työni puolesta kiertelen keski ja itä-suomea ristiin rastiin. ei yö elämää enkä sitä reissuilla oikeastaan kaipaankaan. Kaipaan naista joka on samalla "aaltopituudella" kanssani ja jonka kanssa on mukava olla ja tehdä kaikkea kivaa. itse olen 38v. 91kg/181cm miehekäs´karvainen" mies, Diplomaattinen sekä huumorintajuinen. Kotona kaksi naista, toinen 5 -vuotias prinsessa ja toinen jolle seksi on pakkopullaa ja kaikkea on yritetty viimeiset 10 v.. Mitä teen? (38v vaimo) haluan pitää prinsessani mutta samalla minun on tavattava se "lähes oikea" josta siitä syntyisikin se "se oikea rakkauden ystävä". Mihin minun pitää kirjoitella, varmasti naisia on samassa tilanteessa kuin minä. PUOLISOA EI KIINNOSTA MIKÄÄN, EIKÄ OLE MITÄÄN PUHUTTAVAAKAAN. nim.etsivä. lähetä email tai viesti. kaikki käy...we only live for once! Haluan rakastella jossa tiedän että nainen nauittii ja saa mitä haluaa. yhdessäolo mahtavaa kun kummallakin sydän tykyttää toisen puolesta.
löytyykö rakasta rakastajaa jolle jakaa elämänsä
etsivä diplomaatti
1
678
Vastaukset
- Jope
...ensin liittosi ongelmien ratkaisemiseen. Ei ne sillä parane, että etsit "rakastavan rakastajan". Pistä liitto kuntoon tai eroa ja etsi sitten uusi nainen.
"Kaikkea ei voi saada. Tunne itsesi, niin tiedät, mitkä asiat sinulle ovat toisia tärkempiä."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761210EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje51139- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19800- 44693
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83682Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646