Nuoret miehet ajatuksissa

liana

En kohta tiedä enää mitä tehdä. Olen parisuhteessa jo pitään elänyt 40-vuotias nainen. Unelmoin ja kuvittelen olevani nuorten miesten kanssa. Päivisin flirttailen töissä olevien nuorten miesten kanssa, samoin jos menen illalla tyttöporukalla ulos, ja öisin näen heistä unta. Tuntuu siltä että kohta jo räjähdän!
Tai että petän miestäni. En haluaisi, mutta jotainhan tässä nyt suhteestani puuttuu. Ja tarkennukseksi sanon ennen kun joku muu ehtii että en todellakaan halua olla mikään äitihahmo näille kundeille! Tunnen itsenikin nuoremmaksi kuin mitä olen.

11

2075

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m25

      Anna palaa vaan, vanhemmiten se kuitenkin kaduttaa jos et koita pientä seikkailua nuoren miehen kanssa.
      Mitään ongelmia tuskin meistä nuorista miehistä tulee, ei varmaan kovinkaan moni ole vakavalla mielellä.

    • mekkoon vaan!

      Eihän ne paikat siitä kulu, vaan vetreytyyvät kun saat uusia "tuulia" helman alle.
      Sen verran pitää aina käydä vieraissa, että omakin tuntuu vieraalta! Hyvää se vaan tekee.

      • liana

        kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....


      • Arska
        liana kirjoitti:

        kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....

        Jos kysymys on pelkästään seksistä näiden nuorten miesten kanssa,mitä jos kysyisit mieheltäsi kautta rantain mitä mieltä hän olisi tällaisesta kuviosta? Saatat yllättyä positiivisesti miehesi reaktiosta.


      • liana
        Arska kirjoitti:

        Jos kysymys on pelkästään seksistä näiden nuorten miesten kanssa,mitä jos kysyisit mieheltäsi kautta rantain mitä mieltä hän olisi tällaisesta kuviosta? Saatat yllättyä positiivisesti miehesi reaktiosta.

        Ehdottoman tuomittavaa! Vastaa hän, joten...


      • Omatunto
        liana kirjoitti:

        kun luulis, mulla on omatunto vielä tallella. Kauhea morkkis siitä tulisi, enkä muutenkaan ole senluonteinen että voisin tosta noin vaan hypätä sänkyyn tuntemattoman kanssa, muuta kuin humalassa (mikä onkin tapahtunut vuosia sitten kun meinasin jättää mieheni) plus jossain illanvietossa tapahtuneita suutelusessioita, nekin jo aiheuttaa huonon omantunnon.....

        Ne ovat venyvä käsite niinkuin tuo "kutiava" paikkasikin. Omatunto kannustaa, kunhan vaan annat itsellesi luvan olla nainen nyt eikä vain mielikuvissa! Kännissä ei tosin kannata noihin puuhiin ryhtyä. Sellaisesta se huono omatunto tulee.
        Eihän mielitekojaan tavaksi kannata ottaa, mutta kasvattavaa on joskus niille pikkusormensa antaa. Ja onhan sitä sitten kiikkustuolissa hykerryttävää itsekseen muistella pitsinnypläyksen lomassa miten oli nuoret miehet sitten terhakoita!


    • sano

      >>Tai että petän miestäni. En haluaisi, mutta jotainhan tässä nyt suhteestani puuttuu.

      • pelinainen

        parisuhde loppuu yhteen ulkopuoliseen "kokemukseen" niin saa loppuakin, se on jopa suositeltavaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteen täytyy kestää oikein kunnon turnauksiakin muuten on turha pelata.


      • setä
        pelinainen kirjoitti:

        parisuhde loppuu yhteen ulkopuoliseen "kokemukseen" niin saa loppuakin, se on jopa suositeltavaa. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että parisuhteen täytyy kestää oikein kunnon turnauksiakin muuten on turha pelata.

        Tuossa puhuu nainen joka itse pettää ja haluaa saada teoilleen myötätuntoa voi helvata ei uskoisi että kehtaat sanoa noin.


      • pelinainen
        setä kirjoitti:

        Tuossa puhuu nainen joka itse pettää ja haluaa saada teoilleen myötätuntoa voi helvata ei uskoisi että kehtaat sanoa noin.

        En ole pettänyt ainakaan vielä. Muiden myötätuntoa ja hyväksyntää en ylipäänsä tekemisilleni kaipaa (ettäs kehtaat väittää niin), sillä tiedän aina mitä teen.


    • setä

      Ymärrän tuskasi, en sitä että yrität todistella olevasi jotain muuta kuin olet en ole varmastikkaan väärässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe