Elikkä tässä kyselee karvoista tällainen murrosikään astunut tyttö, jolla ei ole mitään hajua karvojen ajelusta...
Ensiksi; miten kainalo/ säärikarvat kannattaa poistaa? en tosiaan ikinä ole sellaista tehnyt. ja en tunne lainkaan mitään höyliä tms. eli miten sellaiset sitten toimisi? peljään veitsiä ja teriä aika lailla, mutta vähän avitusta tähän...
sitten kulmakarvat. ajattelin värjätä hiukset, ja haluaisin että kulmakarvat sopivat uusiin hiuksiin. hiusten värjäämisessä en ole amatööri mutta kulmakarva asioissa kylläkin. haluaisin käyttää kulmakynää, mutta kulmia pitäis varmaan nyppiä ettei lopputulos näytä ihan kahjolta... mutta olen kokeillut nyppimstä pinseteillä, ja sehän sattuu ihan *@tusti. mutta en halua mennä mihinkään kampaajalle tms nypittämään. joten helppiä.
AUTTAKAA ALOITTELIJAA
tirri
1
197
Vastaukset
- dashanikay
Itse käytän ladyshaveria kainalo-, sääri- ja käsikarvojen ajamiseen. Helppoa ja kivutonta, höylällä sheivatessa ihoon saattaa tulla naarmuja ja muutenkin sattua.
Ja usko tai älä, kyllä siihen kulmien nyppimiseen tottuu nopeasti, ei satu hetken päästä enää. Mutta älä vaan syyllisty useimpien teinien virheeseen ja nypi niitä kulmia liian ohuiksi, ei järin kaunista katsottavaa. Ja yksinkertaisia kulmien/ripsienvärjäyspakkauksia saa ihan normaaleista kaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843