luottltiedottomalle auto omiin nimiin

kfkzldl

En tiedä kuuluuko tämä nyt varsinaisesti tänne,mutta kysyn kuitenkin. Olen menettänyt luottotiedot ja nyt pitäis saada kiireenvilkkaa auto omiin nimiin. Vakuutuksia en saa siihen muutakuin maksamalla vuoden maksut kerralla ja siihen ei ole varaa. Onnistuuko auton laittaminen omiin nimiin jos olen itse omistajana ja joku esim.kaveri on haltijana? Siis luottotiedollinen kaveri.
En saa autoa edes seisontaan jos yritän omalla nimelläni ilman että pitäisi maksaa ne vuoden vakuutukset... toivoisin asiallisia vastauksia kiitos.

9

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asp vieper

      Tarviatko yleens' koko autoa? Kaverisi voi olla haltija,ja sen nimiin vakuutukset,mutta vain jos kaverillasi on luottotiedot kunnossa,jos ei niin sama juttu ,maksat koko vuoden kerrallaan vakuutukset! Eli mieti tarkkaan onks todellista tarvetta autolle,kun esim hesassa harvoissa tapauksissa ihminen tarviaa autoa.Kesälomilla voi vuokrata auton,kaikki ei vaadi luottotietoja ja pelkät vakuutukset ,käyttöverot maksaa maltaita,ja vielä et metrikään ole ajanut autollasi,plus pensa kulut ,korjaukset,katsastusremontit,parkkisakot (hullua hesassa mennä keskustaan autolla) No,joku sanoo ,lapset vietävä harrastuksiin,päiväkotiin,juupa juu,mites ennen on nämä asiat sujunut? Halvan auton ostaisit,no siinä on halvan auton remontti yllätykset,korjaamo maksaa n100tunti osat! joten jäit' hattuun ja julkisilla pääsee!

      • vieper asp

        Lähes kaikki kirjoittamasi sisältää suuren määrän asiavirheitä. Paskapuhetta joka sana.


      • lhgvjkjä

        "Asp vieper"...mistä päättelit että aloittaja asuu Hesassa? Miten se ilmeni tuosta tekstistä???

        Mulla muuten sama juttu kuin aloittajalla...ostin tänään auton, mutta en tiedä miten saan sen vaskuutuksen. Koitin jo yhdestä paikasta ja tarjouduin maksamaan vuoden vakuutuksen kerralla...eivät kuulema silti voi myöntää mulle ihan pelkkää liikennevakuutusta...kaan ??? En ymmärrä miten sitä ei myönnetä vaikka se on pakollinen... No, täytyy keksii jotain.


    • kfkzldl

      Joo eli kaveri haltijaksi niin onnistuu siis?
      Kaikki ei asu "Hesassa" eikä muutenkaan edes kaupungissa, asun maalla ja töissä on kuljettava. Auto on ollut minulla aina ja luottotiedot menneet vasta ihan äskettäin. Vaihdoin autoa koska en tienny asian olevan näin hankalaa ja nyt tässä sitten v*ttuunnutaan.
      Joo olisi kannattanut varmaan ottaa asiasta ensin selvää jne jne en tarvitse saarnaa enkä ketään kertomaan että miksi tarvitsisin autoa, se nyt vain on täällä seudulla aika pakollinen koska ne julkiset ei liiku minun työvuorojeni ja menojeni mukaan täälläpäin.

    • rikolliseksi.com

      Joo, mutta ennenkuin rikokseen syyllistyt, lue tämä juttu !
      http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c=AMArticle_C&childpagename=KAL_newssite/AMLayout&cid=1194769739588&p=1194596113763&packedargs=packedargs=AMArticleCommentThreadDetails:sortOrder=asc&pagename=KALWrapper

    • Ei kannata moinen

      Liikennevakuutuksen ottaminen toiseen nimiin johtaa monenlaisiin hankaluuksiin. Vahinkotilanteessa vakuutusyhtiö tai liikennevakuutuskeskus eivät lain mukaan korvaa ajoneuvon kuljettajalle, omistajalle tai haltijalle sattuneita vahinkoja. Vapaaehtoisesta autovakuutuksesta ei makseta lainkaan korvauksia.

      Kun vakuutusbulvaanin käyttö paljastuu, ajoneuvo laitetaan käyttökieltoon. Jos käyttökiellossa oleva auto tavataan liikenteessä, poliisi poistaa siitä rekisterikilvet. Haamuostaja voi saada poliisin tietoihin merkinnän rekisterimerkintärikkomuksesta tai syytteen rikoksesta.

      Auton vakuutus raukeaa takautuvasti siltä ajalta, kun auto on ollut bulvaanin kautta vakuutettu. Liikennevakuutuskeskus perii vilpillisesti vakuutetusta ajasta korotetun liikennevakuutusmaksun. Vakuutusyhtiön ei tarvitse palauttaa väärien tietojen perusteella maksettuja vakuutusmaksuja.

    • käräjillä katsotaan

      Yksi ratkaisu on haastaa vakuutusyhtiö käräjille ja vaatia yhdenvertaista kohtelua maksuehtojen suhteen ,eihän kaupungin vuokra-asunnotkaan voi vaatia koko vuoden vuokraa etkäteen niin miten sitten vakuutusthtiölle moinen oikeus suodaan. Eli haastehakemusta peliin vaan.tai rikosilmoitus kiskonnasta voisi tulla myös kyseeseen.

      • yhdenvertaista

        Niinhän se menee, että kun jotakin ostetaan, niin se maksetaan ja sitten vasta ostos saadaan. Näin vakuutuksessakin, kun vuoden vakuutus ostetaan se myös vuodelta maksetaan.
        Lähtökohta on kaikille sama, mutta hyville luotettaville asiakkaille voidaan antaa mahdollisuus maksaa vakuutus myös erissä.
        Kaikille tätä erikoisetua ei tarvitse myöntää, eikä myönnetäkään jostakin syystä.
        Mieti sitä!


    • Anonyymi

      Auton voit Laitaa omiin Nimiin iman Iman tieliikenteen vakuutusta.On Kaksi täysin Eri Asiaa Tuo auton omistaminen Ja Vakuutus Siihen.Eli voit Ostaa Auton Ja laittaa sen niimisi.menee vanhan omistajan vakuutuksella 14vrk jolloin Sinun on joko Huomattava Siihen oma Vakuutus Tai Laittaa Auto ns seisontaan pois tieliikenne käytöstä.Siis on täysin oma asiasi.Ottako tuon vakuutuksen vai et .Muuta ei Luottotiedot Sinua Autoa Omistamasta estä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1193
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      839
    5. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      839
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      824
    7. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      760
    8. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe