2,5 vuotta yhdessä ja mut jätettiin tekstarilla lauantaina. Ihan hirveetä alamaissa matelua siitä lähtien. En nuku, enkä syö. Ajatukset veivaavat vain näitä meidän hienoja hetkiä. Pelottaa ajatella aamua kun täytyy taas herätä miettimään.
Nyt yhteyttä otti mies menneisyydestä, joka haluisi mun kanssa ns puolivillaisen suhteen. Ei vakavaa, mutta seuraa ja seksiä nyt kuitenkin. Pääsenkö eroon entisen ajattelusta ottamalla laastarisuhteeksi toisen miehen nyt?
Laastarisuhde auttaa??
15
675
Vastaukset
- Matti-Ilmari2
Pääset! Kaikki tekee niin kun tulee jätetyksi. Itseni jätetään aina joten tällä hetkellä on menossa laastarin, laastarin, laastarin, laastarin...............äääh en pysy enään edes laskuissa suhde. Itselläni se auttaa aina ja jään vain kaipaamaan sitä viimeistä Viimeistä edellinen on aina unohdettu kuin häntä ei olisi ollutkaan.
- tietävä3
PÄÄÄÄÄÄSET..... Ihminen joka pystyy olemaan 2,5 v syömättä ja nukkumatta
tekee suurempiakin ihmeitä? Olisiko aihetta Quinnesin kirjaan?
Laastari ei auta
on opittava hallitsemaan tunteensa... Avaimia siihen ei ole kaikilla..- Sinä, lukihäiriöinen
Tietävä3, mitä oikein sekoilet? Aloittajahan kertoi selvästi, että päättynyt suhde oli 2,5v pitkä ja sen jälkeen kun tuli jätetyksi lauantaina, ei ole syönyt ja nukkunut.
Suosittelen sinulle peruskoulun käymistä uudelleen jotta opit sisälukutaidon, mikäli olet saanut suoritettua sitä vielä ensimmäistäkään kertaa loppuun. - spinalis3
Sinä, lukihäiriöinen kirjoitti:
Tietävä3, mitä oikein sekoilet? Aloittajahan kertoi selvästi, että päättynyt suhde oli 2,5v pitkä ja sen jälkeen kun tuli jätetyksi lauantaina, ei ole syönyt ja nukkunut.
Suosittelen sinulle peruskoulun käymistä uudelleen jotta opit sisälukutaidon, mikäli olet saanut suoritettua sitä vielä ensimmäistäkään kertaa loppuun.sinä...... on sullakin saaaaaaaatanan KUIVA huumorintaju!!
- avaruus3
oletko aivan varmasti täyttänyt jo 13v
- tietävä3
sinä lukuhäiriöinen:..Min högsta uppskattning av det du lyckades vräka ur dig...
säkert att du kom på det alldeles själv?. Oroa icke dig, fast din skonummer råkar utav en ..okänd anledning vara högre än din sk intelligenskvot. Skyll på dina
föräldrar. Även apor försöker hopplöst likna människor
Jag för min del rekommenderar dig, stora fina bananträd att klättra på..
ta bara inte åt dig kholesanki det är ej så illa som det ser ut..
Ut i fall att du skulle ha jättestor sko, vore det inte så värst illa med "kvoten.
Om man säger......- 18+11
Hahahaha, voi mikä pelle :D
Tämä todistaa taas kerran sen, että kaikki nämä rantaruåttalaisten jälkeläiset pitäisi pistää parilla Viking Linella lahden yli Ruotsiin, yhdensuuntaisella matkalle. :D ...ai niin, mutta hitsi, kun ruotsalaiset ei halua niitä sinnekään... :D
Kasva aikuiseksi. - tietävä3
18+11 kirjoitti:
Hahahaha, voi mikä pelle :D
Tämä todistaa taas kerran sen, että kaikki nämä rantaruåttalaisten jälkeläiset pitäisi pistää parilla Viking Linella lahden yli Ruotsiin, yhdensuuntaisella matkalle. :D ...ai niin, mutta hitsi, kun ruotsalaiset ei halua niitä sinnekään... :D
Kasva aikuiseksi.18 11 Alikehittyneenä.... et hallinnut toista kotimaasi virallista kieltä.
En ole rantaruåttalainen vaikka muiden kielten ohessa hallitsen senkin.
En kaikeksi onneksi asu teidän kommunistimaa Suomessa
Joten,, ala kaikessa rauhassa lastaamaan rantaruåttalaisiasi
Viking Lineen
Sillä banaanipuun turvallisilla oksillako syntyi idea Ruotsalaisten haluista?
