Kukaan lähdössä Lontooseen au pairiksi?

Au pairi

Heippa!

Olen lähdössä au pairiksi britteihin, lontooseen päin. Olisiko joku muukin lähdössä? Ajattelin, että olisi tosi kiva jutskailla jo ennen lähtöä jonkun sinne päin lähtevän kanssa. :) Ei ehkä jännittäis niin paljoo ku ois joku joka ois lähössä samoihin aikoihin. :p Itse olen lähdössä kesän puoli välissä.

29

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nina9

      Lähen Lontooseen au pairiks elokuun lopulla. :) Kuinka kauan oot siellä ja missä päin asustelet? Olis tosi kiva nähä!

      • mia1231

        mitä kautta löysit perheen? millaisia hommia joudut tekemään? etsin myös perhettä lontoon alueelta, aloittaisin syksyllä.


      • Au pairi
        mia1231 kirjoitti:

        mitä kautta löysit perheen? millaisia hommia joudut tekemään? etsin myös perhettä lontoon alueelta, aloittaisin syksyllä.

        Moi mia1231

        Löysin perheen au pair worldin kautta. Perhe on puoliksi suomalainen ja hommiini kuuluu perus siivous ja lasten vieminen ja hakeminen koulusta. Hommiin kuuluu myös jotain perus ruoan laittoa lapsille. Itselläni ei ole ajokorttia vaan vien lapsia kävellen. Aloitin etsimisen tammikuussa ja sopivan perheen löytämiseen meni n. 2 kuukautta. Toivottavasti sopiva perhe löytyy! :) Luulisi, että ainakin tuolta au pair worldistä löytyisi kun on vaan itse aktiivinen. :)


    • Au pairi

      Vuos ois tarkotus olla. :) Ois kyllä! Saisinko vaikka sposti osotteen niin voitas jutella lisää?

    • Au pairi

      Laitoin spostia!:)

    • auppari92

      Hei!

      Itse olen ollut täällä lontoossa au pairina huhtikuun alusta lähtien. :) Muakin jännitti ihan hirveesti kun olin lähdössä mutta hyvin se menee! Sulla tulee varmasti mahtava vuosi!

    • Au pairi

      Moikka!

      Joo mua jännittää jo valmiiksi. :P Niin toivon kanssa. Kauan ite aiot olla lontoossa? :)

    • Au pairi

      vielä jatkan tohon ylempään kommenttiini, että ootko auppari92 viihtyny lontoossa hyvin? :)

    • irppuli1

      Minä oon kans lähdössä au pairiksi Lontooseen kuukauden päästä :)
      iiramaunula@gmail. com :)

    • Au pairi

      Moi, laitoin spostia:)

    • londonauppari

      Hei kaikki Lontoon aupparit! Itsekin siellä 2010-2012 viihtyneenä, kannattaa käydä suomikirkon au pair tapaamisissa, sieltä löytää paljonpaljon kavereita eikä se ole todellakaan mitään uskonnollista, jos joku sitä pelkää :)

    • 208

      Jos vähän railakkaampaa Suomi seuraa kaipailee niin kannattaa käydä myös Lontoon suomalaisten pubi-illoissa. Joka kuun eka perjantai Nordic baarissa. FB ryhmä "Finnish People Living in London". Ryhmässä voi myös kysellä käytännön asioita ja ilmoittaa milloin mistäkin työpaikasta, asunnosta tms.

    • krista93

      Moikka !

      Mäkin oon lähössä Lontooseen auppariks elokuun puolessa välissä ja olis kiva tutustuu jo etukäteen kans muihin sielä oleviin auppareihin. :)

    • Au pairi
    • A M

      Etsitkö isäntäperhettä Lontoosta? Lähde mukaan au paireista kertovaan tv-sarjaan!

      Tuotantoyhtiö Aito Media etsii au pairiksi aikovia, täysi-ikäisiä suomalaisnuoria mukaan dokumentaariseen tv-sarjaan. Ohjelmassa seurataan Lontoossa työskentelevien au pairien elämää syksyllä 2013.

      Au pairina työskentely suurkaupungissa on unohtumaton kokemus. Jos olet valmis seikkailuun ja haluaisit jakaa sen kanssamme, ota yhteyttä. Järjestämme sinulle isäntäperheen ja tuemme sinua matkan varrella.

