Kuinka kauan kestää ns. viidenkympin villitys miehillä, ja onko kukaan palannut siitä järkiinsä rikkomatta avioliittoaan.
kuinka kauan
6
2374
Vastaukset
- myös miettivä
Olen miettinyt omasta miehestäni vähän samaa, mutta taitaa olla jo mennyt....
- epätietoinen
olen ajatellut että joillekin miehille ns. viidenkympin villitys tulee liian aikaisin,ilmeisesti se on kuten murrosikä. Tällöin kapinaa käydään vaan puolisoa eikä vanhempia vastaan.
- M36
Jaa'a, kyllä niitä kriisejä on jos missäkin iässä ... toisilla sitkeämmässä kuin toisilla, ja monet selviävät ihan ehjin avioliitoin ... jotkut eivät. Enkä pidä näitä "villityksiä" ja kadotetun nuoruuden hakemisia pelkästään miesten syntinä.
- syyksi
jos elämä on liukunut ohi kun on vaan tehty niin vitusti duunia, miettikää sitä poijat!
- M36
syyksi kirjoitti:
jos elämä on liukunut ohi kun on vaan tehty niin vitusti duunia, miettikää sitä poijat!
... ei minusta, vaan omien valintojen ja painotusten syyksi... ellei elämässään mitään muuta tekemisen arvoista näe kuin työ, niin kuvaamaasi tilanteeseen voi havahtua ja vieläpä aika yksinäisenä.
- Jaska
Minä en ole mitään kriisiä huomannut. Melkoista myllerrystä on eloni pari viime vuotta ollut, mutta kaikki on tapahtunut minusta riippumattomista syistä. Nyt alkavat asiat olla kunnossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482