Tietäisikö joku, kenen naislaulajan esittämänä on radio Deissä soinut kappale, jonka sanat menee näin: " nuo kädet voimakkaat ne mua kantaa, jos myrskyn kouriin jään, ne voiman antaa...". Itse en ole tuota laulua kuullut, mutta äitiäni kiinnosti, kun oli sen sattumalta kuullut, ja haluaisi ihan levyn hankkia.
Nuo kädet voimakkaat - kuka laulaja?
1
565
Vastaukset
- mathetes
maarialle vastausta!
En tiedä mainitsemastasi naislaulajasta, mutta levyn on tehnyt miehiset pohjalaiset: "Takametsien miehet" lauluyhtye! :) Kyseinen kappale on tuossa levyssä! Laulu on oikein hyvä ja soitamme sitä meidän omassa musiikki ryhmässämme aina silloin tällöin itsekin! Laulun nimi on: "On edessäni meri"!
En löytänyt netistä tuota kyseistä laulua valmiiksi laulettuna, mutta nettikaupasta tuon levyn kaiketi voi tilata! Kannattaa kokeilla! Esim, täältä! http://www.kotisatamankauppa.fi/index.php?sid=30003&tuoteid=12997
Levyllä on muitakin tosi hyviä lauluja! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764