En kohta tiedä enää mitä tehdä. Olen parisuhteessa jo pitään elänyt 40-vuotias nainen. Unelmoin ja kuvittelen olevani nuorten miesten kanssa. Päivisin flirttailen töissä olevien nuorten miesten kanssa, samoin jos menen illalla tyttöporukalla ulos, ja öisin näen heistä unta. Tuntuu siltä että kohta jo räjähdän!
Tai että petän miestäni. En haluaisi, mutta jotainhan tässä nyt suhteestani puuttuu. Ja tarkennukseksi sanon ennen kun joku muu ehtii että en todellakaan halua olla mikään äitihahmo näille kundeille! Tunnen itsenikin nuoremmaksi kuin mitä olen.
Nuoret miehet ajatuksissa
11
2075
Vastaukset
- m25
Anna palaa vaan, vanhemmiten se kuitenkin kaduttaa jos et koita pientä seikkailua nuoren miehen kanssa.
Mitään ongelmia tuskin meistä nuorista miehistä tulee, ei varmaan kovinkaan moni ole vakavalla mielellä. - mekkoon vaan!
Eihän ne paikat siitä kulu, vaan vetreytyyvät kun saat uusia "tuulia" helman alle.
Sen verran pitää aina käydä vieraissa, että omakin tuntuu vieraalta! Hyvää se vaan tekee.- liana
kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....
- Arska
liana kirjoitti:
kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....
Jos kysymys on pelkästään seksistä näiden nuorten miesten kanssa,mitä jos kysyisit mieheltäsi kautta rantain mitä mieltä hän olisi tällaisesta kuviosta? Saatat yllättyä positiivisesti miehesi reaktiosta.
- liana
Arska kirjoitti:
Jos kysymys on pelkästään seksistä näiden nuorten miesten kanssa,mitä jos kysyisit mieheltäsi kautta rantain mitä mieltä hän olisi tällaisesta kuviosta? Saatat yllättyä positiivisesti miehesi reaktiosta.
Ehdottoman tuomittavaa! Vastaa hän, joten...
- Omatunto
liana kirjoitti:
kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....
Ne ovat venyvä käsite niinkuin tuo "kutiava" paikkasikin. Omatunto kannustaa, kunhan vaan annat itsellesi luvan olla nainen nyt eikä vain mielikuvissa! Kännissä ei tosin kannata noihin puuhiin ryhtyä. Sellaisesta se huono omatunto tulee.
Eihän mielitekojaan tavaksi kannata ottaa, mutta kasvattavaa on joskus niille pikkusormensa antaa. Ja onhan sitä sitten kiikkustuolissa hykerryttävää itsekseen muistella pitsinnypläyksen lomassa miten oli nuoret miehet sitten terhakoita!
- sano
>>Tai että petän miestäni. En haluaisi, mutta jotainhan tässä nyt suhteestani puuttuu.
- pelinainen
parisuhde loppuu yhteen ulkopuoliseen "kokemukseen" niin saa loppuakin, se on jopa suositeltavaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteen täytyy kestää oikein kunnon turnauksiakin muuten on turha pelata.
- setä
pelinainen kirjoitti:
parisuhde loppuu yhteen ulkopuoliseen "kokemukseen" niin saa loppuakin, se on jopa suositeltavaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteen täytyy kestää oikein kunnon turnauksiakin muuten on turha pelata.
Tuossa puhuu nainen joka itse pettää ja haluaa saada teoilleen myötätuntoa voi helvata ei uskoisi että kehtaat sanoa noin.
- pelinainen
setä kirjoitti:
Tuossa puhuu nainen joka itse pettää ja haluaa saada teoilleen myötätuntoa voi helvata ei uskoisi että kehtaat sanoa noin.
En ole pettänyt ainakaan vielä. Muiden myötätuntoa ja hyväksyntää en ylipäänsä tekemisilleni kaipaa (ettäs kehtaat väittää niin), sillä tiedän aina mitä teen.
- setä
Ymärrän tuskasi, en sitä että yrität todistella olevasi jotain muuta kuin olet en ole varmastikkaan väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483