KATSOKAA, KATSOKAA !!!

analyysiä

17

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosriittäätämälaj

No joo eiköhän tuo sinulta jo riitä tällä erää!

• analyysi

Katsotaan riittäkö!

• silminnäkijä

Riittää se, älä jatka häiriköintiäsi enempää !

• analyysiä

Miten niin häiriköintiä? Suomi24 on vapaa foorumi ja jos jokin asia on hyvä, niin silloin se on hyvä nostaa ylös otsikkoon!

• evangelina*
      • analyysiä

Onko tuo siis sinun aloitus?

• evangelina-tytsy*
        analyysiä kirjoitti:

Onko tuo siis sinun aloitus?

Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

• ´analyysiä
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

• ´analyysi

Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

• evangelina-tytsy*
        ´analyysiä kirjoitti:

No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

• evangelina*
        ´analyysi kirjoitti:

Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

• evangelium-analys´
        evangelina* kirjoitti:

Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

No joo! Mutta kyllä mäkin ehdin!

• evangelium-analys´
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

• massaposti-analyysi*
        evangelium-analys´ kirjoitti:

Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

Miksi sinä muuten teit tuollaisen aloituksen, on tuo nyt kuitenkin taas ( : massapostitus, minua ärsyyttääksesikö vai?

• kameeta

Kameleontti tekee aina vaikutuksen, koska se on just kameleintin elämää rikastuttava toimitus.

• analyysiä´

Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

• kameen leo
        analyysiä´ kirjoitti:

Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

Kirjoitan aina omalla nikilläni, enole vieläkoskaan naapurinnikillä skriivannut !

eikä kameleontti sitä tarkoita pöllö, vaan ihan muuta mutta sen selittäminen taitaa olla liian työlästä, kun se pitäis nähdä jo vuorten takaakin mistä on kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1803
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      360
      1223
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1221
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1068
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      858
    6. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      844
    7. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      841
    8. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      148
      753
    9. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      726
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      700
    Aihe