... niin, mikä syy mikä seuraus kun kolmas tulee pariskunnan "onnen" väliin... ottakaa kantaa...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000299&posting=22000000004404030
kolmasosapuoliko syyllinen ?
2
945
Vastaukset
- joku
Täytyy sanoa, että jos kohdalleni osuisi naimisissa oleva henkilö, joka alkaisi valittaa minulle avioelämänsä ankeutta ja puolisonsa kamaluutta, en lähtisi seurustelemaan tällaisen ihmisen kanssa; asiassahan on aina se toisen osapuolen näkemys, jota harvemmin kuulee. Kehottaisin selvittämään ensin omat asiat ja palaamaan asiaan vapaana. Haen oikeasti sinkkua enkä varattua. Eri asia, jos valehdellaan, jolloin ei kanssani olisi silloinkaan tulevaisuutta. Tietyssä mielessä voidaan ajatella, että jos tieten tahtoen seurustelee varatun kanssa, on tullut väliin, onnen tai epäonnen väliin mutta väliin kuitenkin.
Kukaan ei vain ajaudu mihinkään suhteeseen ja hups! siinä kävi näin eikä voinut asialle mitään. Ihan tuuterista koko juttu! Ihminen on ajatteleva yksilö ja on jo päättänyt antaa itsensä rakastua kun "niin käy".
Jotkut myös kuvittelevat selvittävänsä parisuhteensa ongelmat jättämällä vanhan (selvittämättömänä) ja hakemalla uutta tilalle. Sen minkä taakseen jättää, sen...
Huonossa liitossa ei kenenkään kannata roikkua mutta kannattaa todellakin selvittää välit ensin kumppanin kanssa ja lähteä vasta sen jälkeen hakemaan uutta. Ja onko se varatun kanssa seurustelu niin kivaa, kun usein pitää hommaa salailla ja odotella, ottaako se eron vai ei. Ehkä joillekin jännää, mulle ei sopisi.- Samaa mieltä;-)
Veit sanat suustani! Hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."502202Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1972029- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki47868Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746