Mies inttiin=varma laihtuminen

Garo

No niin,mä en ole laihduttanut tahallani, vaan kun mies lähti inttiin, olen vähentänyt syömisiäni.Ei tule syötyä herkkuja niin paljoa. Laihduin huomaamattani 1-2 kg. Hän lähti heinäkuus, joten ei oo ollu edes pitkää aikaa. Mutta nyt kyllä tulee käveltyä ja liikuttuakin enemmän... Ennen painoin n. 56 kg, nyt n.54. Ja nyt haluan laihtua lisää, joten ehkä aloitan kuurin. Laihtumisesta saa motivaatiota laihduttaa lisää! Haluaisin painaa 52 kg niin olisin aika tyytyväinen!

6

591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

Jos saman katon alla asuu, ja samasta jääkaapista ateriat tekee, niin vaikea on laihduttaa, jos toinen ei muuta ruokailutottumuksiaan. Tämä etenki siinä vaiheessa, ku lapset astuu kuvaan.

Toisaalta yhdessä voi harrastaa monia urheilulajeja ja seksiä sen sijaan, että töllää töllöä ja mussuttaa poppareita.

• M30

Kun menin inttiin 1993, painoin 75Kg (olen 176 pitkä), kun pääsin pois painoin 86Kg.

En ole intin jälkeen saavuttanut 75Kg painoa enään, kiitos! Lähimmillään päässyt siihen 78Kg, mutta kyllä semmonen 80Kg on mun harteikkaalle ruumiinrakenteelle sopiva.

Kyllä Intti laihduttaa? ;)

• Tonse23

Kun mä menin inttiin vuonna 2000 ni mä painoin n. 95kg (oon n.175 pitkä) ja ku mä pääsin pois ni olin laihtunu 20kg vaikka en ollu kovin raskaassa paikassa mutta kuitenkin 12kk.

• Kirsikka

Tosiasiahan on että parisuhde lihottaa. Ikävä kyllä olen sen itsekin joutunut huomaamaan, 3 vuotta ja 22kg!
      Luulin että laihtuisin edes vähän kun poikaystäväni meni armeijaan...mutta ei. Hän oli armeijassa tammikuu 2003-tammikuu 2004. Olin tylsistynyt, yksinäinen jne. ja söin suruuni...osasin onneksi jonkin verran kontrolloida syömistäni...jos en olisi osannut painaisin tällä hetkellä vieläkin enemmän.
      Mutta tosi hyvä jos sulla miehen meno inttiin on auttanut...kaikilla se ei vaan onnistu.

• Niinettä

Paljon sulla on pituutta? Aika alas painoas haluat, jos 52kg!! Johan se on "luinen mitta",ellet sitten kuulu kokoluokkaan pygmit...

Intissä laihat lihoo ja mössöpallerot pakon edestä laihtuu,kun tulee liikuntaa pakon sanelemana.

• Garo

Pituutta on 164 cm... Että joo. Tavallisen kokoinen mutta haluaisin näyttää vaan vähän hoikemmalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      267
      2451
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2401
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1578
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      45
      1465
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1339
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1240
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1039
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe