Sain palautetta eräältä mieheltä, että en ollut pukeutunut treffeille hänen odottamallaan tavalla - antoi ohjeeksi, että pitää olla avokauluksinen pusero ja push up -liivit... Itse en omista push up -liivejä ("raudat" sattuvat rintoihini sivusta ikävästi), enkä muutenkaan ole ikinä pukeutunut niin, että "miellyttäisin miehen silmää"...
Siksi kysynkin teiltä muilta naisilta, että kuinka pukeudutte ja meikkaatte treffeille? Mainitse myös ikäsi. Asiallisia viestejä, kiitos!
Miehet voivat vastata, että kuinka he odottaisivat deittikaverin pukeutuvan - varsinkin niiden miesten, jotka ovat liikkeellä etsimässä elämänkumppania tai pitkäaikaista seuraa tai vaikka vain "kesäkissaa" - ehkä mainitset itsekin hakukohteesi?
Nainen - miten pukeudut treffeille?
29
3804
Vastaukset
- nettihiirulainen
Et kai sinä ihan oikeasti lähtenyt treffeille miehen kanssa, joka jo etukäteen osoitti tyhmyytensä esittämällä kertomasikaltaisia seksistisiä pukeutumisohjeita?
- r.r-70
No saattaisinpa piruuttani kertoa miehelle tuossa kohti, miten olisin odottanut hänen pukeutuvan... vaikken todellakaan niin muuten tekisi. Olen saanut toiveita miehiltä pukeutumisen suhteen, kun on tapailtu jo jonkun aikaa. Se näyttää olevan joillekin miehille tärkeää. Olen alkanut tottua siihen, vaikka aiemmin en sitä sulattanut lainkaan. Itse olen pukeutunut ja meikannut ensitreffeille siististi mutta omalla tyylilläni (farkut, tiukahko paita, neule tmv). Lähinnä siksi että jos en kelpaa alussa omana itsenäni, niin eihän minun sitten tarvitse kelvatakaan. Jos laittautuisin kovasti tai pukeutuisin jakkupukuun tai "tyrkkytyyliin" kahville mennessä tms, antaisi se tyylistäni aivan väärän kuvan mahdollista jatkoa ajatellen. Olen 42v nainen.
- 4i9rggtr06y
Ei sellaisen miehen kanssa lähdetä treffeille, joka etukäteen odottaa jotain tiettyä pukeutumistyyliä. Tuollaiset vaatimukset kertovat että mies on täys urpo. Minä pukeudun paikkaan ja tilanteeseen sopivalla tavalla oman makuni mukaan. Nainen 41v.
- kiltti mies.
No jo oli törkee mies. Meinaatko juosta seinään päin jos mies käskee? Nainen saa pukeutua niin kuin haluaa mun mielestä. Sanoppa silleeen et jos ei kelpaa sellaisena kuin olet niin se on moro. Ei tarvii sitten kattella.
- Nainen 51 v.
"Palaute" tarkoittaa sitä, että on kerrottu toive jälkikäteen - en tietenkään olisi lähtenyt minnekään, jos mies olisi asettanut tuollaisia ehtoja... Mutta tuo oli se "kimmoke", miksi nyt lähdin kyselemään naisten tapoja ja miesten toiveita asian suhteen (silloin kun ollaan hakemassa muuta kuin seksiseuraa).
- vaikka iltapukuun
pukeudun treffeille sovitun treffipaikan mukaan... ruokaravintolaan hienommin ja naisellisesti, ja jos herrasmies vielä kyyditsee niin silloin laitetaan vielä huikeat korot, muutoin mennään matalammilla (tässä pieni piikki miehille, jotka valittaa jos naiset ei käytä korkkareitä ;) ) ja jos taas on sovittu, että mennään kävelylle tai ulos kahville, piknikille tms. niin toki lämpimästi ja tennareihin.
Treffeille saatan meikkailla ja laittautua tuntikaupalla, mutta yrittäen olla näyttämättä laittautuneeni liikaa... Mutta en ole treffeistä kieltäytynyt sen takia, ettei ehdi laittautua, niin jos suoraan töistä lähtee niin saa mies vaan ymmärtää jos treffiseura on vähän räjähtäneen näköinen. Mä ainakin olen hakemassa miestä, joka jossakin vaiheessa kuitenkin tulee näkemään minut saunanraikkaana ja ilman ylimääräistä helyä, niin ei se saa pienistä pelästyä treffeilläkään.
Sama se kyllä kai pikaseuraa hakiessa... näkeehän se yhen yön juttukin sut aataminasussa ja vielä aika pian...
