Miksi mies ei kerro?

N35

Taustaa:
Olemme seurustelleet reilut 1,5 vuotta. Ennen minua miehellä oli lähikaupungissa naisystävä, jonka kanssa seukkasi vuoden verran. Heidän yhdessäolo ei ollut mitään tiivistä ja miehen mukaan se ei tuntunut "oikealta" missään vaiheessa.
Tämän suhteen loppuminen on minulle hieman epäselvää. Miehen mukaan ero tuli n. kk ennen kuin me aloimme olemaan yhdessä. Tosin olivat olleet vielä n. 3 viikkoa ennen meidän suhteen alkua yhteisellä lomamatkalla, mutta "erillään" ja vain siksi ettei ole halunnut perua jo maksettua matkaa. Lisäksi mies on käynyt auttamassa naista auton kanssa meidän suhteen alkuaikana.
Minä kyllä epäilen, että heidän suhteensa loppui vasta kun me jo olimme yhdessä.
Nyt sitten mies ei juuri koskaan kerro kun käy tässä ko. kaupungissa. Taannoin sain hänet siitä kiinni, että oli käynyt tarvikeostoksilla (eikä ollut ostanut sitä tarviketta minulle josta oli vasta ollut puhetta) ja siitä tuli pieni riita... Epäilin tietysti, koska samasta liikkeestä olisi saanut sen minun tarvitseman jutun. Puhuttiin siitä, kuinka minä epäilen että hän käy tapaamassa tätä naista ja hän vakuutti ettei käy.
Sen jälkeen luulin, että hän jo vihdoin ymmärtäisi aina kertoa minulle, koska se ettei hän kerro, saa minut epäilemään.
No, nyt sain tietää, että saman viikon perjantaina kun nämä keskustelut käytiin, hän TAAS on käynyt ko kaupungissa!
Lisäksi, hänellä oli autoni lainassa viime torstaina ja ylläri, mittarissa oli ylimääräisiä kilometrejä juuri sen verran kuin siellä kaupungissa käynnistä tulee!
Eli olenko aivan sinisilmäinen vai mitä tämä oikein on? Miksi hänen pitää salata käyntinsä siellä kaupungissa. Silloin harvoin kun hän kertoo, en järjestä siitä mitään kohtausta, joten se ei voi olla syynä että hän pelkäisi minun reaktiotani.

8

1923

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Murikka

      pahasti siltä, että miehesi on kahden naisen loukussa, joko siitä syystä ettei pysty päättämään kumman kanssa jatkaisi tai hän haluaakin jatkaa molempien kanssa, kallistuisin tämän viimeisen vaihtoehdon kannalle.

      • N35

        Me asumme miehen kanssa yhdessä, joten siinä suhteessa ainakin hän on päätöksensä tehnyt. Tuon toisen naisen kanssa hän ei koskaan edes asunut yhdessä, he vain tapailivat.


      • Niko
        N35 kirjoitti:

        Me asumme miehen kanssa yhdessä, joten siinä suhteessa ainakin hän on päätöksensä tehnyt. Tuon toisen naisen kanssa hän ei koskaan edes asunut yhdessä, he vain tapailivat.

        kolmas nainen siellä Nokialla


      • Murikka
        N35 kirjoitti:

        Me asumme miehen kanssa yhdessä, joten siinä suhteessa ainakin hän on päätöksensä tehnyt. Tuon toisen naisen kanssa hän ei koskaan edes asunut yhdessä, he vain tapailivat.

        Mikäli hänellä olisi vain puhdas ystävyyssuhde ko. naiseen, niin kyllä hän voisi kertoa siitä avoimemmin, kun kuitenkin sinä hänestä jotain tiedät.
        Ehkä heillä on ollutkin aiemmin ystävyyssuhde, tai nainen on halunnut pitää sen sellaisena, mutta miehesi olisi halunnut ehkä enemmän, tyytynyt tilanteeseen paremman puutteessa.
        Tutustuttuaan sinuun naisen merkitys lienee vähentynytkin, mutta kun nainen on saanut tietää sinusta, häntä miehesi onkin alkanut kiinnostaa enemmän (tyypillistä) ja hän on alkanut lämmittää ystävyyssuhdetta pitemmälle ja miehesi on ollut asialle ainakin jossain määrin myötämielinen, koska tapailee naista edelleen, vaikka muuta väittääkin.
        Sinun pitäisi tuoda selvästi esiin se seikka, ettet hyväksy moista käytöstä ja jos se ei lopu teidän suhteenne loppuu.
        Tällöin miehen on tehtävä valinta.


