Olen nainen, vähän alle neljäkymmentä, seksikumppaneita elämän aikana ollut 41, joista 6 pitkäaikaisempaa suhdetta. Kumppaneista 10 naisia, loput miehiä. Noista kaikista vain kaksi olivat ennestään tuntemattomia baarituttavuuksia.
Onko tuo aivan hirveä määrä?
Seksikumppaneiden määrä
17
174
Vastaukset
- Che kujan varjioiste
On kai se kaupunkilaiselle ihan kohtuullinen määrä eri äijiä, ei vaivasi mnua, jos
hynttyyt yhteen lyötäisiin en kauhistelisi ollenkaan--netsyeit en huolisikaan
itseelläi ennätys 12 ei naista samana päivänä jo 16 vuotiaana
Minua ei pelota kokeneen nasen mahd vetailu pippelen kokon tai potenssiin
jota kai neitsyttä vaativat minimunat--yli 20vuotta seilaneelle se olisi vielä vähäinen määrä. treffasin kerran juui 50v täyttäneen leskinaisen, jolla oli aviomies ainoa aikaisempi kokemus, sekin saunapäivänä pimennysvehojen ja peiton piilossa
Olin ensimmäkinen uusi sulhokokelas netin kautta
Puhtoinen saaristlainainen, terveillä elämäntavoilla runko kuin kaxkytkesäisellä
kasvot kuin kolkymppsellä, eimikään Lenita Airisto, eikän tummaverikön käyttänyt mitään meikkeja koskaan--runsas kalaruoka säilöö naisen nuorekkaana hampaatkin kauniit pepsodent hymyssä.
Jo ensitapaamisella ujostellen tuli saunomaan peitellen kämmenellään tupsuansa, joka oli kuin trimmattu siisti kolmio-trffikokemattomana piti selviönä
tarjota ateria ja sauna yövieraalle--alkoa emme ottaneet, hän oli absolutisti
miesvainaa oli kuollut alkoholiin--sänkyynmenoa piti selvän velvollisuutena
Siinä kotileikissä havitsin, ettei miesvainaa ole ollutkaan kunnon lemmiskelijä
Ei ensin tuntunut innokaalta seksiin----odotti kai miesvainaansa tyyliä ja hämmästyi esileikkiäkin---kielimiehenä lämmittelin ja hän koki ensimmäisen orgasminsa miehen kanssa--mahd. mastuboinnista ei puhuttukaan
heräsin yöllä kun hän ehkä totutti fantasaansa ja harjoitteli tikkarin nuolemista
Hän oppi pois ujosta lahnailusta ja nauttimaan seksistä!!!111!!!
Vakipanosuhde loppui hankalen kulkuyhteyksien vuoksi ja saaistolaisen kesämökin saaristossa vuoksi!!? Oli hänen synnyinkotinsa ja pelkäsi näyttää
uutta ylkää vanhoillisille kukkahatuille, joiden maaimassa ei leski uutta miestä
saa ottaa...........täten ymmärrän landepaukkujen vaatimuksen neitsyydestä
on itselläkin poikuus vielä tallella
Jos kaupunkilainen 30v mies vaatii neitsyyttä, on jo päässä vikaaChe - määmy
Mä toteen "Ei oo". Usee heikon itsetuntemuksen mies voi pelästyy, sult ku löytyy heidän mielest vertailukohteit. Vaik niit ei oo paljoo
- Suomen kansa
Sullahan on ollut tasan 1.se on oikea määrä
- ftreqaa
Paras keino on pysytellä pois täältä ja unohtaa koko suomi 24 sivut! Tai vielä parempi olisi kun koko sivusto lopetettaisiin sillä eihän näissä jutuissa ole koskaan mitään asiallista asiaa! Typerysten temmellyskenttä koko suoli 24.
- sekunda genio
Heippa sulle hyvästixi
Lue vain puskaväijyssä ja tere tulemast takaisin
- Che epäyhtälö
Paljonkohan transuje osuus on. kun joka mies on korkannut 7 impeä
ja naisilla vain kolmen kanssa sexysessio- Thaimaa Tours:.!1#%?
.
"Hiljaa siitä ei puhuta"
Har!
.
Et ole, mä olen lyhyen elämäni aikana lutkaillut enemmän.
- kiinnostaa kovasti
montako miestä sulla oli?
- :>>
kiinnostaa kovasti kirjoitti:
montako miestä sulla oli?
Yli 40,hänhän kertoi.
:>> kirjoitti:
Yli 40,hänhän kertoi.
Miehiä nolla, mutta seksikumppaneita(naisia) yli 40...
Jännä muuten kun naiset leimataan lutkaksi paljon vähemmästäkin seksikumppanien määrästä, mutta meillä miehillä sitä samaa vaaraa ei ole. Minä siis vaan empaattisena ja ymmärtäväisenä ihmisenä tarjoudun jakamaan lutkiksi leimauttujen naisten taakan kertomalla että olen lutkaillut enemmän kuin esimerkiksi aloittaja.
- mielipide.
Aikamoinen lutka
- timanttia ei kirj.
Minulla 300 , et ole.
- Svetlana xx
SVETLANA vastaa: Olet amatööri.
Ei oo vielä paljo ku kerran tarkan luvunkin tiedät.
Vaikka olisit pannut paviaania, miten se muuttaa sen, mitä sinä olet?
Joo, ehkä siinä tapauksessa, että edelleen tykkäät panna paviaaneja, se voisi johonkin vaikuttaa - luultavasti siihen, että mies, joka ei pidä paviaanipanoista, ei seurustele kanssasi. Jos tykkäät paviaaneista, tuskin olisit miehen kanssa, joka ei sitä puoltasi voisi hyväksyä? Sehän olisi itsensä riistämistä ja itselleen valehtelemista.
Joo, paviaani oli huono esimerkki. Mutta ihan oikeesti, järki käteen. Tosin mä voisin ottaa järjen myös käteen, ja todeta, että joku rakastaa trollaamista enemmän kuin minä.- Oasis
Älä muiden mielipiteistä murehdi. Sehän on vain hienoa, että olet saanut nauttia seksistä elämäsi aikana.
Kunhan muistaa olla vastuullinen nautinnonkin hetkellä niin ei se määrä ole tärkein.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581