Jos joku mulle sanoisi, että pukeudu push up liiveihin niin varmaan pitäisin vitsinä ja heittäisin takaisin että hänen pitää sitten myös se tehdä :P Tai jos oltais treffattu jo kauemmin, niin kyllä varmasti suostuisin pukeutumaan jos hän lahjaksi ostaisi. Tulee meinaan kalliiksi erikoisliikkeestä hommata (silloin eivät sivuista paina kun on oikeanlaiset ostettu, tavan lindexeiltä vaan ei saa kunnollisia)
Täytän kolmekymmentä puolentoista vuoden päästä, ja toivon synttärilahjaksi vielä lisää aikuisen naisen itsetuntoa :) - 5+1
En meikkaa, koska en meikkaa. Ihoni ei ole niin kirjava että tarvitsisin pakkelia joka tasoittaa värit, eikä se silmämeikki keski-ikäistä välttämättä erityisemmin ehommaksi tee. Huulipuna taas veisi liikaa huomiota kasvojen alaosaan, mikä ei tässä iässä ole hyvä homma.
Yleensä puen vähän "hienommat" farkut, vaikkapa samettifarkut. Suht' kapeat lahkeet että hoikkuuteni korostuu. Puseroksi joku siistimpi paita. Jos takkia tarvis, sellainen motoristiprätkä-tyyppinen, koska se sopii minulle ja tyyliini. Mieluummin olen vähän "rock" kuin ladylike, en ole muutenkaan tanttatyyppiä. Korkeita korkoja en yleensä käytä ja mielestäni ne sopisivatkin paremmin hameen kuin housujen kanssa. Pidän lyhyistä miehistä ja jos sellaisen joskus löydän, en halua runtata hänen itsetuntoaan olemalla keinotekoisesti pidempi kuin hän. Jalkani myös kipeytyvät helposti, joten yritän mieluiten valita mukavia jalkineita.
Hiuksia kasvatan että saisin kunnon hännän. Kampauksesta tulee eniten jäkätystä etukäteen, mutta näitä mäkättäjämiehiä en edes lähde tapaamaan. Mielestäni ei suinkaan kuulu arvostella sitä ihmistä jonka kanssa haluaa tavata. Jos on pakko jaella kritiikkiä, niin mieluummin suhteessa, eikä mielellään siinäkään, jos toinen kumminkin pukeutuu ihan siedettävästi eikä näytä tahallaan sirkuspelleltä.
Olen 44 v. - miesvm1967
Kunhan on ehjät, puhtaat ja siistit vaatteet niin se riittää. Saa olla jotain nuorekasta ja räväkkääkin kun ei oo ihan ylilyöntejä. Riippuu tietty vähän paikastakin missä treffit on..
Jos jotain kautta tulee tilaisuus lähteä treffeille niin pukeudun tilanteen mukaan. Sokkotreffit haluaisin pitää mahdollisimman lyhyinä, joten todennäköisimmin kyseessä olisi kahvittelu töiden jälkeen = samat vaatteet, joissa käy töissä.
Jos mies osoittautuisi sellaiseksi, jonka haluan tavata uudestaankin, niin seuraavilla treffeillä panostaisin pikemminkin siihen, mitä on alla, kuin siihen mitä on päällä ;-)- miesvm1967
Jessus! Oikea ote tällä daamilla :D
- naikkonen400
Muutaman kerran olen ollut kahvilatreffeillä ja sinne on kyllä saanut kelvata farkut, joku siisti paita ja matalakorkoiset kengät.
Olen ainoastaan kerran saanut valitusta mieheltä etten ole pukeutunut kovin naisellisesti, mutta eipä se mieskään mikään tumma puku päällä tullut kotoa hakemaan, ihan sopivan näköinen pari oltiin. - samettivarvas
Aika ääliön on aloittaja tavannut. Minulle ei ole koskaan kukaan huomauttanut vaatteista. Laitan päälle jotain ihan tavallista, eikä minulle mitään niin kummoisia olekaan. Yritän kuitenkin olla viehättävä.
- Ritva 54.v
Mä puen lyhkäsen hameen ,stayupsukat.sukkanauhat,kauluspaidan,korkokengät,bleiserin,ilman pikkuhousuja,jos on hyvännäköinen ja mukava ja asiallinen ja kemiat sujuu,mennään meille ja nussitaan kunnolla,annan myös laskea spermat sisllälle
- miesvm1967
Eli olet Jorkka 54v. ja puhut fantasiastasi.
- Eno-Elmeri
miesvm1967 kirjoitti:
Eli olet Jorkka 54v. ja puhut fantasiastasi.
Tai se on ns. ransu.
- miina äkäinenjyrkkä
Eno-Elmeri kirjoitti:
Tai se on ns. ransu.
Eikös se "ransu" ole siinä pikkukakkosessa, tämä karvaolio.
- vinkvink.
