Rekisteröityjä jäseniä:
Suomi24 - 0 kpl
Kellofoorumi - 133 kpl
Moderaattoreita:
Suomi24 - 0 kpl
Kellofoorumi - 6 kpl
Bännejä jaettu:
Suomi24 - 0 kpl
Kellofoorumi - 5 kpl
Trolleja:
Suomi24 - saisi olla enemmän
Kellofoorumi - ei yhtään
Aivottomia Prologue keskusteluita:
Suomi24 - ei tarpeeksi
Kellofoorumi - ei yhtään
Suosittu aihe:
Suomi24 - Prologue ja provosointeja
Kellofoorumi: Aito keskustelua kelloista ja toisten auttamista
VIIHDYTKÖ TÄÄLLÄ?
Jos vastauksesi on KYLLÄ, niin älä siirry Kellofoorumiin.
Jos vastauksesi on EI, niin tervetuloa kellofoorumiin (http://kellofoorumi.com) keskustelemaan kelloista ja niiden tekniikasta!
Suomi24 vs. Kellofoorumi.com
14
525
Vastaukset
- Suoli sairastaa
Suolen suurin ongelmahan on tuo vapaus mellastaa ilman rekistöröintiä ja kirjautumista, mutta saavatpahan näin paljon käviöitä ja mainostuloja.
Pitäisiköhän laittaa kokonaan poikottiin?? - eipä kukaan...
oikea kelloharrastaja tänne kirjoittelekaan.
- aito kelloharrastaja
Olet väärässä jälleen. Itse olen vuosia harrastanut kelloja ja vertaillut niitä hinta-laatusuhteeltaan. Vuosien aikana olen oppinut että hinta-/laatusuhteeltaan parhaat kellot löytyvät clas ohlsonin hyllyistä. Nimittäin Prologue-mallisto.
Prologue - voittajan valinta! - kiva harrastus?
aito kelloharrastaja kirjoitti:
Olet väärässä jälleen. Itse olen vuosia harrastanut kelloja ja vertaillut niitä hinta-laatusuhteeltaan. Vuosien aikana olen oppinut että hinta-/laatusuhteeltaan parhaat kellot löytyvät clas ohlsonin hyllyistä. Nimittäin Prologue-mallisto.
Prologue - voittajan valinta!Oletko osallistunut moneenkin kelloharrastajien tapaamiseen ja käynyt Baselin messuilla? Ei kuplapussikellot ole kovinkaan monen harrastajan haaveena ´ja kiinnostuksen aiheena, mutta kukin resurssiensa mukaan.
- aito kelloharrastaja
kiva harrastus? kirjoitti:
Oletko osallistunut moneenkin kelloharrastajien tapaamiseen ja käynyt Baselin messuilla? Ei kuplapussikellot ole kovinkaan monen harrastajan haaveena ´ja kiinnostuksen aiheena, mutta kukin resurssiensa mukaan.
Ei ole resurreista kiinni vaan järjestä.
- aito kelloharrastaja
kiva harrastus? kirjoitti:
Oletko osallistunut moneenkin kelloharrastajien tapaamiseen ja käynyt Baselin messuilla? Ei kuplapussikellot ole kovinkaan monen harrastajan haaveena ´ja kiinnostuksen aiheena, mutta kukin resurssiensa mukaan.
Ja minähän olen tunnetusti idiootti.
- aito nolopoika
aito kelloharrastaja kirjoitti:
Ei ole resurreista kiinni vaan järjestä.
ei ainakaan järjenresurseista, eihän. Nolo ja tiettävästi aikuinen mies joka trolaa suolen palstoilla vuodesta toiseen älyttömine juttuineen.
- Rolexforums.com
Tosi asiallinen foorumi ja mukavaa porukkaa. Myös muita kellomerkkejä.
- vajakin trollit
Täytyy olla todella häiriintynyt tapaus tuolla kirjoittelun määrällä... ja pelkkää saman paskan toistamista.... ei tosin yllätä suomi24 ssä.
- oloni
Hyvästi paskat prologue-keskustelut. Meitsi siirtyy kellofoorumille!
- viisas...
valinta.
- viisas viisas
viisas... kirjoitti:
valinta.
Valinta, joka varmasti kestää suihkun ja saunomisenkin!
- naurettava suoli24
täynnä paskaa, jota lapset kirjoittaa!
- proloprinssi
Tehkää kunniaa sillä täällä puhuu kuninkaallinen prolo poika eli Kellokosken prinssi prolon puolesta ainakin projektipäällikön ominaisuudessa ja muissakin. Kuninkaallinen nyt vaan haluaa esiintyä rahvaan keskuudessa inkognito ja siksi näitä rooleja niin monia. Kaiken takana on Kellokosken prinssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan824206Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303191- 1672566
- 141925
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862