http://www.glamourmagazine.co.uk/celebrity/celebrity-galleries/2012/07/sexiest-hottest-men-2012#!image-number=1
Eroaako miehen ja naisen maku siitä, kuka on komea ja kuka ei paljonkin, testataan.
Sano listasta viisi komeinta.Ja oma sukupuolesi. Kerro, tiedätkö mielestäsi komeimmat jostain yhteydestä vai ovatko uusia tuttavuuksia? Eli onko esim. vedonnut sinuun esim. urheilussa tai elokuvassa? Kuinka paljon se, että tiedät, kuka henkilö on, vaikuttaa komeuskäsitykseen?
Miehet VASTATKAA myös, että saa vertailukohtaa. Uskon, että miehillä on eri käsitys komeudesta kuin naisilla.
Maailman 100 komeinta miestä
12
201
Vastaukset
- niin?
Linkki aukeaa?
www.glamourmagazine.co.uk/celebrity/celebrity-galleries/2012/07/sexiest-hottest-men-2012#!image-number=1- ap.
Se varmasti aukenee, kun laittaa osoitepalkkiin.
Aamuista aivo(silmä)jumppaa.. :)
Katselin noita pelkästään vetoamismielessä, en tuntenut läheskään kaikkia. Ymmärrän toki silmilläni että Brad Pitt on komea, mutta hän ei ole koskaan vedonnut muhun, ei mitenkään, joten en häntä voinut valita. Jotain kertoo myös, että suurin osa top 20:sta ei iskenyt ollenkaan, johnny depp ainoastaan, varasijalle pääsi kaksi.
Ja mun ikä näkyy selvästi, nuorin minusta komea oli 33, suurin osa 40 , 50 , vaikka en ikää miettinyt (laitoin ne kuitenkin tohon huvikseni)
Eli komeusjärjestys, näiden yksittäiskuvien mukaan, kaikista en muita ole nähnytkään:
1. Hugh Jackman, 45 v, nro 51
2. Matthew MacConnaughey, 42v. nro 99
3. Daniel Craig, 44v., nro 87
4. Johnny Depp, 49v. , nro 3.
5. Colin Firth, 51v. nro 41
6.Sam Worthington, 35v. nro 79
7. Adam Levine, 33v. nro 60
8. Joshua Jackson, 34v. nro 89
9. George Clooney, 53v. nro 93
(varasijat:10.Christian Bale, nro 18
11.James MC Avoy, 33 nro 9)
Hugh Jackmania en tunne, katsoin wikistä, en ole katsonut X-maneja enkä muitakaan missä on näytellyt, en ainakaan muista, jossei sivuosissa. Hänen naamansa ja olemuksena vain oli vetoavin noissa kuvissa, selkeästi, noista. Samoin nro 2 oli tuntematon, vaikka jotenkin tutun näköinen.James Bondejakaan en katso (katsooko kukaan nainen?), Sam Worthington myös tuntematon komistus, samoin Adam Levine ja varasijoilla olleet.
Tästä 100 miehen listasta puuttuivat kuitenkin mun suosikkinäyttelijät/komistukset suurilta osin, mutta kai tää jotain kertoo nyt tän naisen mausta :)Jaa-a en millään jaksanut keskittyä nyt noihin 100 mieheen. Rullaa niin hitaasti tuo toiminto. Mutta ne viisi minun mielestä hottista voisivat olla vaikka nämä.
Jason Momoa, Svetlozar Savov, Paul Walker, Liam Hemsworth ja veljensä Chris Hemsworth. Noi nyt tuli pienen miettimisen jälkeen mieleen.
Elokuvista ja sattumalta nähnyt netistä nuo. Vaikuttaa? No ei mitenkään, kyllä se on raakaa vetovoimaa ja pinnallista sellaista. Heidän ulkonäkönsä tai osa siitä miellyttää silmää. Lämmittää poskia katsella. :)Oliko nuo tossa listassa? En tunne yhtäkään mainitsemaasi :D No mä en tunne muutenkaan enää nykyjulkkiksia, oon huomannut.. Tosta listasta ainakin suurin osa oli ihan nevö hööd.
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Oliko nuo tossa listassa? En tunne yhtäkään mainitsemaasi :D No mä en tunne muutenkaan enää nykyjulkkiksia, oon huomannut.. Tosta listasta ainakin suurin osa oli ihan nevö hööd.
En tiiä, kun en jaksanut katsella tota listaa. :)
Nää on ainakin omassa listassa niitä mihin silmä tarttuu helposti ja jää tuijottamaan pidempääkin.yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Oliko nuo tossa listassa? En tunne yhtäkään mainitsemaasi :D No mä en tunne muutenkaan enää nykyjulkkiksia, oon huomannut.. Tosta listasta ainakin suurin osa oli ihan nevö hööd.
Luulen, en tiedä että nuo Hemsworthit saattais olla tuollakin listalla. Ne on ainakin nyt olleet pinnalla Ameriikan elokuvissa. Varsinkin tuo Chris eli vanhempi veli. Pauli taitaa olla jo Jasonin kanssa menneen talven lumia. On ne joskus killuneet noillakin listoilla, vaan uudet kasvot tulee ja vie pojot.
Svetlozar Savov taas voisi olla Bulgarian omilla listoilla tai jollain MMA:n fighter listoilla. Rouvas taas on kotimaassaan Kreikassa edelleen listoilla, vaikka alkaa jo vanha olemaankin. :)himatuikku kirjoitti:
Luulen, en tiedä että nuo Hemsworthit saattais olla tuollakin listalla. Ne on ainakin nyt olleet pinnalla Ameriikan elokuvissa. Varsinkin tuo Chris eli vanhempi veli. Pauli taitaa olla jo Jasonin kanssa menneen talven lumia. On ne joskus killuneet noillakin listoilla, vaan uudet kasvot tulee ja vie pojot.
Svetlozar Savov taas voisi olla Bulgarian omilla listoilla tai jollain MMA:n fighter listoilla. Rouvas taas on kotimaassaan Kreikassa edelleen listoilla, vaikka alkaa jo vanha olemaankin. :)Juu, näytti olevan ne veljekset, kahlasin vielä läpi :)
- ap.
Vastailkaa, miestenkin kommentteja kaivataan.
No määpäs osallistun. Komeus pitää naisten arvioida, ei pysty mutta tasan 2 tyyppiä löytyi pikakelauksella, joista sanosin että on rentoa hyväntuulista karismaa ja miellyttävä ulkonäkö. Vanha kunnon Kluuni ja Christian Bale, kuka liekään.
Osa oli lähinnä itsensä karikatyyreja. Useimmilla näytti olevan ongelmana, että ahaa valokuvaaja, koitanpa nyt näyttää oikein namulta silmät pikkusen sirrillään tarkkaan mietityn rennossa asennossa.- ............
Olipa kyllä epäseksikstä sakkia. Missä kaikki vanhanajan vähemmän hedelmäiset Miehet?
Noista ainoat seksikkääksi määriteltävät ovat Bradley Cooper, Colin Firth, Christian Bale ja Alexander Skarsgård, eivätkä hekään niitä maailman seksikkäimpiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235933- 602047
- 271519
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411304- 741155
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691148Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511082
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441077Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle591022