Miksi se muka on väärin,

Sinkku

jos naisella on yhtäaikaa kierroksessa useampia miehiä? Jopa naispuoliset ystäväni katsovat hieman kummastellen, kun kännykkäni pirinän aiheuttaa tänään eri mies kuin eilen. Nämä miessuhteet ovat pelkkiä seksisuhteita, joilla huolehdin henkisestä ja seksuaalisesta hyvinvoinnistani sinkkuuden ajan.

11

3043

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mary jo

sinun ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä. Oma on elämäsi ja teet sillä mitä itse haluat.
      Ihmisiä kaikki ovat ja halut ne on hiirelläkin ;)
      Vakisuhteessa elävän on helppo moralisoida sinkkuja, mutta seksuaalisuus on osa meitä jokaista. Elämä on kuitenkin tarkoitettu elettäväksi, eikä sivustakatsottavaksi.

• Mad

Luuletko vielä löytäväsi miehen, joka
      hyväksyy menneisyytesi? Tietenkin jos
      et ikinä paljasta seksisuhteitasi, mutta
      sitten kyse onkin valehtelusta!

• Dam

Luuletko vielä löytäväsi miehen, joka
      hyväksyy menneisyytesi? Tietenkin jos
      et ikinä paljasta seksisuhteitasi, mutta
      sitten kyse onkin valehtelusta!

• nainen

Käsittämätön juttu, että jos ei ripittäydy koko elämänaikaisista suhteitaan, niin sekö tekee ihmisestä valehtelijan. En ainakaan koskaan ole kysynyt seurustelukumppaniltani, kuinka monen tai kenen kanssa hän on maannut. Mielestäni se on hänen asiansa, eikä kuulu minulle.

• mummo

Olen todella myös sitä mieltä että pitääkö kaikista ja jopa yhden yön jutuista tehdä numeroa ja kertoa se kaikille, varsinkin vakituiselle elämänkumppanille jos nyt joskus sellaiseen ryhtyy. Mielestäni sinkkuna ollessa pitää/saa nauttia niin paljon kuin ehtii ja myös sen jälkeenkin jos siltä tuntuu.

• Mies

eikös tuo kuulu ylä-aste juttuihin että et voi olla sen tytön tai naisen kans ku se on sekstaillu yli kymmenen kaa!
        Mitä vittua!? kysyn minä!
        Eihän se ole kuin siitä kiinni minkälainen LUUSERI sitä on kyseessä,et jos tytöllä on vähäänkään kokemusta nii sit juostaan häntä jalkojen välissä karkuun!
        Mut ihan asiallinen vinkki pojille et kokeneet naiset ovat ?yleensä? kokeneet myös ne huonot tai epäonnistuneet kerrat,ja osaavat olla ymmärtäväisiä jos et ihan Peter"MELA"North´hin suorituksiin pääsisikää

• Perse Arska

tuo ole jokaisen oma asia miten seksuaaliset tarpeensa tyydyttää,kunhan muistaa huolehtia kondomin käytöstä,ettei taudit leviä.Vois ehkä olla viisainta jättää kertomatta joka suhteesta kavereille,ne kun kateuksissaan höpöttää kaikenlaista.Nauti siis vähin äänin ihan niin paljon kuin huvittaa,ei se pillu siitä kulu.Voi olla ,että sitten kun joskus aikanaan vakiinnut osaa kummppanisi kokemusta arvostaa.Harva mies enää nykypäivänä mistään neitsyt vaimoista haaveilee,korkeintaan joku itsetunnoton tumpula.Munarikasta syksyä.

• Kekka

Tee ihan niin kuin itse haluat äläkä valita täällä!

• Nina

epäilen, että kateellisia ovat. Mulla oli kierrossa 4 miestä kesällä ja kaiken lisäksi en edes ollu niiden kaikkien kanssa. No en yleensäkkään yksityiskohtia jaa kavereitteni kanssa, mutta kovin kateellisilta vaikuttivat ja yli uteliailta. Kavereilla ei tuolloin ollut ketään kierrossa tai elivät parisuhteessa. Ehkä parisuhteessa eläviä alkoi mietittyttää tuliko koettua tarpeeksi ennen suhdetta..en tiedä

• Jee

SE ON VÄÄRIN, LOPETA TOI TOUHU HETI, JOOKOS!!

• Toinen

Antaa palaa vaan! Kateeksi käy. Itelläni vain yksi kierroksessa ja siltäkin saa olosuhteista johtuen niin harvoin. :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2231
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1846
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1364
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      997
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      990
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      94
      983
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      945
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      20
      784
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      66
      740
    Aihe