Minä olen ollut liian paljon vuosia avoliitossa narsisti-psykopaatin vuoromestarin kanssa. Voin sanoa, että olen ollut hänen sukunsa kolmen polven hyväksikäytetty orjatyöläinrn. Kun olen aikonut lkähteä, niin tappotuomio on ollut uhkana. Kyllähän kerran meinasi pää tipahtaa filerausveitsen kanssa lähelleni tulleen äijän kädestä. Kun näin mikä oli tulossa, ennenkuin hän ehti kaulan katkaista kaaduin tahallani ja sanoin , että soita ambulanssi, sain sydänkohtauksen. Silloin pelastuin täpärästi, hän lähti juoksemaan taloon sisälle viemään veitsen piiloon. No tuolloin pelastuin. Onhan minulla mennyut kuulokin toisesta korvasta kun hänlasautti pahviputkella tietämättä korvan kohdalle päähän. Kymmenen vuotta se on soinut jatkuvasti.Kuite3nkin minun piti hoitaa hänen äitinsä joka päivä n12 v ajan ,ostaa hänelle omillani tavaroita japasssata kaikin puolin. Palkka luvattiin, mutta eipä sitä tullut ja muori on jo tuhkana. En saanut edes kiitosta,Lähdettävä oli jaksoi taai ei. Ystäviä ei ole saanut olla , äidillenio en saanut soittaa, veljilleni en saanut soittaa lapsilleni en saanut soittaa, siskoilleni en saanut soittaa. Hän sanoi, että aikuinen joka soittelee esim äidilleen, niin siinä ei ole muuta kuin seksisuhde. Samoin oli kaikkien muiden kanssa. En ole saanut olla ystävä, kaveri kenenkään kanssa, koska hän aina ajattelee, ettei ihmiset muuten ole tuttuja kuin seksin takia. Kauppajonpossa ei olisi saanut olla kukaan minun lähellä, jos joskus hän lähetti minut kauppaan yksin ja tuli sitten salaa kuikkimaan ikkunan takaa. Kotiin tultua nyrkit heilui, että kun minun edessä oli joku mies kassajonossa ja nainen saattoi olla takanani, niin että ne olivat minun huorakumppaneita. Entiset työkaverit kun tervehtivät minua, niin jälleen kerran oli yö vietettävä ulkona yöpukimissaan. Kun tämä avomies aina järjestää kaikki lahtaamiset yöaikaan , tietäen, etten ´voi yöllä mennä naapuriin turvaan. kaikki vapaat hän juo ja istuu netin äärellä selaillen eri, mitä kummallisimpia sivuja ja pelaa pelejä, ei kaiketi maksullisia. Minun pitää olla kotona ja istua, eikä ole ketään kenen kanssa jutella, koska avomiehellä menee muuhun se ´vapaa-aika. Voinpa sanoa, että kaikkein paras aika elämästä on mennyt hukkaan 21 v. Kaikki raskaimmat miestentyöt olen joutunut tekemään , koska hän on ns herrasperheestä eikä ollut halukas tekemään sellaisia töitä, mutta halusi, että hänellä kaikki luksus on joilla voi sukunsa tapaan leuhkia. Äitinsä nautti valtavasta eläkkeestä, vaikka ei ollut tehnyt päivääkään palkallista työtä. Leskeneläke oli niin suuri, tuplasti opettajan palkka. Paljon kaikkea on luvattu, mutta mitään muuta en ole saanut, kuin nyrkkiä. Saatuahan sekin on.
ovatko kaikki vuoromestarit narsisti-psykopaatteja
voimat loppu
0
141
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984