olen 175cm ja painan 71 kiloa eli painoindeksi 23,2 normaalipaino.
Harrastan taekwondoa 2-4 kertaa viikossa maanantaina-torstaina (riippuu saanko kyydin)
ja käyn viikonloppuna yhden tai kaksi kertaa lenkillä (juoksen yleensä joku 2km)
ja en syö paljon roskaruokaa, silloin kun vanhemmilla ei ole aikaa laittaa ruokaa niin käydään yleensä hesellä (ehkä kerran kuukaudessa) ja viikonloppuna juon limsaa vähäsen ja ehkä vähän jotai karkkia mut ei paljoa.
Kysymys kuuluu: onko tämä hyvä? tai siis että voiko ruokavaliota jotenkin parantaa tai liikkumista lisätä tai vähentää?
onko sopiva määrä?
1
62
Vastaukset
- jepuliss2
Kaikki riippuu että mikä on tavoitteesi! Mutta tuo näyttäisi hyvältä urheilulta. En tiedä minkälaista reeniä tuo taekwondo vaatii, mutta sinuna koittaisin lenkin pituutta pidentää. URHEILIAN PITÄÄ MUISTAA AINA SYÖDÄ TODELLA HYVIN! Paras oisi aina 2h välein (aamupala, pieni välipala, lounas, taas pientä välipalaa, päivällinen ja sitten iltapala) tai noin minäkin syön. Ja mitä herkutteluun tulee, urheilian PITÄÄ muistaa myös herkutella! EI tietenkään liikaa tai usei, mutta sinulla näyttäisi olevan tuo herkkuttelu ihan ok.
toivottavasti vastasin selkeästi kysymyksiisi! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682249Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621312Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701291- 1171165
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901021- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943- 115915
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍85912