä kitarakotelon, nuottitelineen, kuulokkeita ja kaikkea muuta tavaraa. Tilaus hoituu suomeksi ja yhteyshenkilökin on suomalainen (jos tulisi ongelmia). Tilausta voi seurata ja se saapuu noin viikossa. Todella hyvä verkkokauppa!

    • unto muttei mononen

      samaa tavaraa saa suomesta ja suomeen veronsa maksavilta soitinkauppiailta. Ostaminen ulkomailta takaa sen että soitinkauppa suomessa näivettyy, tai on jo tehnyt sitä. hinnatkin ovat melko lähellä ellei jopa halvempia kuin saksassa. itse hankin soittimeni suomesta ja usein oon saanut jopa halvempia tarjouksia paikallisesta liikkeestä kuin millä thomanni olis myyny.

      • Kalakkuna

        Jos samaan hintaan saisi tavaraa niin minäkin ostaisin kaiken Suomesta.
        Toki verkkis on alkanut myymään jopa edeullisemmin tavaraa kuin mikään muu.


    • Kalakkuna

      Töömännistä hieman:
      n. viikko toimitus ja on turvallinen ja luotettava Suomalaisella asiakaspalvelulla, tulee ovelle tai postiin jos et vastassa ole.

    • Ostettu_on