..on jotenkin todella masentavaa. Olen varmaan kohta 2 kuukautta yrittänyt saada au pair- paikkaa maailmalta. Ollaan mailailtu perheiden kanssa. Ensin he ovat kiinnostuneet, mutta ovatkin lopulta löytäneet TÄYDELLISEN au pairin.
Pitäisi sitten vissiin ryhtyä paperisotaan ja ottaa johonkin järjestöön yhteyttä, että pääsisi jonnekin. Turhauttavaa:en ole koulussa eikä minulle ole töitäkään..jotain pitäisi tehdä, mutta ei edes au par paikka irtoa minulle!
Kohta sitä alkaa taas kevät ja yhteiset haut. ei sitten enää maailmalle kerkeä!
Olen kokeillut mol:lin sivuja, aupair world:in sivuja,jättänyt ilmoitusta nettiin yms.
Onko kellään samoja kokemuksia? Mistä hitosta niitä perheitä löytää?! Pitääkö siis turvautua järjestöihin( inhoan vaan sitä paperisotaa..vaikka minkämuotosta paperia pitäs täytellä!).
Kuinka ootte päässy perheisiinne? Kellään kokemusta järjestöistä,yksityisistä?
Kiitti ja hei!
mistä paikka?
nyhvö
1
351
Vastaukset
- Madde
Kuulostaa ihan erilaiselta ku mulla. Mä löysin kahen viikon sisällä aupair-worldistä ittelleni perheen ja täällä oon nyt viikon ollu. Jatka vaan yrittämistä, kyllä se sullaki tärppää. Ja jos susta tosiaan tuntuu ettet löydä itte ittelles perhettä niin varmaan sitte jostain järjestöstä ois apua... tsemppiä sulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402