Inte mycket att diskutera, när du icke behärskar.....
- (muumilaastari)
Suhteesi päättymisestä on hyvin lyhyt aika. Itse reagoin myös samalla tavalla, mutta se kyllä helpottaa, kun hieman aikaa kuluu.
Riippuu niin paljon ihmisestä ja kuinka syvät haavat on, auttaako laastari vai ei? Vaikea muiden sanoa. Osaisitko ottaa miehen menneisyydestä ainoastaan laastarina, jos ei halua mitään vakavaa? Jos siirrätkin tunteesi häneen, olet entistä enemmän syvemmällä suossa. Jos suhtaudut häneen laastarina, saat hetkeksi muuta ajateltavaa. Se sinun on mietittävä itse.
Itse en pysty laastareita käyttämään, enkä myöskään kenellekään suostu laastari olemaan. Joskus ne tunteet on käsiteltävä kuitenkin, tulevat vastaan sitten uudelleen laastarisuhteen loputtua. Mielummin suren suruni yksin, ja kun haavat ovat parantuneet, siirryn ehjänä eteenpäin.- 1+10
Sitten saat surra hamaan tappiin. Tähän pätee sama kuin keväiseen lumisateeseen. Uus lumi on vanhan surma. Uus suhde tukahduttaa myös menneen. Olkoon kuinka rakas raskas jne suhde josta minut on jätetty niin uus suhde vie kaikki menneisyyden muistot unholaan.
- 8+9
1+10 kirjoitti:
Sitten saat surra hamaan tappiin. Tähän pätee sama kuin keväiseen lumisateeseen. Uus lumi on vanhan surma. Uus suhde tukahduttaa myös menneen. Olkoon kuinka rakas raskas jne suhde josta minut on jätetty niin uus suhde vie kaikki menneisyyden muistot unholaan.
Ehei, ei se mene noin. Ehkä sinulla, mutta ei minulla.
- kokeile1
Laastarisuhde ei poista eron tuskaa, mutta se auttaa näkemään että on muitakin olemassa sitten kun on valmis.
Ei tarvitse enää mieltää olevansa jonkun kanssa puoliso, kerran jo hyppii sänkyyn uuden kanssa..Ottaa ilon elämästä irti ja samalla oppii hallitsemaan tunteita kun elämässä on mentävä eteenpäin ja laastarin päivää ei ainakaan kannata pilata millään seksinjälkeisellä itkulla. Kukaan ei varmaan oleta että kukaan laastarisuhde paikkaa mitään..eihän oikeakaan laastari haavanpäällä paranna sitä haavaa, se vain peittää sen hetkeksi että voi silti työnsä hoitaa ja verenvuoto ei näy ja suojaa haavaa ettei ne aukea kokoajan uudelleen.
Ihminen kokee tunteita erotessa, mutta samoja tunteita uudelleen ja uudelleen kokeva voi hyötyä siitä että saa muuta ajateltavaa välillä.
Samalla käy niin että esimerkiksi seks-halut tai kosketuksen ikävä eivät sekaannu ikäväksi entistä suhdetta kohtaan.
Eli jos ihminen elää yksinäisenä niin sitä herkästi romantisoi yhtä ihmistä ja luulee että kaikki tunteet on hänestä lähtöisin, osa tunteista voi olla muutakin eikä sitä eroa. Tämän voi selvittää laastarin avulla, mutta laastaria eikannata ottaa jos ei pysty suhtautumaan siihen pelkkänä väliaikaisena, koska muuten on edessä uusi ero taas siitä laastarista.
Muttta mistä sen tietää vaikka suhde kehittyisi seuraavalle tasolle, tosin kannattaa miettiä että hypätäkö uuteen suhteeseen heti entisen päälle. - lifemocker
et pääse. sua vaan alkaa vituttamaan ja ahdistamaan tämä laastari entisen päälle
- hgfk,fghjknhg
Näin juuri. Alkaa vaan ahdistamaan tämä laastari, koska ei ole henkilö jota ikävöit. Sitten laitat vaan ongelman eteenpäin, loukkaat mahdollisesti tätä uutta miestä.
Minulla ainakin näin juuri tällä hetkellä:(
- Voi se...
...vähän aikaa auttaa, mutta tee please selväks myös laastarille, ettet halua mitään vakavampaa. Ite oon juuri vähän turhan rankalla kädellä huomannut, että olin vain se laastari. Eronnut mies on jo jaloillaan, mä sitten taas en. Olis pitänyt tajuta aiemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511853
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121741Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351507Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961198- 941195
- 841114
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta354992- 62869
- 49831
- 50816