Olen nyt käynyt kesällä kurssin, enää uupuu pelitaitokokeen suorittaminen... jännittää sen kokeen tekeminen.... onkohan kovinkin yleistä että sen reputtaa....? 9 reikäisestä kentästä pitäisi saada muistaakseni 4 reikää tuloksella PAR4 3.... kertaakaan en ole siihen tulokseen yltänyt kun olen radan kiertänyt (2 kertaa)...
pelitaitokoe
5
1183
Vastaukset
- Kaukoaatos
Pelko pois, helppo se on sulle.
Sinähän saat siis jokaiselle reiälle 3 lyöntiä tasoitusta, ja jos 1. reiällä käytät tasoituslyönneistäsi esim. 2, niin seuraavalla reiällä on 4 lyöntiä tasoitusta.
Meidän kurssilta 12:sta pelaajasta kaksi ei onnistunut ensimmäisellä kerralla, mutta jo toisella.- hcp9,5
en mun peliuran (joka on kestäny 9 vuotta) ole kuullu et tota koetta ei oltais hyväksytty. Se menee aina läpi jos nyt palloa saa eteenpäin. Kyllä sen näkee et jos osaa lyödä ja sitte sen et jos jännittää. Hyvin se menee! Rennosti vaan!
- Kaukoaatos
Kertoisit nyt miten koe meni.
Jännitimmekö puolestasi turhaan?- tee
Tänään olin kokeessa ja meni päin honkia.... ei yhtään reikää niinkuin pelitaitokokeen suorittamiseen vaaditaan.... muutaman kerran oli lähellä mutta tein tosi typeriä mokia.... että näin minulla... uudestaan menen yrittämään parin viikon kuluttua, ainoa haittapuoli tässä vain on se, että en töideni takia pääse edes harjoittelemaan. Ei taida golffaria tulla minusta...
- raksutiikeri
tee kirjoitti:
Tänään olin kokeessa ja meni päin honkia.... ei yhtään reikää niinkuin pelitaitokokeen suorittamiseen vaaditaan.... muutaman kerran oli lähellä mutta tein tosi typeriä mokia.... että näin minulla... uudestaan menen yrittämään parin viikon kuluttua, ainoa haittapuoli tässä vain on se, että en töideni takia pääse edes harjoittelemaan. Ei taida golffaria tulla minusta...
Kyl se useimmilla vaatii harjoittelua. Ei siitä tosta noin vaan aina läpi mennä...
Vähä niinku ajokortin suorittaminen. Kyl siihen pitää edes hiukan panostaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1232810SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän401808Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava711776Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2851674Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --161610Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue291302Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.291209Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?971108Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411092RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041042