      • N35
        Murikka kirjoitti:

        Mikäli hänellä olisi vain puhdas ystävyyssuhde ko. naiseen, niin kyllä hän voisi kertoa siitä avoimemmin, kun kuitenkin sinä hänestä jotain tiedät.
        Ehkä heillä on ollutkin aiemmin ystävyyssuhde, tai nainen on halunnut pitää sen sellaisena, mutta miehesi olisi halunnut ehkä enemmän, tyytynyt tilanteeseen paremman puutteessa.
        Tutustuttuaan sinuun naisen merkitys lienee vähentynytkin, mutta kun nainen on saanut tietää sinusta, häntä miehesi onkin alkanut kiinnostaa enemmän (tyypillistä) ja hän on alkanut lämmittää ystävyyssuhdetta pitemmälle ja miehesi on ollut asialle ainakin jossain määrin myötämielinen, koska tapailee naista edelleen, vaikka muuta väittääkin.
        Sinun pitäisi tuoda selvästi esiin se seikka, ettet hyväksy moista käytöstä ja jos se ei lopu teidän suhteenne loppuu.
        Tällöin miehen on tehtävä valinta.

        Mies ehdottomasti kiistää tapailevansa naista. Itse asiassa minä kävin ko naisen talon pihalla tässä kesällä ja kerroin tästä miehellekin! En ensin kertonut kävinkö tapaamassa naista ja mies totesi että olisi hyvä että olisin käynyt niin ettei tarvitsisi turhaan epäillä.
        Tunnen itseni vainoharhaiseksi:-(
        Enpä kyllä tiedä millainen nainen tyytyisi vain näkemään päivällä pari kertaa kuukaudessa?


      • Murikka
        N35 kirjoitti:

        Mies ehdottomasti kiistää tapailevansa naista. Itse asiassa minä kävin ko naisen talon pihalla tässä kesällä ja kerroin tästä miehellekin! En ensin kertonut kävinkö tapaamassa naista ja mies totesi että olisi hyvä että olisin käynyt niin ettei tarvitsisi turhaan epäillä.
        Tunnen itseni vainoharhaiseksi:-(
        Enpä kyllä tiedä millainen nainen tyytyisi vain näkemään päivällä pari kertaa kuukaudessa?

        hän kieltää niin kauan kuin se on suinkin mahdollista, mikäli tilanne on kertomani kaltainen. Toisaalta voihan kyseessä olla sattumista, jotka viittaisivat naisen luona käyntiin ja miehesi puhuu totta.
        Sattumia on kuitenkin mielestäni liikaa, jotta niitä voisi pitää vain sattumina.

        Millainen nainen sitten voisi pitää tälläistä suhdetta, ilmeisestikin sellainen, joka tyytyy ainakin aluksi harvoihin tapaamisiin, jotta mies ei käryäisi liian aikaisin, eli siis ennenkuin hänen merkityksensä ehtii kasvaa tarpeeksi suureksi, jolloin hän uskoo olevansa vahvemilla valintatilanteessa.

        Eli sinun pitää yrittää jatkossan saada niin selviä todisteita, ettei mies voi enää kieltää tapaavansa entistä naisystäväänsä.


    • Perse Arska

      äijä käy pökkimässä exää,älä usko typeriä selityksiä,pistä ukko lopettamaan se vanhan suhteen lämmittely,tai sitten unohda koko äijä jos se ei osaa päättää kumman kanssa on,ennen kuin satutat itseäsi liikaa.Maailmasta löytyy kyllä uskollisiakin miehiä.

    • ---

      Juu noin se meilläkin meni, ei muka tapaillut entistä mutta merkit olivat todella selvät.

      Kyllästyin ja soitin tälle entiselle kun mies oli poissa, kokouksessa muka... ja kysyin että "onko x siellä, mulla ois tärkeätä asiaa eikä vastaa puhelimeen" Nainen oli ymmällään ja vastasi että ei ole, siihen kysäisin sitten että koska näit sen viimeeksi ja hän vastasi että tuosta se lähti puoli tuntia sitten kotiinsa. Se siitä miehestä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe