makaa kotona lihapullalta haiseva "raimo"?
Kenellä palstan naisista.....
38
204
Vastaukset
Meidän kotona sohvalla ainakin makaan eniten minä.
modelli kirjoitti:
Oletko kadottanut vetovoimasi vetovoimainen.
Hä?Tarkoittaa mitä? Mies istuu sohvalla, minä makaan, jos on tilaa.
- kuulut
modelli kirjoitti:
Oletko kadottanut vetovoimasi vetovoimainen.
Yb tykkää hissukoista miehistä, jotka alistuvat heikollekin naiselle.
- yb off..
kuulut kirjoitti:
Yb tykkää hissukoista miehistä, jotka alistuvat heikollekin naiselle.
Väärin män taaskin. Just yks kaveri valitti, että olen nykyään ihan tossun alla suhteessani, tai ollut kuulemma aina. Että miksen ole suhteessa yhtä topakka kuin esim. työelämässä. En jaksa.
Mies ei ole löhöavää sorttia, ei ole koskaan ollut, se istuu, ei löhöä, ja sohvan mallikin on sellainen, ettei siihen mies mahdu löhöämään. Mä mahdun jotenkin, jos koko muu perhe ei ole sohvalla.
Lisää infoa perhe-elämästäni taas next time.. Nyt ulos! - y.b off..
yb off.. kirjoitti:
Väärin män taaskin. Just yks kaveri valitti, että olen nykyään ihan tossun alla suhteessani, tai ollut kuulemma aina. Että miksen ole suhteessa yhtä topakka kuin esim. työelämässä. En jaksa.
Mies ei ole löhöavää sorttia, ei ole koskaan ollut, se istuu, ei löhöä, ja sohvan mallikin on sellainen, ettei siihen mies mahdu löhöämään. Mä mahdun jotenkin, jos koko muu perhe ei ole sohvalla.
Lisää infoa perhe-elämästäni taas next time.. Nyt ulos!Otankin taas Pansiosta miesystävän, joka kohtelee mua paremmin kuin kotona kohdellaan :)
y.b off.. kirjoitti:
Otankin taas Pansiosta miesystävän, joka kohtelee mua paremmin kuin kotona kohdellaan :)
Mua kohdellaan oikein mukavasti kotona. Pansion pojille silti terkkuja, oon tavannutkin Pansion poitsuja viimeks varmaan 14-15v. :)
- varsinainen Rampe
"Himiksellä"
- ihmeellistä
himatuikku kirjoitti:
Ei se syö lihapullia eikä makaa sohvalla. Nytkin plaraa harrastuksiaan.
Mies joka ei syö lihapullia??
ihmeellistä kirjoitti:
Mies joka ei syö lihapullia??
Ei munkaan mies välitä. Lapset kyl tykkää.
- mitä hä
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Ei munkaan mies välitä. Lapset kyl tykkää.
.
Käyttääks kakrut sun miestä kiipeilypuuna
Har!
. mitä hä kirjoitti:
.
Käyttääks kakrut sun miestä kiipeilypuuna
Har!
.Aika usein juu, mistäs arvasit :P Mäkin joskus, mutta romahtaahan isokin mies sellaisesta.. Sekä fyysisesti että psyykkisestikin, ehkä..?
Kohta alkaa uutiset ja silloin mua ei saa häiritä, koska aion katsoa UUTISET!
- new kid on the block
Sais täälkin katsoo, mutkun Kidsing raikaa.. :(
vaikka lapset on kivoja, niin on se kyllä hirveä katsoa muiden epävireisesti rääkyviä tenavoita... otan osaa!
- aika erikoista
Sais täälkin katsoo, mutkun Kidsing raikaa.. :(
Onko taloudessanne vain yksi televisio?
aika erikoista kirjoitti:
Onko taloudessanne vain yksi televisio?
Miten niin erikoista? Onks se coolia nykyään, että joka huoneessa on oma televisio? Kaks toimivaa on täl hetkellä, muttei jaksa aina yläkertaan itseään heivata jonkun uutisten takia, kun pitää esim palstailla :)
- almameed..
Ei meillä tämmöisinä päivinä syödä lihapullia:) Saati haista, kun on saunapäivä. Oli tosin eilenkin..
- yb uloskirj.
^^Jättisuuri Onnittelukukka täältä vielä^^^ :)
Täällä myös saunaan ;) - almameed..
yb uloskirj. kirjoitti:
^^Jättisuuri Onnittelukukka täältä vielä^^^ :)
Täällä myös saunaan ;)Jee. Pitää häipyä, ettei addiktoidu.
noku meillon vaan täl hetkellä kebabilta haiseva seppo
(eikä se kyllä edes makaa sohvalla, se vaihtaa kiinanruusulle multia)
..ja sängyn alla edelleenkin se kaikelta pahalta haiseva jorgos,
mur- jorgos:.!1#%?+
.
Onko se joku maailmanlopun elukka
Har!
.
- kunnon karpaasi
Lihapullia dippailen. Nam!
oot tainnut kuunnella radiota :) vaan mun kotona sais kyllä maata sellainen ihan vapaasti kunhan ois lihapullia jääny mullekki.
- simmut niinku Ramil
Rami on alakerrassa
- lihapulla himis
Lihapullat muusilla tai nakit muusilla. Parempaa ei ole!
- himis..
Olet nössö-Kyöstix.
- Chealve
Aitoa modellia tääki juttu. Varastettu idea.
Terävä havainto, juttu pyörii NRJ:n kanavalla....kaiketi. Aina kun olet kiinnostunut siitä että mistä saan inspiraationi, niin tule vaan rohkeasti kysymään mitäs tai ketäs nyt plakioit.
- Che commandante
modelli kirjoitti:
Terävä havainto, juttu pyörii NRJ:n kanavalla....kaiketi. Aina kun olet kiinnostunut siitä että mistä saan inspiraationi, niin tule vaan rohkeasti kysymään mitäs tai ketäs nyt plakioit.
Feikkaaja yrittää varsin huonosti imitoida, eikä edes tiedä, että che
tarkoittaa rosariolaista - Oasis
Che commandante kirjoitti:
Feikkaaja yrittää varsin huonosti imitoida, eikä edes tiedä, että che
tarkoittaa rosariolaistaOriginal Alve on Che Kumiankka.
- Che muy gente
Oasis kirjoitti:
Original Alve on Che Kumiankka.
Höpsistä, feikki Oasis--Rosario on satamakaupunki Rio de Platan varrella ja
alve on kuivunut joenuoma espanjaksi ja suomeksi sama sana, jota nimenäkin käytetään mm. henklö joksi minua luulet RIP 1991
- Toivottavasti
Mulla on sellainen puhtaalta ulkoilmalta tuoksuva vähän päivittynyt Rambo-kopio, kun tulen illalla kotiin!
Ei minulla, mut pidän lihapullista!!! Laitan niinhin sipulia, valkosipulia, sinappia ja pippuria kermakastikkeen NAM!
Raimo tulisi vain syödyksi. Parempi näin hälle :)- Poor raimo:.
.
Raimo jäi siis taas ilman pullia :(
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi812070En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k211905- 321517
- 351499
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2121438Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361329- 271128
- 901076
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä20916Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23857