nuorempaa miesseuraa, annatko tuomion vai hyväksytkö?
nainen joka etsii
10
92
Vastaukset
- ei puuma
tunnetko pareja missä nainen vanhempi miestä? miten suhtaudut pariskuntaan?
- Huvittaa lähinnä
Onhan noita luonnonoikkuja, Nekrofiilejä, parrakkaita naisia, valkoisia virtahepoja, ym.
- Hullu ukko
Antaa mennä vaan:)
- So wot?
Tunnen aika monta sellaista paria. Mitä se mulle kuuluu.
Tehkööt aikuiset ihmiset niinku tahtovat. Ei se minusta ole yhtään sen hassumpaa kuin pappaikäisten miesten kiinnostus nuoria naisia kohtaan. Tehkööt aikuiset ihmiset keskenään mitä lystävät. Ei siihen kanssaihmisten hyväksynnällä tai paheksunnalla pitäisi olla mitään merkitystä.
- Oasis
Ei ole minun asiani tuomita tai hyväksyä muiden suhteita. Jokainen etsii omia mieltymyksiään ja toiveitaan parhaiten vastaavaa kumppania.
Hyvin suuri ikäero voi johtaa monenlaisiin ongelmiin suhdemielessä. Elämäntilanne-eron takia, ei sinänsä iän. "Kaiken mukavan merkeissä" silläkään ei ole merkitystä. Jokainen löytäkööt omat onnensa lähteet ja tehkööt omat virheensä.
Mitäpä se mulle tai muille kuuluu. Aikuiset tehköön mitä tykkäävät keskenään. Eli en tuomitse. Ikä ei muutenkaan kerro itse ihmisestä juuri paljon mitään.
Tunnetko, tunnen. Ovat ok, siinä missä mies vanhempi naista yhdistelmässäkin.- himatuikku off
Mun ja murrin yhteinen etämies on 17v. :)
himatuikku off kirjoitti:
Mun ja murrin yhteinen etämies on 17v. :)
Oho, sähän oot kunnostautunut. Jaatko sä sen kanssa yhteisen clearasilin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235843- 601987
- 271439
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2331233- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671082Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985