Seksikumppaneiden määrä

lutikkako?

Olen nainen, vähän alle neljäkymmentä, seksikumppaneita elämän aikana ollut 41, joista 6 pitkäaikaisempaa suhdetta. Kumppaneista 10 naisia, loput miehiä. Noista kaikista vain kaksi olivat ennestään tuntemattomia baarituttavuuksia.

Onko tuo aivan hirveä määrä?

17

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Che kujan varjioiste

      On kai se kaupunkilaiselle ihan kohtuullinen määrä eri äijiä, ei vaivasi mnua, jos
      hynttyyt yhteen lyötäisiin en kauhistelisi ollenkaan--netsyeit en huolisikaan
      itseelläi ennätys 12 ei naista samana päivänä jo 16 vuotiaana
      Minua ei pelota kokeneen nasen mahd vetailu pippelen kokon tai potenssiin
      jota kai neitsyttä vaativat minimunat--yli 20vuotta seilaneelle se olisi vielä vähäinen määrä. treffasin kerran juui 50v täyttäneen leskinaisen, jolla oli aviomies ainoa aikaisempi kokemus, sekin saunapäivänä pimennysvehojen ja peiton piilossa
      Olin ensimmäkinen uusi sulhokokelas netin kautta
      Puhtoinen saaristlainainen, terveillä elämäntavoilla runko kuin kaxkytkesäisellä
      kasvot kuin kolkymppsellä, eimikään Lenita Airisto, eikän tummaverikön käyttänyt mitään meikkeja koskaan--runsas kalaruoka säilöö naisen nuorekkaana hampaatkin kauniit pepsodent hymyssä.
      Jo ensitapaamisella ujostellen tuli saunomaan peitellen kämmenellään tupsuansa, joka oli kuin trimmattu siisti kolmio-trffikokemattomana piti selviönä
      tarjota ateria ja sauna yövieraalle--alkoa emme ottaneet, hän oli absolutisti
      miesvainaa oli kuollut alkoholiin--sänkyynmenoa piti selvän velvollisuutena
      Siinä kotileikissä havitsin, ettei miesvainaa ole ollutkaan kunnon lemmiskelijä
      Ei ensin tuntunut innokaalta seksiin----odotti kai miesvainaansa tyyliä ja hämmästyi esileikkiäkin---kielimiehenä lämmittelin ja hän koki ensimmäisen orgasminsa miehen kanssa--mahd. mastuboinnista ei puhuttukaan
      heräsin yöllä kun hän ehkä totutti fantasaansa ja harjoitteli tikkarin nuolemista
      Hän oppi pois ujosta lahnailusta ja nauttimaan seksistä!!!111!!!
      Vakipanosuhde loppui hankalen kulkuyhteyksien vuoksi ja saaistolaisen kesämökin saaristossa vuoksi!!? Oli hänen synnyinkotinsa ja pelkäsi näyttää
      uutta ylkää vanhoillisille kukkahatuille, joiden maaimassa ei leski uutta miestä
      saa ottaa...........täten ymmärrän landepaukkujen vaatimuksen neitsyydestä
      on itselläkin poikuus vielä tallella
      Jos kaupunkilainen 30v mies vaatii neitsyyttä, on jo päässä vikaaChe

    • määmy

      Mä toteen "Ei oo". Usee heikon itsetuntemuksen mies voi pelästyy, sult ku löytyy heidän mielest vertailukohteit. Vaik niit ei oo paljoo

      • Suomen kansa

        Sullahan on ollut tasan 1.se on oikea määrä


    • ftreqaa

      Paras keino on pysytellä pois täältä ja unohtaa koko suomi 24 sivut! Tai vielä parempi olisi kun koko sivusto lopetettaisiin sillä eihän näissä jutuissa ole koskaan mitään asiallista asiaa! Typerysten temmellyskenttä koko suoli 24.

      • sekunda genio

        Heippa sulle hyvästixi
        Lue vain puskaväijyssä ja tere tulemast takaisin


    • Che epäyhtälö

      Paljonkohan transuje osuus on. kun joka mies on korkannut 7 impeä
      ja naisilla vain kolmen kanssa sexysessio

      • Thaimaa Tours:.!1#%?

        .

        "Hiljaa siitä ei puhuta"

        Har!

        .


    • Et ole, mä olen lyhyen elämäni aikana lutkaillut enemmän.

      • kiinnostaa kovasti

        montako miestä sulla oli?


      • :>>
        kiinnostaa kovasti kirjoitti:

        montako miestä sulla oli?

        Yli 40,hänhän kertoi.


      • :>> kirjoitti:

        Yli 40,hänhän kertoi.

        Miehiä nolla, mutta seksikumppaneita(naisia) yli 40...

        Jännä muuten kun naiset leimataan lutkaksi paljon vähemmästäkin seksikumppanien määrästä, mutta meillä miehillä sitä samaa vaaraa ei ole. Minä siis vaan empaattisena ja ymmärtäväisenä ihmisenä tarjoudun jakamaan lutkiksi leimauttujen naisten taakan kertomalla että olen lutkaillut enemmän kuin esimerkiksi aloittaja.


    • mielipide.

      Aikamoinen lutka

    • timanttia ei kirj.

      Minulla 300 , et ole.

    • Svetlana xx

      SVETLANA vastaa: Olet amatööri.

    • Ei oo vielä paljo ku kerran tarkan luvunkin tiedät.

    • Vaikka olisit pannut paviaania, miten se muuttaa sen, mitä sinä olet?

      Joo, ehkä siinä tapauksessa, että edelleen tykkäät panna paviaaneja, se voisi johonkin vaikuttaa - luultavasti siihen, että mies, joka ei pidä paviaanipanoista, ei seurustele kanssasi. Jos tykkäät paviaaneista, tuskin olisit miehen kanssa, joka ei sitä puoltasi voisi hyväksyä? Sehän olisi itsensä riistämistä ja itselleen valehtelemista.

      Joo, paviaani oli huono esimerkki. Mutta ihan oikeesti, järki käteen. Tosin mä voisin ottaa järjen myös käteen, ja todeta, että joku rakastaa trollaamista enemmän kuin minä.

    • Oasis

      Älä muiden mielipiteistä murehdi. Sehän on vain hienoa, että olet saanut nauttia seksistä elämäsi aikana.

      Kunhan muistaa olla vastuullinen nautinnonkin hetkellä niin ei se määrä ole tärkein.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe