kyllä meillä rajalla asuvilla on helppoo...saamme piipahtaa ulkomailla tuon tuostaki.Käyttää eduksi kummankin maan halvimmat vaihtoehdot.Kumpihan on yleisempää:torniolaiset asiovat täällä meillä,vai et me siellä puolen.Mie ainaki itte käyn päivittän katteleen tornion tarjouksia
tornio-haaparanta
5
208
Vastaukset
- Rein0
se hapitsu on köyhien puoli ei me suomalaiset kehata pihtailla pikku tarjousten perässä
- Pohjoismaalainen
Tarjouset on yks asia mutta hienointa on minusta se että voi hakea molemmilta puolilta parhaat palat, esim. lihapullat, julmustit ja "poroleivät" ruottista ja leikkeleet, makkarat ja ruisleivät suomesta. Kelkat suomesta, autot ruottista. Ja niin edelleen.
- namnam1
ja valmiit salaatit,esim.perunasalaatti ruottista,on paljon parenpaa ku suomen...ei voi ees verrata keskenään..
- rajallaonhyväolla
Olen samaa mieltä! Meillä on monia hyviä puolia tässä rajan pinnassa asuessa. Itse en niinkään laske sitä rahassa enkä juokse tarjousten perässä vaan haen molemmilta puolilta ne asiat joista pidän ja jotka sopii minulle parhaiten. Ei aavistustakaan siitä kumpi on yleisempää - eikä se kyllä allekirjoittanutta kiinnostakkaan :D Vielä kun saisivat tuon matkakeskuksen toimimaan molemmille maille sopivaksi niin olis tosi hyvä!
- Kallis hapitsu
Eiköhän se hapitsulaisten asiointi torniossa ole ollut jo pitemmän aikaa yleisempää heikon euron takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34783Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6724- 46706
Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670