Mies hakee koko ajan vieraiden naisten huomiota

Nainen ihmeissään

Miksi mies hakee koko ajan vieraiden naisten huomiota? Tuntuu siltä, että kukaan ei riitä miehelle.
Aikaisemmassa seurustelusuhteessani komean miehen kanssa minulla ei ollut vastaavaa ongelmaa, mies sitoutui ja omistautui minulle.
Meidän suhteessa ei ollut vieraita ihmisiä. Jotenkin olen pitänyt tällaista normaalina parisuhteena.

Nyt tuntuu siltä, että tämä uusi mies yrittää tehdä minut epävarmaksi, mustasukkaiseksi tai muuten vaan murskata itsetuntoni.
Ihmettelen miksi mies tekee tuollaista? Jos minä en riitä, kelpaa, niin eikö suhteen päättäminen miehen taholta olisi silloin oikea ratkaisu.
Miksi mies haluaa kiusata minua? Sitä olen tässä ihmetellyt.
Kuitenkin mies sanoo edellyttävänsä minulta täydellistä uskollisuutta.
Olen onneton, ymmälläni.
Osaako kukaan sanoa mistä on kyse? Miksi miehellä on tarve *kuolata* vieraiden naisten perään. En ole sanonut miehelle asiasta mitään, hymyillyt vaikka sattuu.

Miksi kelpasin entiselle,komealle miesystävälle, mutta nykyinen kaipaa koko ajan muiden naisten huomiota.

Onko tuo vieraiden perään kuolaaminen keino hankkiutua minusta eroon, muuta syytä en moiseen käytökseen keksi.

12

4629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläkatseletuollaista

Voi olla, että koska et ole sanonut asiasta miehelle mitään vaan ainoastaan hymyillyt, hän olettaa että olet asian suhteen ok. Millä tavoin hän hakee naisten huomiota? Flirttailemalla edessäsi? Jos kyse on tästä, niin kerro, että hän satuttaa sinua. Jos yksi kehoitus ei riitä, niin mies vaihtoon...

• 11+13

miehellä on huono itsetunto ja hakee tällä käytösellä vahvistusta että kokisi olevansa suosittu ja haluttu.
      Tai sitten on oikeasti petturiainesta?

• Samppa Shake

Meilläpäin se on toisinpäin. Mun naisystävä hakee kokoajan huomiota muilta miehiltä, kuten exältään ja yheltä koulukaverilta. Molemmat ovat yrittäneet meidän seurusteluaikana saada seksiä naiseltani. Exän kanssa harrastelivat meidän alkuajoilla ja koulukaverin luona oli ollut ja tämä oli ruvennut lähentelemään ja on yrittänyt puoli vuotta saada naiseltani. Minä kun olen yrittänyt näistä asioista jutella niin naiseni suuttuu aina niin kovasti ja sanoo että mun pitäis ottaa vaan asiat ettei mitää oo tapahtunu, koska ne ei kuulemma kuulu mulle yhtään. Sekä hän on niin prinsessa että kaikki mitä hän sanoo on totta, eikä ikinä minun sanomiset.
      Välillä sieltä löytyy myös se ihana nainen.

• 7uyjhn

Miten huomionhakuisuus ilmenee käytännössä?

Voisiko olla niinkin, että kun aiempi kumppanisi "näki vain sinut" ja nykyinen näkee muutkin ympäristön ihmiset, se saa sinut epävarmaksi tilanteesta?

Puhu miehelle, ei asia muuten selkene!

• lifemocker

enemmän naisilla on noita itsetunto ongelmia joita sitten koittavat parantaa kaikkien miesten huomiolla

• 1+14

Ai vai niin... Mun mies on todella epävarma itsestään ja tyrkyttää itseään vaikka aidan seipäälle saadakseen minut epävarmaksi ja suuttuu kun en kiinnitä huomiota halutulla tavalla.

