kyllä meillä rajalla asuvilla on helppoo...saamme piipahtaa ulkomailla tuon tuostaki.Käyttää eduksi kummankin maan halvimmat vaihtoehdot.Kumpihan on yleisempää:torniolaiset asiovat täällä meillä,vai et me siellä puolen.Mie ainaki itte käyn päivittän katteleen tornion tarjouksia
tornio-haaparanta
5
237
Vastaukset
- Rein0
se hapitsu on köyhien puoli ei me suomalaiset kehata pihtailla pikku tarjousten perässä
- Pohjoismaalainen
Tarjouset on yks asia mutta hienointa on minusta se että voi hakea molemmilta puolilta parhaat palat, esim. lihapullat, julmustit ja "poroleivät" ruottista ja leikkeleet, makkarat ja ruisleivät suomesta. Kelkat suomesta, autot ruottista. Ja niin edelleen.
- namnam1
ja valmiit salaatit,esim.perunasalaatti ruottista,on paljon parenpaa ku suomen...ei voi ees verrata keskenään..
- rajallaonhyväolla
Olen samaa mieltä! Meillä on monia hyviä puolia tässä rajan pinnassa asuessa. Itse en niinkään laske sitä rahassa enkä juokse tarjousten perässä vaan haen molemmilta puolilta ne asiat joista pidän ja jotka sopii minulle parhaiten. Ei aavistustakaan siitä kumpi on yleisempää - eikä se kyllä allekirjoittanutta kiinnostakkaan :D Vielä kun saisivat tuon matkakeskuksen toimimaan molemmille maille sopivaksi niin olis tosi hyvä!
- Kallis hapitsu
Eiköhän se hapitsulaisten asiointi torniossa ole ollut jo pitemmän aikaa yleisempää heikon euron takia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854