Minun mielipiteeni farkkujen lahkeitten pituudesta on sellainen, että nilkat pitää näkyä.
Jos käyttää farkkuja ja hollannikkaita(esim. minä) niin ei lahkeet voi niin pitkät olla, että pitää arvailla onko jalassa kumisaappaat vai puukengät. Joskus näkee että ylipitkät lahkeet on kengän alla rispaantuneina ja märkinä ja likaisina. Aivan järkyttävän näköistä! Niin olinhan -80 luvun nuori......
Lahkeitten pituus
2
168
Vastaukset
- toinen kasarinuori
Ihan parhaan näköistä on bootcut-lahkeet ja vähän erikoisemmat puukengät, oma jalkani näyttää 38-kokoiselta vaikka onkin kokoa 41, kun laitan noi.
Olen myös 80-luvun nuori mutta ne kapeat lyhyet lahkeet ja tennissukat jäi sinne kymmenelle. Kaikkein parasta on pitkä kapea lahje, joka ei vahingossakaan mene kantapään alle. Seuraavaksi parasta on sopivan mittainen bootcut. - ja kolmas
Inhoan kuollakseni alamittaisia ja kapeita lahkeita, jotka saavat kaikki yli kokoa 36 suuremmat ja alle 170 cm pitkät ihmiset näyttämään paksuilta, persjalkaisilta patonkijaloilta (kuulun itsekin tähän ryhmään). Mielestäni, jos lyhyitä housuja meinaa käyttää, niin sitten reilusti lyhyet tai nilkat peittoon. Ja ei mitään pillilahkeita kiitos. Vihaan 80-luvun muotia sydämeni pohjasta ja toivoin sen taakse jätettyäni ettei se koskaan enää palaisi, mutta näinpä kävi. Vaan kukin omalla tyylillään, ei kai se muotia olisi jos sitä kaikki vihaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 804486
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854371Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433729Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163413Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402947Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102644En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142632IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm391973Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581708Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli941248