• Jooojoop

Korjaan että miehet haluaa ihan yhtä lailla itsetunnon kohotusta muiden kehuilla ja humioilla. Kilpailuvietti on just yks osa-alue missä mies haluaa tuntea paremmuutta ja humio hivelee kun pärjää jossain. On ihan normaalia että jokainen haluaa ja hakee jollain tavoin huomiota ja varsinkin kumppanin huomio merkitsee itsetuntoon tosi paljon. Olisihan se kummallista jos se ei vaikuttaisi? Kuka täällä niin vahva on? Itseriittoisuus on perssiistä. Alkuperäiselle vastaan että sun miehesi on niitä tyyppejä joka tuntee epävarmuutta sun rinnallasi sillä luulet että se on huomannu muiden miesten katselevan sua ja sen itsetunto kärsii siitä ja siksi se yrittää kohottaa sitä tuolla tavoin ja testaa välitätkö sä edes siitä.

• homo-omo
        1+14 kirjoitti:

Ai vai niin... Mun mies on todella epävarma itsestään ja tyrkyttää itseään vaikka aidan seipäälle saadakseen minut epävarmaksi ja suuttuu kun en kiinnitä huomiota halutulla tavalla.

No tämähän todisti Lifemockerin väitteen vääräksi...

Jesus...

• hunajaa2

Yhden miehen kanssa oli juuri tuollaista meininkiä. miehen piti minun nähden flirttailla muita naisia ja toisinaan vielä kehuskeli saamastaan huomiotsa ja tuumaili sitten että minkä hän sille voi kun naiset ihastuu häneen.
      tuo käytös ei loppunut koko suhteen aikana ja taisipa sitten loppuaikana humalassa lähteä jonkun naisenkin mukaan, kuulin kyllä sitten ettei ne mitään kaksisia naisia olleet, ilmeisti olivat vain kehuskelleet miestäni.
      Huonon itsetunnon piikkiin minä nämä jutut laittaisin. ihminen joka omaksuu huonon itsetunnon niin hänen täytyy hakea siihen "pönkitystä" ympärisöstä ja muista naisita..se on kuin hunajalla voitelisi huonoa itsetuntoa :D

• kyllikki5

Munkin ex oli tuollainen. Ja ei jäänyt vain flirtin asteelle, vaan ihan tositoimiinkin. Eli ei riittänyt vain naisten huomio, kyllä siinä ihan tosissaan oltiin. Siksipä onkin nyt ex

• idea tämäkin

Hyppää jonkun rumiluksen syliin ja anna sille huomiota niin näät miten miehes reagoi

• umpikujassa

Olen katsellut oman mieheni vastaavaa käytöstä toistakymmentä vuotta eikä se siitä valitettavasti ainakaan paremmaksi muutu. Samaa minäkin olen ihmetellyt: miksi mieheni haluaa kiusata minua. Miksi ei vain lähteä, jos ei voi vastustaa muita naisia?

Mieheni on hyvin mustasukkainen minua kohtaan ja yrittää voimakkaasti rajoittaa kaikkea sosiaalista elämääni. Samalla hän itse hakee tilanteessa kuin tilanteessa kontaktia muihin naisiin. Kohteita löytyy joka paikasta minne vain menemmekin. Nyt on vain mennyt kuppi nurin, kun tuo käytös toistuu häpeilemättä myös lastemme silmien edessä, mm. lasten harrastuksissa oman lapsen suoritus saattaa jäädä näkemättä kun mieheni on takiaisena kiinni toisessa naisessa. En halua lasteni pitävän sellaista käytöstä normaalina ja hyväksyttävänä. Tunnen olevani umpikujassa, josta ei ole muuta ulospääsyä kuin ero.

En tiedä mikä syy on ko. käytökseen, huono itsetuntoko vai narsismi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      66
      2288
    2. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1883
    3. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      24
      1568
    4. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      171
      1540
    5. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      1293
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      184
      1204
    7. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      24
      1120
    8. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      110
      1115
    9. En mä tiedä mitä tapahtuu

siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.
      Ikävä
      9
      942
    10. Luotatko kaivattuusi?

Jos et, mistä kiikastaa?
      Ikävä
      77
      939
    Aihe