En kohta tiedä enää mitä tehdä. Olen parisuhteessa jo pitään elänyt 40-vuotias nainen. Unelmoin ja kuvittelen olevani nuorten miesten kanssa. Päivisin flirttailen töissä olevien nuorten miesten kanssa, samoin jos menen illalla tyttöporukalla ulos, ja öisin näen heistä unta. Tuntuu siltä että kohta jo räjähdän!
Tai että petän miestäni. En haluaisi, mutta jotainhan tässä nyt suhteestani puuttuu. Ja tarkennukseksi sanon ennen kun joku muu ehtii että en todellakaan halua olla mikään äitihahmo näille kundeille! Tunnen itsenikin nuoremmaksi kuin mitä olen.
Nuoret miehet ajatuksissa
11
2072
Vastaukset
- m25
Anna palaa vaan, vanhemmiten se kuitenkin kaduttaa jos et koita pientä seikkailua nuoren miehen kanssa.
Mitään ongelmia tuskin meistä nuorista miehistä tulee, ei varmaan kovinkaan moni ole vakavalla mielellä. - mekkoon vaan!
Eihän ne paikat siitä kulu, vaan vetreytyyvät kun saat uusia "tuulia" helman alle.
Sen verran pitää aina käydä vieraissa, että omakin tuntuu vieraalta! Hyvää se vaan tekee.- liana
kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....
- Arska
liana kirjoitti:
kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....
Jos kysymys on pelkästään seksistä näiden nuorten miesten kanssa,mitä jos kysyisit mieheltäsi kautta rantain mitä mieltä hän olisi tällaisesta kuviosta? Saatat yllättyä positiivisesti miehesi reaktiosta.
- liana
Arska kirjoitti:
Jos kysymys on pelkästään seksistä näiden nuorten miesten kanssa,mitä jos kysyisit mieheltäsi kautta rantain mitä mieltä hän olisi tällaisesta kuviosta? Saatat yllättyä positiivisesti miehesi reaktiosta.
Ehdottoman tuomittavaa! Vastaa hän, joten...
- Omatunto
liana kirjoitti:
Ne ovat venyvä käsite niinkuin tuo "kutiava" paikkasikin. Omatunto kannustaa, kunhan vaan annat itsellesi luvan olla nainen nyt eikä vain mielikuvissa! Kännissä ei tosin kannata noihin puuhiin ryhtyä. Sellaisesta se huono omatunto tulee.
Eihän mielitekojaan tavaksi kannata ottaa, mutta kasvattavaa on joskus niille pikkusormensa antaa. Ja onhan sitä sitten kiikkustuolissa hykerryttävää itsekseen muistella pitsinnypläyksen lomassa miten oli nuoret miehet sitten terhakoita!
- sano
>>Tai että petän miestäni. En haluaisi, mutta jotainhan tässä nyt suhteestani puuttuu.
- pelinainen
parisuhde loppuu yhteen ulkopuoliseen "kokemukseen" niin saa loppuakin, se on jopa suositeltavaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteen täytyy kestää oikein kunnon turnauksiakin muuten on turha pelata.
- setä
pelinainen kirjoitti:
parisuhde loppuu yhteen ulkopuoliseen "kokemukseen" niin saa loppuakin, se on jopa suositeltavaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteen täytyy kestää oikein kunnon turnauksiakin muuten on turha pelata.
Tuossa puhuu nainen joka itse pettää ja haluaa saada teoilleen myötätuntoa voi helvata ei uskoisi että kehtaat sanoa noin.
- pelinainen
setä kirjoitti:
Tuossa puhuu nainen joka itse pettää ja haluaa saada teoilleen myötätuntoa voi helvata ei uskoisi että kehtaat sanoa noin.
En ole pettänyt ainakaan vielä. Muiden myötätuntoa ja hyväksyntää en ylipäänsä tekemisilleni kaipaa (ettäs kehtaat väittää niin), sillä tiedän aina mitä teen.
- setä
Ymärrän tuskasi, en sitä että yrität todistella olevasi jotain muuta kuin olet en ole varmastikkaan väärässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1792688- 1642509
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182187Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612063Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31729"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2041420Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2251163Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931128Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073