Auttakaa!

kesäkuntohaaveena

Olen nuori nainen, pituutta 163cm ja painoa kertynyt 72kg.. Eli siis todellakin liikaa ja olen tosi tyytymätön kroppaani. Kuntoilen hyvin paljon mutta syön epäterveellisesti. Joten jos voisitte kertoa miten terveellistää ruokavaliota jne? Ja mitä raaka-aineksia tulisi syödä? Vai oisko jollain jotain dieettiä? Tarvitsen apua ja kokemuksia!!

2

177

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloita vaikka näin

Dieetti on ruokavalio. Terveellinen ruokavalio on dieetti. Katso vaikka iltalehden painopäivyristä miten olet syönyt ja miten sun pitäsi muuttaa syömisiäsi.

Et kerro mitä syöt, joten ei jaksa alkaa miettimään miten sitä voisi terveellistää. Tiedät varmasti itsekin, ettei karkit, einekset, roskaruuat ja muut sokerilitkut kuulu laiduttajalle.

Syö 5 kertaa päivässä ja joka aterialla myös proteiinia. Älä syö huonoja hiilareita, mutta muista syödä hyviä öljyjä.

• kesäkuntohaaveena

Kiitos paljon vastauksestasi! Ja karkit, leivonnaiset, limpparit yms napistelut ja herkut ovat minun kompastuskiviäni. Muuten syön aika normaalia kotiruokaa, mutta jokapäiväinen napostelu on ajanut minut ylipainoon (ilman muuta) .. Haluaisin vain pikaisesti läskit pois! Ja en tiedä mitä tai minkälaisia ruokia jne tulisi syödä..?:/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      336
      1325
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1112
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      787
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      70
      643
    10. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      643
    Aihe