Jorma hei, naiset ei käytä kauluspaitaa, hahhhhaaaaa :D
- joskus.
vinkvink. kirjoitti:
Jorma hei, naiset ei käytä kauluspaitaa, hahhhhaaaaa :D
Käyttäähänhän...
http://cache.20minutes.fr/img/photos/20mn/2010-01/2010-01-20/article_super_n.jpg
- eipä ole puututtu
Lähtökohta on siistit vaatteet ja itse käytän turvallisesti farkkuja, sekä
ei mitään liian paljastavaa puseroa. Hiusten suhteen minulla ei ole ongelmaa, ainoa vaan se, ettei istu niiden päälle, kun ulottuvat takapuoleen asti.
Eriasia jos etsii seksiseuraa, niin silloinhan voi mennä vaikka nakuna, jos pokka kestää. Ei tosin mulla..
Mitä tulee näihin pukeutumistyyliin puuttuviin miehiin, niin voin kuvitella
joidenkin keski-ikäisten vapaan seksinmakuun pääsevien, olevan jotenkin
oikeutettuja vaatimaan rintojen esittelyjä, sun muuta omituista treffeillä.- miesvm1967
Siistit vaatteet vaan päälle treffeille niin homma on bueno. Ehtii niitä seksikkäitä asuja tilaamaan sitten jos tulee tarvetta. Netin kautta on helppo tilata ja tunnetuimmat liikkeet ovat myös luotettavia, ainakaan mun kohdalle ei ole koskaan sattunut oharia. Valehtelematta yhtään, tulin juuri postista. Illalla pelataan matopelejä :)
- Oma vapaa tahto
Mies voi odottaa että tapaat hänet seksi mielessä ja pukeudut hänen toivomalla tavalla. Nämä miehet ovat outoja jotka sanelee miten on pukeuduttava, ei mene mun jakeluun. Nainen ei ole miehen miellyttäjä niin että pukee kuin mies haluaa seksistisesti tai "helposti" miehen käsitellä. Nainen saa olla itsenäinen ja osaa kyllä pukeutua niin kuin itse haluaa. Sanellaanko miehelle miten hänen pitää pukeutua? Tuo on jopa loukkaavaa jos mies neuvoo miten häntä varten pukeudut, ei nainen ole miehen käyttöesine!!
- ääliö älä viitti
JA NIIN MIESVM1967 HERÄSI JA MENI TUMPUTTAAN...
- miesvm1967
Eiku imuroimaan kellaria, ilta on nuori vielä.. :D
- nainen47+
Me juteltiin pitkään sähköpostitse ennen tapaamista. Keskusteluissa sivuttiin myös pukeutumista ja kummankin "ihannetyyliä"...sattui sopivasti että itse tykkään pukeutua farkkuihin ja rentoihin neuleisiin ja mies piti sellaisista ihan tavallisista vaatteista.
Niinpä pukeuduin treffeille kuten tavallisestikin arkena, en meikkaa muutenkaan, joten en meikannut myöskään treffeille....hyvin meni ja kumpikin olimme tyytyväisiä.
Tutustuminen jatkuu :-)
En missään tapauksessa pukeutuisi miehen takia "hepeneisiin" jotka eivät kuulu muuten tyyliini! - taivasvarjelenäitä
On aikoihin eletty, jos mies sanalee pukeutumis tyylin. Eka kerran kuulin
moisesta, mutta jos näin kävisi, niin kyllä se ois sitten siinä.
Mikä ihmisiä vaivaa netissä, kun kaikenmaailman kikat on otettu
käyttöön. Tosi tuolla systeemillä jää kyllä p-rukkaseen. - Citynainen
En treffaile mutta parasta ja käytännöllistä panisin,..
- fdsdfsfsdfsdsdffsd
Ei sillä ole väliä, miten pukeudut.
Oot tarpeeks nätti ja mukava, niin seuraa saa aina.
Oot tylsä tai ruma, niin voi olla vaikeuksia päästä treffeille. - Nainen, 41
Pukeudun siististi ja asiallisesti, ei mitenkään erikoisesti, ja tietysti tilanteen huomioonottaen.. En meikkaa, kun en muutenkaan meikkaa, huulikiiltoa lukuunottamatta. Jos en arkiasussani ole sellainen kuin mies toivoo, niin ei ole minulle oikea mies. Karmea totuus paljastuisi myöhemmin kuitenkin :D
- Nainen 51 v.
Ihana kuulla, että niin moni nainen ei meikkaa. Ja kiva kuulla, että muutkin pukeutuvat niin kuin pukeutuvat muutenkin :) Kuudet treffit oli viidessä viikossa ja nyt olen ihan kyllästynyt koko hommaan. Viimeiset treffit olivat kyllä tosi kunnolliset, ja jotenkin ei vaan jaksaisi jatkaa koko hommaa enää. Miehet ei selvästikään tiedä, että mitä haluavat. Nautin kesästä itsekseni!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782