      Lähetä meille kuvallinen, vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrot mm.
      - Nimesi, ikäsi ja yhteystietosi
      - Kuka olet ja miten kuvailisit itseäsi?
      - Miksi haluat au pairiksi Lontooseen?
      - Mitä odotat au pair -kokemukseltasi?
      - Oletko aiemmin asunut tai työskennellyt ulkomailla?
      - Millainen olisi unelmiesi isäntäperhe? Entä millaista isäntäperhettä et itsellesi toivoisi?

      Lisätiedot ja hakemukset osoitteeseen [email protected]
      Koekuvaukset järjestetään kesäkuussa, joten toimi pian!

      Yle esittää ohjelman keväällä 2014.

    • Nasuliini

      Mä etsin kans perhettä Lontoosta.

    • AupairinUK

      Hei kaikki! Oon menossa Lontoon lähettyville aupairiksi syksyllä ja rekisteröidyin tälläselle sivustolle ku http://www.aupairinuk.com/ josta voi löytää aupair-kavereita! Kannattaa rekisteröityä, siellä voidaan jutella kaikkea aupairiin liittyvää.

    • eee000

      määkin oon menossa Lontooseen aupairiksi seuraavassa kuussa, ja haluaisin kans jutskailla muiden suomalaisten kanssa, laittakaa spostia [email protected] jos haluaisitte vaikka nähdä ja viettää aikaa siellä Englannissa sitten:)

    • Aupairiksii

      Taas yks suomalainen menossa Lontoon lähelle (Brighton) au pairiksi! Ois tosiaa kiva nähä siellä suomalaisia vapaa ajalla ja muutenkin jakaa kokemuksia :) mulle voi pistää s-postia [email protected]

    • aupaireva

      Moikka!
      Oon lähössä Elokuun 11. Lontooseen Au pairiksi vuodeksi, ois kiva tutustua muihin jotka on myös lähössä! Itse oon 19v tyttö ja ihan super innoissani lähdöstä. Jos haluisit jutella lisää ni laita mulle sähköpostia [email protected] :)
      En jaksanu kaikkia viestejä lukea mut joko tiedät minnepäin Lontoota oot menossa?

    • Au pair

      Moi!
      Itsekin olen lähdössä aupairiksi Lontooseen elokuun puolissa välin. Olis tosi kiva tutustua muiihn au paireihin siellä. Oon 20-vuotias tyttö. Oon siellä huhtikuun alkuun. [email protected] on mun s-posti osoite.

    • milla-aupair

      Moi!!!

      Oon lähdössä Lontooseen elokuun lopussa ja aion viettää siellä vuoden. Ois super huippua olla yhteyksissä muiden Lontooauppareitten kanssa ja nähdä. :) Miun sähköpostiosoite on [email protected]

    • stirgetr

      Heissan!

      Minäki oon lähössä 8.8. Lontooseen, Suttoniin au pairiksi. Ja oon sielä ens kevääseen saakka.
      Ois kyllä mukava nähä siellä muitaki suomalaisia aupaireja :) Oon 19v.
      S-posti on [email protected]

    • Au pair

      Moi!

      Oon lähössä au pairiks Etelä-Lontooseen vuodeksi, Croydoniin elokuun lopussa. Oon 19 vuotias. Mun s-posti on [email protected]
      Olis kiva tututustua muihin suomalaisiin au paireihin : )

    • Saija

      Moikka!:)
      Oon 19-vuotias tyttö joka alottaa aupair vuotensa tammikuussa 2014 Lontoon, Beckenhamissa ja kaipaisin paljon uusia tuttavuuksia jotka ovat jo aloittaneet aupair vuoden tai jotka aloittavat myöhemmin:) l
      Ota yhteyttä [email protected]

    • kiinnostunut

      Moi! Haluaisin au pairiksi Lontooseen 2014 Syksyllä. Mistä kannattaa alkaa etsimään perhettä ja haittaako vaikka ei ole täysi-ikäinen? :)

      • Aupairlontoo

        Au pair- worldistä aloittaisin perheiden etsinnän. Erilaisten järjestöjen kautta voi myös hakea. Mahdotonta ei ole alaikäisenä lähteä au pairiksi mutta se voi olla tietysti vähän hankalampaa, koska moni perhe vaatii täysi-ikäisyyttä. Tosin itse kyllä tunnen yhden au pairin joka lähti au pairiksi 17 vuotiaana. Tsemppiä etsintöihin!


    • pitänee katsoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      686
      5175
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3544
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3307
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2553
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2389
    6. 261
      1980
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1487
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      100
      1398
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1150
    Aihe