Olen nuori nainen, pituutta 163cm ja painoa kertynyt 72kg.. Eli siis todellakin liikaa ja olen tosi tyytymätön kroppaani. Kuntoilen hyvin paljon mutta syön epäterveellisesti. Joten jos voisitte kertoa miten terveellistää ruokavaliota jne? Ja mitä raaka-aineksia tulisi syödä? Vai oisko jollain jotain dieettiä? Tarvitsen apua ja kokemuksia!!
Auttakaa!
2
87
Vastaukset
- Aloita vaikka näin
Dieetti on ruokavalio. Terveellinen ruokavalio on dieetti. Katso vaikka iltalehden painopäivyristä miten olet syönyt ja miten sun pitäsi muuttaa syömisiäsi.
Et kerro mitä syöt, joten ei jaksa alkaa miettimään miten sitä voisi terveellistää. Tiedät varmasti itsekin, ettei karkit, einekset, roskaruuat ja muut sokerilitkut kuulu laiduttajalle.
Syö 5 kertaa päivässä ja joka aterialla myös proteiinia. Älä syö huonoja hiilareita, mutta muista syödä hyviä öljyjä.- kesäkuntohaaveena
Kiitos paljon vastauksestasi! Ja karkit, leivonnaiset, limpparit yms napistelut ja herkut ovat minun kompastuskiviäni. Muuten syön aika normaalia kotiruokaa, mutta jokapäiväinen napostelu on ajanut minut ylipainoon (ilman muuta) .. Haluaisin vain pikaisesti läskit pois! Ja en tiedä mitä tai minkälaisia ruokia jne tulisi syödä..?:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747244Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583133- 342360
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto241920- 201898
- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101559
- 521558