En ole mikään haka alalla, mutta yllätyksekseni mukava laji...itseasiassa tosi kivaa : )...kaipaisinkin siis pelikaveriksi vakiseuraa, joka kestäisi hitauteni, pallojen 'väärille urille' ajautumiset yms. Tähän asti olen kyllä pelannut ihan peliajan mukaan, vaikka joku on ollut joskus omaa mieltään. Mahtaiskohan löytyä toista ns. yksinäistä pelaajaa tai edes kärsivällistä sellaista? t. melkein 5-kyt nainen
Golf-kaveri hakusessa
18
2990
Vastaukset
- fdfddf
Jos pelailet esim Hämeenlinnan lähellä niin kyllä ainakin minä voin joskus pelikaveriksi lähteä. Kiinnostaa myöskin vierailut vieraskentillä, mutta koska Hämeenlinnasta n. 50 km säteeltä löytyy monta kenttää, niin paljon pidemmälle ei oikein kiinnostusta ole, ainakaan kovin usein.
- golferrrrr
meeppä pelailemaan rohkeesti ryhmiin ni kyllä aina löytyy kaltaista peliseuraa :)
- peliseuraa uudeltama
Mistä päin etsit peliseuraa? Itse olen vasta tänä keväänä green cardin suorittanut, mutta pelaamaan en ole vielä päässyt peliseuran puuttumisen vuoksi.
- pelaamaan
golf-kaveri hakusessa Oulun alueella
- greencard suoritettu
täällä ois aloittelija kans ja vakituista pelikaveria etsin, Oulun seudulta.
- aktiivipelaaja
golg-kaveri hakusessa naiselle Tampereen seudulla
- Golf-tyttö
Hei! Minäkin kaipailisin pelikavereita Oulunseudulla, olen aloittanut golfin vasta tänä kesänä, joten kärsivällisyyttä pelikaverilta kaivataan! Olen 37-vuotias naisihminen.
Pelikaveria etsivät naiset, laittakaapa viestiä: [email protected] - Rinkku1
Hei! Minä kaipaisin pelikaveria Espooseen. Olen 5-kymppinen nainen.
- Kevätkutsuu
Hei
Pelaan 32 tasoituksella, Voisin lähteä pelikaveriksi lähikentille. Asun Espoossa.
Nainen yli 60v
- hku128
Moi. Olen myös pelikaveria vailla Nurmijärven seudulla, mutta ensi viikon lauantaina (27.7) lähden aamulla ajamaan kohti Vuokattia, jossa olis tarkotus golffata seuraavat viisi päivää ja myös siellä ois kiva olla pelikaveri. Minulla on siellä viikkoloma-osake, jossa kaksi erillistä makuuhuonetta. Olen viisvitonen mies.
- Kevätkutsuu
Lähtisin Golf-kaveriksi.
Tasoitus 32 ja ikää yli 60v/ nainen/Espoo - Jiitee69
Hei
Mistä päin Suomea pelikaveria etsit? - GolfBot
Hei, peliseuraa voi löytyä myös sinkkujen omasta golf-yhteisöstä www.golfbot.fi
- tanttu28
Peliseuraa alkuviikon ajalle salon suunnalla? Itse oon 28.v mies ja oon aloittanu golf:n peluun keväällä!
- Anonyymi
Lähtisin Golf-kaveriksi.
Tasoitus 54 ja ikää 50/ nainen/ Mikkeli - Anonyymi
Golfseura hakusessa Jyväskylä !
- Anonyymi
Niko jämbäkc
- Anonyymi
Håkan Hindeslby GC.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346