kuopiossa ratsastuskeskuksia??

heppatyttö

tiedättekö kuopiossa jotain tallia jossa oikeasti pääsisi kehittymään ja oppimaan hevosista ja ratsastuksesta. Nykyinen tallini on ihan hyvä mutta kaipaan uusia haasteita:D Ei ole väliä onko talli keskittynyt enemmän kouluun vai esteisiin mielellään kumpaankin. Tasoltani olen helppo c joten kaipaan oikeasti tasokasta opetusta en mitään poni tallia, ja muutenkin olen liian pitkä useimmille poneille:DD Kiitos vastanneille:))

4

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • inasku

      tiiätkö missä on haminalahti? jos tiiäy ni siellä on yks tosi hyvä estepainotteinen talli:) koulukin siellä on tosi laadukasta ja siinä pitää oikeesti tehdä töitä! tallilta löytyy hyvää juttu seuraa, hyviä opettajia,laadukkaita ja hyviä hevosia. :) pari hevosta on nuoria, jotka annetaan vain tasokkaille:) kaikki tallin hevosista osaavat olla haastavia ja ratsastajaa kokeilevia mutta mikään ei ole aivan mahdoton lisä tietoa voit kysellä minulta kikissä saara9910 ,tai tallin sivuilta keskimäen hevostila

    • heppatyttö

      juu olen kuullut tuosta tallista joskus:) mutta mille tunnille suosittelisit minua? olen hypännyt leirillä, kursseilla yms 100cm, mutta tunneillä olevista estesarjoja/ratoja 60-80cm. Kilpailuissa en ole hypännyt kun 60cm. Koulupuolella olen kilpaillut helppo c tasolla. Valmennuksessa käyn tällähetkellä kaksi kertaa viikossa:)

      • inasku

        valmennukseen:))) valmennuksessa jopa tunneilla pääsee hyppäämään metriä! itse olen vielä este kaks:) ja aion jäädä siihen vielä vuodeksi:)) tällilla on muistaakseni ilmainen kokeilu kerta joten sinnehön voit aina soittaa ja kysyä aikaa millon voisit mennä kokeilemaan:) sen jälkeen voit suoraan kysyä jopa opettajilta mille tunnille olisit sopiva ratsastaja :))


    • Mermefani

      Keskimäki

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe