Kokemuksesta puhun!

Käytöstavat!

Muuta asumaan Rovaniemen kaupunkiin odottele ja elä kaikessa rauhassa - muuten niin rauhaisessa asuinympäristössä.
Kunnes kuin puun takaa yllättäen, näet todella oudosti käyttäytyviä ihmisiä.
Mitäpä haittaa heistä muuten olisikaan, kun ymärtävät olla huutelematta mitään.. Mutta on todella outoa ja ikävää että, tälläisiä ihmisiä on keskuudessamme - jotka naureskelevat aiheettomasti ja katsovat tylysti toisia, vieraita ihmisiä...
Mitä tästä tulee mieleen juuri sinulle..

6

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuri näin. muualta tulleena voin sanoa, että todella pienet piirit ja voi kuinka pieni sieluista väkeä! Noh onneksi pääsen lähiaikoina muuttamaan pois täältä:)

    • 2-naamaiset

      Totta puhut ! Kymmenien vuosien kokemus tästä ilmiöstä . Mikäli haet syytä siihen , niin ensimmäisenä tulee oman huonon itsettunnon pönkittäminen. Mikäli perheen piirissä esiintyy ongelmia , kuten alkoholismia on Rovaniemellä ollut tapana hakea syylliset naapureista tyyliin: " Eihän meillä , mutta tuo naapurin Jaakko , siinä se on juoppo jätkä" ! Taas se on tuokin istumassa täällä Hulibumpassa . Ai minä itsekkö ? Noh kahvin vain tässä otin bussia odotellessa.

    • Eipä ole alkoholiongelmaa ja hulibumpassa en ole käynyt koskaan. ihan normaalisti olen koittanut tutustua ihmisiin harrastuksissa ja opiskeluympäristössä.

    • nainen851

      Itsekin pääsiäisenä tähän törmäsin. Roipparissa meidän kahden hengen seurueeseen tuli 2 miestä. Minun ystäväni tunsi tämän toisen ja he juttelivat kahdestaan, kysyin tämän toisen miehen nimeä niin vastauksena tuli " mitä vittua se sulle kuuluu" olin niin pöyristynyt etten saanut sanaa suustani. Muutaman sanan vain olisin vaihtanut, ei se tarkoita että perhettä olisin perustamassa vaikka nimeä nyt satuin kysymään, ihme juntti! Ja valitettavasti täällä Rovaniemellä asuu ihmisiä joille äiti ei ole opettanut minkäänlaisia tapoja, sääli sinänsä :(

    • diiba duu

      Ompa yllätys että noin ääliö jätkä.Tollasta käyttäytymistä odotan kun olen Porissa,Rollossa en ole tollasiin törmännyt.

    • noin2

      Niin näitä tököjä jälkijättöjähän on rovaniemi pullollaan. Älä noteeraa niin sekös jälkijättöjä vituttaa................jeah !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe