KATSOKAA, KATSOKAA !!!

analyysiä

17

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitosriittäätämälaj

No joo eiköhän tuo sinulta jo riitä tällä erää!

• analyysi

Katsotaan riittäkö!

• silminnäkijä

Riittää se, älä jatka häiriköintiäsi enempää !

• analyysiä

Miten niin häiriköintiä? Suomi24 on vapaa foorumi ja jos jokin asia on hyvä, niin silloin se on hyvä nostaa ylös otsikkoon!

• evangelina*
      • analyysiä

Onko tuo siis sinun aloitus?

• evangelina-tytsy*
        analyysiä kirjoitti:

Onko tuo siis sinun aloitus?

Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

• ´analyysiä
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

Juuh. On. Eikös minua kirjoituksesta tunnista?

No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

• ´analyysi

Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

• evangelina-tytsy*
        ´analyysiä kirjoitti:

No ei oikein, kirjoitin sinne kyllä aika paljon ja just selvitin miten autojen värit löytyy symbolisena kuvauksena hevosilla ratsastavien haarniskojen väristä ...

Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

• evangelina*
        ´analyysi kirjoitti:

Olet sinä varsinainen ahkeraliisa!

Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

• evangelium-analys´
        evangelina* kirjoitti:

Joo. Olen kyllä aika ehtiväinen.

No joo! Mutta kyllä mäkin ehdin!

• evangelium-analys´
        evangelina-tytsy* kirjoitti:

Ne värit ovat muuten paljolti arabimaiden lippujen värejä. Punaista, vihreää...

Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

• massaposti-analyysi*
        evangelium-analys´ kirjoitti:

Haarniskojen värit sininen-punainen-keltainen, moni muukin perustavanlaatuinen asia on kuvattu matemaattisen tarkasti : neljä enkeliä neljän maan kulmalla, olen selvittänyt todella pitkälle myös sinettien avaamista kolmiulotteisen mallin avulla ja jäljet johtavat kaikkein Pyhimpään jonka muoto on tietty kuutio viisi-viisi-viisi metriä autiomaassa, ja mitat kasvoivat Jerusalemissa 20-20-20 metriin, ja oletko huomannut miten Johanneksen näyssä ne kasvavat sellaisiin mittoihin että KUN(jos(lihani)) uusi Jerusalem laskeutuu alas maan päälle niin alas laskeutuva kuutionmuotoinen Jumalan`Valtakunnan yksi sivu alkaa Suezilta ja päättyy Bab el Mandebin salmen paikkeille ja mikä hassuinta, Arabian niemimaa on aika tarkasti suorassa kulmassa, joten kun Jahven aika on se siihen lässäyttää niin sitten hyvä.

Miksi sinä muuten teit tuollaisen aloituksen, on tuo nyt kuitenkin taas ( : massapostitus, minua ärsyyttääksesikö vai?

• kameeta

Kameleontti tekee aina vaikutuksen, koska se on just kameleintin elämää rikastuttava toimitus.

• analyysiä´

Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

• kameen leo
        analyysiä´ kirjoitti:

Oletpas sinä nyt epärehellinen, mikset sinä itse sitten kirjoita omalla nikilläs, häh!

Kirjoitan aina omalla nikilläni, enole vieläkoskaan naapurinnikillä skriivannut !

eikä kameleontti sitä tarkoita pöllö, vaan ihan muuta mutta sen selittäminen taitaa olla liian työlästä, kun se pitäis nähdä jo vuorten takaakin mistä on kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe