Ketä viimeksi halasit?

halipulina

Kumppania tai lapsia ei lasketa.

Koska tämä tapahtui?

Kumpi teki aloitteeseen halaamiseen?

18

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not 4 me

      Ei ole kumppania eikä lapsia. Viime vuosituhannella taisi tulla jonkinlainen ruttaus kun poislähtevä työkaveri nainen päätti tehdä niin.

    • mummin kulta

      Eilen. Pientä lapsenlastamme!

    • ...

      Työkaveria.
      Työkaveri.

    • Sama asia?

      En ole ikinä halannut ketään.

      Ei siinä mitään, ei kukaan ole koskaan halannut minuakaan, turpaan oon kyllä vaihtelevasti saanut.

    • Che foring leagion

      Joku missi kuulemma halasi yllättäen takaapäin refleksinä luulin töpöttäviä nännejä kiväärinpiipuiksi.............nooh ei puhuta vainajista

    • Mun äitiä. Äiti teki aloitteen.

      • himatuikun mies

        YYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKIS

        MUN HÄIJY ANOPPI

        älä tuu vähään aikaan halimaan mua


      • himatuikun mies kirjoitti:

        YYYYYYYYYYYYYYYYYÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖKKIS

        MUN HÄIJY ANOPPI

        älä tuu vähään aikaan halimaan mua

        Mun äispä ei oo häijy ja mä olen edelleen hänen "lapsi", vaikka oisin kuinka vanha. Eli minusta vanhempiensa tai lapsensa halaaminen ei ole noloa koskaan. Niin vanhaksi ei ikinä tulekaan, että se noloa olis.


    • Mol. Yhtäaikaa

      Naisystävääni.

    • Citynainen

      Työkaveria halasin.

      Eilen.

      Minä.

    • Oasis

      Jollei lapsen kanssa halailua kerran lasketa, niin viimeksi taisin halailla sunnuntaina ystävääni, kun menimme jumpalle. Lähimpien ystävien kanssa on tapana halata aina tavatessamme.

    • puunhalaaja:P

      Rauduskoivua viime kesänä

    • Vaimon siskoa. Tais olla viikko sitten sunnuntaina. Hän teki aloitteen.

      (se tykkää halia vähä kaikkia for nou reeson, sellaine vähä erikoone persoona suomalaisella mittapuulla)

    • Onnistumisen iloa pursunnutta naistyökaveria.

    • voi paska, joku sanoi jo puun! :D noo muuten en ees muista, lähinnä tulee halailtua kännissä jos sopiva ihmiseläjä sattuu vaan kohdalle.. kissaa tulee pahimpaan hellyydenpuuskaan suukoteltua päälaelle, ei oo enää millänsäkään :D

    • En muista järjestystä, mutta kolme ihmistä muistan halanneeni nyt parin kuukauden sisällä (jos perhettä ei lasketa): miehen siskoa, erästä miespuolista kaveria, jota en ollut nähnyt piiitkään aikaan, ja isää, kun hänellä oli synttärit.

      Isän kohdalla minä tein aloitteen muistaakseni, kahden muun kohdalla se toinen osapuoli.

      • Olisit käyttänyt

        samalla sormea miehesi siskon pyllykolossa ;)


    • Kyöstix

      Isänmaata...kun otin lennon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe