Suomi24 vs. Kellofoorumi.com

TosiKilpailu

Rekisteröityjä jäseniä:
Suomi24 - 0 kpl
Kellofoorumi - 133 kpl

Moderaattoreita:
Suomi24 - 0 kpl
Kellofoorumi - 6 kpl

Bännejä jaettu:
Suomi24 - 0 kpl
Kellofoorumi - 5 kpl

Trolleja:
Suomi24 - saisi olla enemmän
Kellofoorumi - ei yhtään

Aivottomia Prologue keskusteluita:
Suomi24 - ei tarpeeksi
Kellofoorumi - ei yhtään

Suosittu aihe:
Suomi24 - Prologue ja provosointeja
Kellofoorumi: Aito keskustelua kelloista ja toisten auttamista

VIIHDYTKÖ TÄÄLLÄ?

Jos vastauksesi on KYLLÄ, niin älä siirry Kellofoorumiin.

Jos vastauksesi on EI, niin tervetuloa kellofoorumiin (http://kellofoorumi.com) keskustelemaan kelloista ja niiden tekniikasta!

14

525

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suoli sairastaa

Suolen suurin ongelmahan on tuo vapaus mellastaa ilman rekistöröintiä ja kirjautumista, mutta saavatpahan näin paljon käviöitä ja mainostuloja.
      Pitäisiköhän laittaa kokonaan poikottiin??

• eipä kukaan...

oikea kelloharrastaja tänne kirjoittelekaan.

• aito kelloharrastaja

Olet väärässä jälleen. Itse olen vuosia harrastanut kelloja ja vertaillut niitä hinta-laatusuhteeltaan. Vuosien aikana olen oppinut että hinta-/laatusuhteeltaan parhaat kellot löytyvät clas ohlsonin hyllyistä. Nimittäin Prologue-mallisto.
        Prologue - voittajan valinta!

• kiva harrastus?
        aito kelloharrastaja kirjoitti:

Olet väärässä jälleen. Itse olen vuosia harrastanut kelloja ja vertaillut niitä hinta-laatusuhteeltaan. Vuosien aikana olen oppinut että hinta-/laatusuhteeltaan parhaat kellot löytyvät clas ohlsonin hyllyistä. Nimittäin Prologue-mallisto.
        Prologue - voittajan valinta!

Oletko osallistunut moneenkin kelloharrastajien tapaamiseen ja käynyt Baselin messuilla? Ei kuplapussikellot ole kovinkaan monen harrastajan haaveena ´ja kiinnostuksen aiheena, mutta kukin resurssiensa mukaan.

• aito kelloharrastaja
        kiva harrastus? kirjoitti:

Oletko osallistunut moneenkin kelloharrastajien tapaamiseen ja käynyt Baselin messuilla? Ei kuplapussikellot ole kovinkaan monen harrastajan haaveena ´ja kiinnostuksen aiheena, mutta kukin resurssiensa mukaan.

Ei ole resurreista kiinni vaan järjestä.

• aito kelloharrastaja
        kiva harrastus? kirjoitti:

Ja minähän olen tunnetusti idiootti.

• aito nolopoika
        aito kelloharrastaja kirjoitti:

Ei ole resurreista kiinni vaan järjestä.

ei ainakaan järjenresurseista, eihän. Nolo ja tiettävästi aikuinen mies joka trolaa suolen palstoilla vuodesta toiseen älyttömine juttuineen.

• Rolexforums.com

Tosi asiallinen foorumi ja mukavaa porukkaa. Myös muita kellomerkkejä.

• vajakin trollit

Täytyy olla todella häiriintynyt tapaus tuolla kirjoittelun määrällä... ja pelkkää saman paskan toistamista.... ei tosin yllätä suomi24 ssä.

• oloni

Hyvästi paskat prologue-keskustelut. Meitsi siirtyy kellofoorumille!

• viisas...

valinta.

• viisas viisas
        viisas... kirjoitti:

valinta.

Valinta, joka varmasti kestää suihkun ja saunomisenkin!

• naurettava suoli24

täynnä paskaa, jota lapset kirjoittaa!

• proloprinssi

Tehkää kunniaa sillä täällä puhuu kuninkaallinen prolo poika eli Kellokosken prinssi prolon puolesta ainakin projektipäällikön ominaisuudessa ja muissakin. Kuninkaallinen nyt vaan haluaa esiintyä rahvaan keskuudessa inkognito ja siksi näitä rooleja niin monia. Kaiken takana on Kellokosken prinssi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      82
      4206
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3191
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      167
      2566
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1925
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1366
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe