Muuta asumaan Rovaniemen kaupunkiin odottele ja elä kaikessa rauhassa - muuten niin rauhaisessa asuinympäristössä.
Kunnes kuin puun takaa yllättäen, näet todella oudosti käyttäytyviä ihmisiä.
Mitäpä haittaa heistä muuten olisikaan, kun ymärtävät olla huutelematta mitään.. Mutta on todella outoa ja ikävää että, tälläisiä ihmisiä on keskuudessamme - jotka naureskelevat aiheettomasti ja katsovat tylysti toisia, vieraita ihmisiä...
Mitä tästä tulee mieleen juuri sinulle..
Kokemuksesta puhun!
6
292
Vastaukset
Juuri näin. muualta tulleena voin sanoa, että todella pienet piirit ja voi kuinka pieni sieluista väkeä! Noh onneksi pääsen lähiaikoina muuttamaan pois täältä:)
- 2-naamaiset
Totta puhut ! Kymmenien vuosien kokemus tästä ilmiöstä . Mikäli haet syytä siihen , niin ensimmäisenä tulee oman huonon itsettunnon pönkittäminen. Mikäli perheen piirissä esiintyy ongelmia , kuten alkoholismia on Rovaniemellä ollut tapana hakea syylliset naapureista tyyliin: " Eihän meillä , mutta tuo naapurin Jaakko , siinä se on juoppo jätkä" ! Taas se on tuokin istumassa täällä Hulibumpassa . Ai minä itsekkö ? Noh kahvin vain tässä otin bussia odotellessa.
Eipä ole alkoholiongelmaa ja hulibumpassa en ole käynyt koskaan. ihan normaalisti olen koittanut tutustua ihmisiin harrastuksissa ja opiskeluympäristössä.
- nainen851
Itsekin pääsiäisenä tähän törmäsin. Roipparissa meidän kahden hengen seurueeseen tuli 2 miestä. Minun ystäväni tunsi tämän toisen ja he juttelivat kahdestaan, kysyin tämän toisen miehen nimeä niin vastauksena tuli " mitä vittua se sulle kuuluu" olin niin pöyristynyt etten saanut sanaa suustani. Muutaman sanan vain olisin vaihtanut, ei se tarkoita että perhettä olisin perustamassa vaikka nimeä nyt satuin kysymään, ihme juntti! Ja valitettavasti täällä Rovaniemellä asuu ihmisiä joille äiti ei ole opettanut minkäänlaisia tapoja, sääli sinänsä :(
- diiba duu
Ompa yllätys että noin ääliö jätkä.Tollasta käyttäytymistä odotan kun olen Porissa,Rollossa en ole tollasiin törmännyt.
- noin2
Niin näitä tököjä jälkijättöjähän on rovaniemi pullollaan. Älä noteeraa niin sekös jälkijättöjä vituttaa................jeah !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683