Anastacia : Sick and Tired
Kaikki on varmaan kuulleet kappaleen, sen verran tiheästi sitä soitetaan radiossa...
Mutta kysymys kuuluu; mitä se miesääni siinä sanoo?
Muuten sanoitukset kyllä löytyy netistä, mutta ei tuo miesäänen hokema lause.
Kiitos avusta!
Anastacia : Sick and Tired
3
348
Vastaukset
- eewie
en tiiä va kerro mistä löytyy sanotukset... en oo onnistunu löytää... tai oon ettiny väärästä paikasta...
- Pekka Karuna
Moi!
Esimerkiksi osoitteesta:
http://www.lyrics007.com/Anastacia Lyrics/Sick and Tired Lyrics.html
Mutta noissa sanoissa ei siis ole mukana sen miesäänen hokemaa sanomaa...
- ???
MTV:LLÄ haastateltiin anastaciaa ja se sano että laulu kertoo ystävyydestä joka kuihtu kasaan. samalla se oikas yleisen luulon että laulu kertoo sen rintasyövästä. minäkin aluksi luulin että hän on ollu sairas ja väsyny rintasyövän takia. mutta ku tarkemmin kuuntelee sanoja, joissa sanotaan että sydämesi on paikassa, missä et kuunnellut jne, niin on ymmärrettävissä että laulu kertoo menetetystä ystävyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691