moi! mä olen tällainen -88 vuonna syntynyt flikka ja mä en tiedä minkälainen on hyvä hajuvesi!
pitäiskö olla sellanen raikkaan hajunen, joku sporttinen vai mikä??
ja huom. mä puhun hajuvedestä(!) en mistään dödöstä.. elikkäs, voisitteko suositella mulle jotitain hajuvesiä, ku mä olne oikeasti niin nolo, että en tiedä mikä olis hyvä teini-tytöttöselle..
hyviä hajuvesiä...??
2
402
Vastaukset
- Sissi
Käväise lähimmässä kaupassasi ja kokeile tuoksuja. Kokeilemallahan se vain selviää. :-)
Itse pidin jo nuorena vahvoista itämaisista tuoksuista ja olen käyttänyt makeita itämaisia tuoksuja jo kymmenisen vuotta. Toiset kaverini taas eivät vaihtaisi sporttisia unisex-tuotteita mihinkään.. Toiset taas rakastavat herkkiä kukkaistuoksuja.. Yksilöllistä ja tuoksu vaihtelee ihmisestä toiseen, koska kukaan ei ole samanlainen. Sama tuoksu toisessa ihmisessä voisi haista pahalta kun toisessa se tuoksuu täydelliseltä. Tuoksu kannattaa myös ehkä miettiä oman tyylin mukaan, yleensä ne sopivat yhteen.
Onnellista oman tuoksun löytöretkeä! :-) - enska
Koska olet nuori tyttö, lähtisin makeista kukkaistuoksuista eli escadalta ibiza hippie, island kiss tai jos hieman vahvempaan tyttömäiseen tuoksuun uskaltaudut niin lancomen miracle on loistava valinta! Kävele sokkarille ja rohkeasti kosmetiikkaosaston vastaavan kimppuun. Kysy vaikka mikä olisi hyvä tuoksu "lahjaksi nuorelle tytölle, mitä nuoret naiset käyttää eniten", jos et itse uskaltaudu tunnustautua tuoksusi etsijäksi =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875