Minun mielipiteeni farkkujen lahkeitten pituudesta on sellainen, että nilkat pitää näkyä.
Jos käyttää farkkuja ja hollannikkaita(esim. minä) niin ei lahkeet voi niin pitkät olla, että pitää arvailla onko jalassa kumisaappaat vai puukengät. Joskus näkee että ylipitkät lahkeet on kengän alla rispaantuneina ja märkinä ja likaisina. Aivan järkyttävän näköistä! Niin olinhan -80 luvun nuori......
Lahkeitten pituus
2
149
Vastaukset
- toinen kasarinuori
Ihan parhaan näköistä on bootcut-lahkeet ja vähän erikoisemmat puukengät, oma jalkani näyttää 38-kokoiselta vaikka onkin kokoa 41, kun laitan noi.
Olen myös 80-luvun nuori mutta ne kapeat lyhyet lahkeet ja tennissukat jäi sinne kymmenelle. Kaikkein parasta on pitkä kapea lahje, joka ei vahingossakaan mene kantapään alle. Seuraavaksi parasta on sopivan mittainen bootcut. - ja kolmas
Inhoan kuollakseni alamittaisia ja kapeita lahkeita, jotka saavat kaikki yli kokoa 36 suuremmat ja alle 170 cm pitkät ihmiset näyttämään paksuilta, persjalkaisilta patonkijaloilta (kuulun itsekin tähän ryhmään). Mielestäni, jos lyhyitä housuja meinaa käyttää, niin sitten reilusti lyhyet tai nilkat peittoon. Ja ei mitään pillilahkeita kiitos. Vihaan 80-luvun muotia sydämeni pohjasta ja toivoin sen taakse jätettyäni ettei se koskaan enää palaisi, mutta näinpä kävi. Vaan kukin omalla tyylillään, ei kai se muotia olisi jos sitä kaikki vihaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356