Mitä mieltä olette ihmisestä joka seurustelee "koko ajan" ex-poikaystäviensä kanssa? Siis olen seurustellut monta kertaa samojen ihmisten kanssa ja nyt taas tekisi mieli ottaa yhteyttä yhteen exään(en tiedä lasketaanko exäksi, ei oltu varsinaisesti ollenkaan yhdessä mutta tapailimme 2viikkoa ja siitä on aikaa vajaa 5vuotta). Tiedän että hänellä on jonkinlaisia tunteita minua kohtaan, kun tapasimme kaupassa ja vaihdoimme kuulumisia. Onko ihan typerää edes mennä juttelemaan?
Mitä mieltä olette
2
231
Vastaukset
- hassu olet
Mikä niissä exissä kiinnostaa?
Jos toinen on vapaa niin mikä estää. Älä kuitenkaan tunkeile. - Ei zombeille
Riski on, että sinä muutut yhdeksi näistä existä, jotka herätetään henkiin silloin tällöin ja unohdetaan taas.
Luotatko itseesi, ettet muutu zombiksi? Jos itsevarmuutta riittää, voit hyvin aloittaa seurustelun ja sanella (myönteisessä hengessä) ehdot, joilla sinä olet jutussa mukana. Aika näyttää, päättyykö tarinanne lopullisesti vai jatkuuko.
Toisaalta jos pelkäät jääväsi ikuiseksi varamieheksi, vaikka itse haluaisit aitoa suhdetta, älä koske häneen edes pitkällä tikulla. Nainen ei yleensä ole paha eikä tahallaan satuta, mutta herkän miehen pitää silti suojella itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1355708
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2474279- 121831
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak1651143- 1051083
Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii1751040Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj68985- 90983
- 44851
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei119842