mihi suuntaa et lähtis edes ilmaseks?
jos joku ostais matkaliput jonneki
21
100
Vastaukset
Turkuu ei saa sanoo :)
- kundi.kundine
ei tiätenkä vaiks sinnekä ei kyl lähtis salee :D hähä
Yks hyvä frendi asui Turuus muutaman vuoden. Sanoi, et paska paikka ja et turkulaiset on ihan dorkia. Muutti puol vuotta sitten Manseen. Mansesta sanoo, et ihan ok mut duunien puolesta vähän heikohkoa. Nyt sillä veri vetää takas stadiin. En kyllä yhtään ihmettele.
Joten minä sanon ainakin, et Turun jättäisin väliin. Paitsi siinä tapauksessa, jos joku haluis välttis tarjota Ruisrock-reissun hotelleineen päivineen. Siinä tapauksessa olisin valmis tekemään uhrauksen ja kestämään dorkia turkulaisia yhden viikonlopun. Tosin olishan siellä Ruisrockissa muitakin kuin turkulaisia, joten jätä ei olisi sen suurempi...- yb offina
Genio.Mente kirjoitti:
Yks hyvä frendi asui Turuus muutaman vuoden. Sanoi, et paska paikka ja et turkulaiset on ihan dorkia. Muutti puol vuotta sitten Manseen. Mansesta sanoo, et ihan ok mut duunien puolesta vähän heikohkoa. Nyt sillä veri vetää takas stadiin. En kyllä yhtään ihmettele.
Joten minä sanon ainakin, et Turun jättäisin väliin. Paitsi siinä tapauksessa, jos joku haluis välttis tarjota Ruisrock-reissun hotelleineen päivineen. Siinä tapauksessa olisin valmis tekemään uhrauksen ja kestämään dorkia turkulaisia yhden viikonlopun. Tosin olishan siellä Ruisrockissa muitakin kuin turkulaisia, joten jätä ei olisi sen suurempi...Mainitsin ton Turun ihan siks, kun arvasin, että helsinkiläiset mieluusti tulee itkemään Turku-vihaansa tällasiin ketjuihin ;(
Turkulaiset on ihan jees. Ite en ole paljasjalkainen, enkä nykyinenkään turkulainen, mutta naispuolisia kavereita löytyy turkulaisista. Miespuoliset kaverit on monet Turussa asuvia/asuneita, mut muualta kotoisin melkein järjestään. Aidon turkulaisen kanssa en ole koskaan seurustellut, joten ei kokemusta parisuhteessa olemisesta turkulaisen kanssa. Toki siellä asuvan/asuneen kanssa.
- määmy
Mä oon aina valmis reissuun ilmansuunnast välittämäti. Määränpää saattaa tehdä tenän, kuten parit Afrikan ja Etelä-Amerikan valtiot.
- kundi.kundine
mikä niis paris valtios mättää?
- määmy
kundi.kundine kirjoitti:
mikä niis paris valtios mättää?
Rehottava rikollisuus ja korruptio.
- haiskahtaa sano
Venäjalle.
Ei sovi kaalisoppa mun vartalolle.- kundi.kundine
saa siält muutaki ku kaalisoppaa turhii ennakkoluuloi
En lähtisi Intiaan, edes Goalle eli turistirysään. Tuli jotenkin antimainosta sen verran siihen suuntaan, kun yhdet tutut oli käyneet mm. Delhissä, ja vaikka itse tykkäsivät. Se kaaos, ihmismassat, ruuhkat, saasteet, kuumuus.. Ei nappaa. Jos siellä ajetaan ihmisen päälle autolla, se on aina heikomman ja pienemmän vika eli jalankulkijan. Henkilöautot väistää kuorma-autoja jne. Ei vessapaperia jne. Olisin siellä ihan hermoheikko lasten kanssa, siksi.
Lähi-itä myöskään ei nappaa tällä hetkellä. Ja perheen kanssa en ihan helposti lähtis Afrikassakaan moneenkaan maahan nykyään, vaikka tuttuja siellä asuukin siellä sun täällä. Kai sitä on nykyään aika mukavuudenhaluinen.- kundi.kundine
mite olis se marssin reissu? paluulippui ei tainnu ollakaa ainakaa iha heti luvas
Tunisiaan. Eksyin siellä kerran, ja paikka oli presidentin palatsin tienvarsi, minut ympäröi joukko raskaasti aseistuttuja miehiä rynnäköt käsissa ja ne huusi kielellä mitä en ymmärtänyt. Ymmärsin heittäyttyä maahan, se oli traumaattinen kokemus.
Tonne rättipäiden sotaisiin maihin.
- Kyöstix
Pataan tulee pallinaama :)
- hmph...
kyl se on toi Helsinki
- haiskahtaa sano
Eikun se kaalisoppa-Ryssälandia!!
Nähty ja haistettu!!!! - Kyöstix
Siperiaan, vaikka sanotaan, että Siperia opettaa.
- y.b offina
Ethän sä käy kuin joskus äidin kanssa Lahdessa joten ei pelkoa :)
- Oasis
Voisin jättää väliin esim Syyrian kaltaiset maat. Ainoastaan silloin menisin tuonkaltaisiin maihin, jos olisin menossa tekemään jotain hyväntekeväisyystyötä. Silloin voisin lähteä periaatteessa mihin vain.
No Örnskldsvikiin en enää mene ellei ole ihan pakko. Pahin turn off on joku hengenvaarallinen tauti, se saa pysymään poissa tehokkaasti.
Pietariin, Kanarialle, Bulgariaan ja Liberiaan. Siinä ne tärkeimmät :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215544- 531615
- 171080
- 68972
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,53967Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom145894- 48888
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle56872Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58838Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.107822