tiedättekö kuopiossa jotain tallia jossa oikeasti pääsisi kehittymään ja oppimaan hevosista ja ratsastuksesta. Nykyinen tallini on ihan hyvä mutta kaipaan uusia haasteita:D Ei ole väliä onko talli keskittynyt enemmän kouluun vai esteisiin mielellään kumpaankin. Tasoltani olen helppo c joten kaipaan oikeasti tasokasta opetusta en mitään poni tallia, ja muutenkin olen liian pitkä useimmille poneille:DD Kiitos vastanneille:))
kuopiossa ratsastuskeskuksia??
4
299
Vastaukset
- inasku
tiiätkö missä on haminalahti? jos tiiäy ni siellä on yks tosi hyvä estepainotteinen talli:) koulukin siellä on tosi laadukasta ja siinä pitää oikeesti tehdä töitä! tallilta löytyy hyvää juttu seuraa, hyviä opettajia,laadukkaita ja hyviä hevosia. :) pari hevosta on nuoria, jotka annetaan vain tasokkaille:) kaikki tallin hevosista osaavat olla haastavia ja ratsastajaa kokeilevia mutta mikään ei ole aivan mahdoton lisä tietoa voit kysellä minulta kikissä saara9910 ,tai tallin sivuilta keskimäen hevostila
- heppatyttö
juu olen kuullut tuosta tallista joskus:) mutta mille tunnille suosittelisit minua? olen hypännyt leirillä, kursseilla yms 100cm, mutta tunneillä olevista estesarjoja/ratoja 60-80cm. Kilpailuissa en ole hypännyt kun 60cm. Koulupuolella olen kilpaillut helppo c tasolla. Valmennuksessa käyn tällähetkellä kaksi kertaa viikossa:)
- inasku
valmennukseen:))) valmennuksessa jopa tunneilla pääsee hyppäämään metriä! itse olen vielä este kaks:) ja aion jäädä siihen vielä vuodeksi:)) tällilla on muistaakseni ilmainen kokeilu kerta joten sinnehön voit aina soittaa ja kysyä aikaa millon voisit mennä kokeilemaan:) sen jälkeen voit suoraan kysyä jopa opettajilta mille tunnille olisit sopiva ratsastaja :))
- Mermefani
Keskimäki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273545Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142800Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212716Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162398Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182182Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771762Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501678Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261666Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431381- 1441334