Olen nähnyt joillakin rokkareilla hihassa tikankuvan mitä se merkitsee vai merkitseekö mitään, vai onko se joku sarjakuva hahmo
Mitä merkkaa tikankuva
9
1684
Vastaukset
- Heeby Jeebies
Eikös se ollu jonkun öljy-yhtiön/bensa-aseman
logo 50-luvulta tai jotain...- Nitetime
Onko öljypurkkiaiheilla sama alkuperä...?
- Tikka
Se tikan kuva on Crane Cams:n nokkaakselin logo, koska sillä äijällä joka on kehitelly ne nokat on myös ollut punainen tukka ja sikari aina suussa. Ja ne nokka-akselit on auton osia, että silleen.
- Tikka
Siis se tikka on Mr Horsepower ja ne on Clay Smith Cams eikä Crane Cams.
- Kiinostunut
Tikka kirjoitti:
Siis se tikka on Mr Horsepower ja ne on Clay Smith Cams eikä Crane Cams.
Se on Mr Horsepower ja ne on Clay Smith Cams
Netti osoite on sinne
http://www.claysmithcams.com/
- Billy
Yleinen melko vapaa suomennos jolla kyseinen otus aika laajalti tunnetaan on "Vauhti-nakke". Kyseisellä nimellä olen vuosien aikana huomannut että moni paikka on niitä messuilla ym. myynyt. Jollain nettisivullakin juuri katselin tavaroita ja oli erikeen laitettu lokero Vauhtinakke-tuotteet.
- rockababe
Nakke eli mr. horsepower tai mr. speed, liittyy autoihi,meinaa niiku auton hevosvoimia;)
- erno
se merkkaa sitä että jos et tiedä oot vähän vajaa
- Woody
Mä sain sen Nakke-kerhosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."372086Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701858- 1151289
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711130- 91875
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli71835Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43826Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.75791Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931753- 54671